✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
- predĺženie
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané |
aspoň) zmenšiť skôr ako b
| |||||||||||
37 úsekov |
565,5 km |
2 - 8 |
10 180 mil. € |
12,4 km |
70,5 min. |
1 065 - 62 652 | 3,2 |
3,4 |
0.1 - 1.03 | |||||||||
1 | 39. - 40. | 3/2028 | D1 | 19,9 km | 6 | 321 mil. € | 42 774 - 54 519 | . . . | 3 | 2 | nedostupný údaj | |||||||
2 | 34. - 36. | 6/2027 | D1 | 10,6 km | 8 | 234 mil. € | 62 652 | . . . | 2 | 1 | nedostupný údaj | |||||||
3 | 32. - 33. | 12/2026 | D4 | 12,4 km | 4 | 772 mil. € | 3 | 4 | Preťažené cesty v hlavnom meste treba v prvom rade odľahčiť lepším využitím koľajovej dopravy. Konkrétne zatraktívnenie denného docházdzania do Bratislavy verejnou dopravou - doplnenie zrýchlených vlakov a 15-minútový interval vlakov z Trnavy, Senca a Malaciek v špičke, lepšia nadväznosť autobusov k vlakom, posilnenie možností parkovania pri železničných staniciach a zastávkach v širšom regióne, z ktorého sa denne dochádza do metropoly. | nedostupný údaj | ||||||||
4 | 20. - 23. | 10/2025 | R3 | 4,9 km | 2 | 77 mil. € | 0,9 km | 2,8 min. | 2 | 2 | 0,96 | |||||||
5 | 39. - 40. | 3/2028 | R2 | 9,6 km | 2 | 112 mil. € | 8 634 - 11 116 | 2 | 4 | 0,22 | ||||||||
6 | 14. - 15. | 10/2024 | R7 | 23,5 km | 2 | 227 mil. € | 4 | 4 | 0,59 | |||||||||
7 | 34. - 36. | 6/2027 | R4 | 6,5 km | 2 | 116 mil. € | 1,5 km | 5,0 min. | 6 651 - 9 113 | 2 | 3 | 1,03 | ||||||
8 | 8. - 9. | 3/2024 | R7 | 9,4 km | 4 | 191 mil. € | 0,7 km | 2,5 min. | 6 428 - 9 084 | 4 | 5 | 0,44 | ||||||
9 | 37. - 38. | 2/2028 | R2 | 7,8 km | 2 | 73 mil. € | -0,5 km | 0,1 min. | 5 587 | 5 | 4 | -0,04 | ||||||
10 | 24. | 12/2025 | R2 | 6,1 km | 4 | 143 mil. € | -0,8 km | 1,4 min. | 12 157 | 3 | 4 | 0,10 | ||||||
11 | 25. | 1/2026 | D3 | 10,8 km | 4 | 309 mil. € | 0,0 km | 3,3 min. | 14 176 - 14 186 | 2 | 4 | Aj tento úsek by mohlo skôr odľahčiť (aspoň sčasti) zavedenie hustejšieho taktu vlakov medzi Čadcou a Žilinou s dobre nadväzujúcimi autobusmi, a tiež zriadenie novej železničnej zastávky na juhu Kysuckého Nového Mesta, kde je najväčšia koncentrácia pracovných miest (a teda každodenných cieľov dopravy) z celých Kysúc. | 0,43 | |||||
12 | 28. - 29. | 8/2026 | R4 | 4,0 km | 4 | 105 mil. € | 0,3 km | 2,3 min. | 14 625 | 2 | 2 | 0,78 | ||||||
13 | 26. | 4/2026 | R2 | 20,7 km | 2 | 211 mil. € | 0,1 km | 1,9 min. | 6 969 - 10 726 | 4 | 4 | 0,32 | ||||||
14 | 16. - 17. | 12/2024 | R7 | 8,4 km | 4 | 161 mil. € | 6 403 - 9 478 | 4 | 5 | 0,81 | ||||||||
15 | 20. - 23. | 10/2025 | R2 | 16,0 km | 4 | 277 mil. € | -0,6 km | 5,3 min. | 9 654 - 12 079 | 2 | 2 | 0,65 | ||||||
16 | 32. - 33. | 12/2026 | R2 | 18,0 km | 2 | 224 mil. € | -1,6 km | 1,7 min. | 10 140 - 11 010 | 3 | 5 | Rastúcu intenzitu dopravy medzi Moldavou a Košicami treba v prvom rade riešiť výrazným posilnením a zatraktívnením vlakového spojenia a nadväzujúcich autobusov. To sa dá aj na súčasnej infraštruktúre, iba lepším využívaním železničnej trate. | 0,24 | |||||
17 | 71. - 78. | po 2040 | R1 | 42,1 km | 4 | 631 mil. € | 5 713 - 13 545 | 5 | 5 | nedostupný údaj | ||||||||
18 | 20. - 23. | 10/2025 | R3 | 8,3 km | 2 | 199 mil. € | 2,3 km | 5,9 min. | 5 550 - 9 787 | 2 | 3 | 0,94 | ||||||
19 | 71. - 78. | po 2040 | R7 | 29,2 km | 2 | 230 mil. € | 2 156 - 6 890 | 5 | 5 | 0,72 | ||||||||
20 | 31. | 11/2026 | D3 | 4,0 km | 4 | 179 mil. € | 0,0 km | 1,9 min. | 15 053 | 1 | 2 | Aj tento úsek by mohlo skôr odľahčiť (aspoň sčasti) zavedenie hustejšieho taktu vlakov medzi Čadcou a Žilinou s dobre nadväzujúcimi autobusmi, a tiež zriadenie novej železničnej zastávky na juhu Kysuckého Nového Mesta, kde je najväčšia koncentrácia pracovných miest (a teda každodenných cieľov dopravy) z celých Kysúc. | 0,86 | |||||
21 | 28. - 29. | 8/2026 | R2 | 10,6 km | 2 | 125 mil. € | -0,8 km | 2,3 min. | 6 412 - 8 112 | 4 | 4 | 0,18 | ||||||
22 | 41. | 9/2028 | R2 | 11,5 km | 2 | 235 mil. € | 0,6 km | 3,7 min. | 7 793 | 2 | 4 | 0,54 | ||||||
23 | 71. - 78. | po 2040 | R3 | 10,3 km | 2 | 92 mil. € | 5 098 - 5 557 | 4 | 2 | nedostupný údaj | ||||||||
24 | 34. - 36. | 6/2027 | R4 | 7,0 km | 2 | 122 mil. € | 1,0 km | 5,6 min. | 3 407 - 3 769 | 2 | 2 | 0,86 | ||||||
25 | 16. - 17. | 12/2024 | R2 | 14,1 km | 2 | 272 mil. € | 3,4 km | 5,1 min. | 5 792 - 7 064 | 3 | 2 | 0,63 | ||||||
26 | 30. | 10/2026 | R1 | 4,6 km | 4 | 100 mil. € | 11 611 | 4 | 3 | nedostupný údaj | ||||||||
27 | 71. - 78. | po 2040 | D3 | 3,1 km | 4 | 60 mil. € | 5 420 - 8 693 | 5 | 5 | nedostupný údaj | ||||||||
28 | 37. - 38. | 2/2028 | R1 | 14,9 km | 4 | 785 mil. € | 8 140 - 13 204 | 3 | 3 | nedostupný údaj | ||||||||
29 | 20. - 23. | 10/2025 | R2 | 2,7 km | 4 | 59 mil. € | 0,7 km | 1,1 min. | 12 862 | 3 | 4 | 0,65 | ||||||
30 | 7. | 2/2024 | D1 | 13,5 km | 4 | 1 235 mil. € | 5,5 km | 9,4 min. | 13 676 - 21 949 | 1 | 1 | 0,46 | ||||||
31 | 71. - 78. | po 2040 | R7 | 32,8 km | 2 | 367 mil. € | 2 228 - 6 331 | 5 | 5 | 0,71 | ||||||||
32 | 14. - 15. | 10/2024 | R7 | 14,3 km | 2 | 172 mil. € | 4 | 4 | 0,59 | |||||||||
33 | 71. - 78. | po 2040 | R3 | 58,5 km | 2 | 611 mil. € | 3 247 - 11 434 | 4 | 4 | nedostupný údaj | ||||||||
34 | 71. - 78. | po 2040 | R7 | 71,3 km | 2 | 553 mil. € | 1 065 - 4 239 | 5 | 5 | 0,34 | ||||||||
35 | 42. - 43. | 11/2028 | R3 | 5,0 km | 2 | 63 mil. € | 9 492 - 10 279 | 3 | 2 | 0,44 | ||||||||
36 | 42. - 43. | 11/2028 | R4 | 7,9 km | 2 | 129 mil. € | -0,3 km | 1,8 min. | 2 552 - 2 737 | 4 | 3 | 0,14 | ||||||
37 | 27. | 5/2026 | D3 | 11,2 km | 4 | 410 mil. € | 0,1 km | 7,6 min. | 13 886 - 21 743 | 1 | 1 | Oveľa skôr ako diaľnica by preťažené cesty na Kysuciach mohlo odľahčiť zavedenie hustejšieho taktu vlakov medzi Čadcou a Žilinou s dobre nadväzujúcimi autobusmi, a tiež zriadenie novej železničnej zastávky na juhu Kysuckého Nového Mesta. Do priemyselného centra Kysúc sem dochádza okolo sedemtisíc zamestnancov a je škoda, že im kompetentní už skôr neumožnili dochádzať železnicou, ktorá prechádza v blízkosti najväčších závodov no nemá tam zastávku. NDS by mala urobiť maximum pre to, aby aspoň privádzač z existujúcej cesty na juh Kysuckého Nového Mesta postavila čo najskôr - tým aspoň sčasti odľahčí preťaženú križovatku pri Radoli. | 0,93 | |||||
37 úsekov |
565,5 km |
2 - 8 |
10 180 mil. € |
12,4 km |
70,5 min. |
1 065 - 62 652 | 3,2 |
3,4 |
0.1 - 1.03 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku