✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
plánovaný
|
odhad NDS
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané | |||||||||
295,4 km |
2 - 8 |
7 166 mil. € |
2 552 - 62 652 | 3,1 |
3,2 |
|||||||
1 | D4 | 3,6 km | 4 | 133 mil. € | NDS údaj neposkytla | 5 | 5 | |||||
2 | R2 | 9,8 km | 2 | 93 mil. € | 10 783 | 5,75 % (Tornaľa - Včeláre) | 6 452 - 10 032 | 5 | 5 | |||
3 | R7 | 8,4 km | 4 | 161 mil. € | 16 380 | 6 403 - 9 478 | 4 | 5 | ||||
4 | R2 | 18,0 km | 2 | 224 mil. € | 15 407 | 10 140 - 11 010 | 3 | 5 | ||||
5 | R2 | 18,0 km | 2 | 176 mil. € | 8 348 | 5,75 % (Tornaľa - Včeláre) | 5 189 - 6 389 | 5 | 5 | |||
6 | D4 | 12,4 km | 4 | 772 mil. € | 20 978 | 3 | 4 | |||||
7 | R2 | 9,6 km | 2 | 112 mil. € | 11 065 | 7,2 % (D1 -Nováky) | 8 634 - 11 116 | 2 | 4 | |||
8 | R7 | 23,5 km | 2 | 227 mil. € | 12 104 | 4 | 4 | |||||
9 | R2 | 7,8 km | 2 | 73 mil. € | 8 422 | 5,75 % (Tornaľa - Včeláre) | 5 587 | 5 | 4 | |||
10 | D3 | 10,8 km | 4 | 309 mil. € | 28 654 | 14 176 - 14 186 | 2 | 4 | ||||
11 | R2 | 11,5 km | 2 | 235 mil. € | 8 908 | 7,2 % (D1 -Nováky) | 7 793 | 2 | 4 | |||
12 | R2 | 14,0 km | 2 | 117 mil. € | 15 407 | 5,85 % (Včeláre - Šaca) | 5 809 - 8 826 | 5 | 4 | |||
13 | R7 | 14,3 km | 2 | 172 mil. € | 10 118 | 4 | 4 | |||||
14 | D1 | 7,3 km | 4 | 321 mil. € | 17 042 | 10 359 | 3 | 3 | ||||
15 | R4 | 6,5 km | 2 | 116 mil. € | 7 822 | 5,9 % (Kapušany - V. Komárnik) | 6 651 - 9 113 | 2 | 3 | |||
16 | R3 | 7,9 km | 2 | 71 mil. € | 12 145 - 15 746 | 5,8 % (Martin - Horná Štubňa) | 5 441 - 8 427 | 4 | 3 | |||
17 | R1 | 14,9 km | 4 | 785 mil. € | 13 409 | - 0,8 % (B. Bystrica - Ružomberok) | 8 140 - 13 204 | 3 | 3 | |||
18 | R4 | 7,9 km | 2 | 129 mil. € | 4 200 | 5,9 % (Kapušany - V. Komárnik) | 2 552 - 2 737 | 4 | 3 | |||
19 | D1 | 19,9 km | 6 | 321 mil. € | NDS údaj neposkytla | 42 774 - 54 519 | . . . | 3 | 2 | |||
20 | R4 | 4,0 km | 4 | 105 mil. € | 11 489 | 5,9 % (Kapušany - V. Komárnik) | 14 625 | 2 | 2 | |||
21 | D3 | 4,0 km | 4 | 179 mil. € | 26 769 | 15 053 | 1 | 2 | ||||
22 | R4 | 7,0 km | 2 | 122 mil. € | 4 129 | 5,9 % (Kapušany - V. Komárnik) | 3 407 - 3 769 | 2 | 2 | |||
23 | R2 | 14,1 km | 2 | 272 mil. € | 6 302 | 5 792 - 7 064 | 3 | 2 | ||||
24 | R3 | 5,0 km | 2 | 63 mil. € | 1 303 | -1,3 % (Zvolen-Šahy) | 9 492 - 10 279 | 3 | 2 | |||
25 | D1 | 10,6 km | 8 | 234 mil. € | 83 524 | 62 652 | . . . | 2 | 1 | |||
26 | D1 | 13,5 km | 4 | 1 235 mil. € | 25 191 | 13 676 - 21 949 | 1 | 1 | ||||
27 | D3 | 11,2 km | 4 | 410 mil. € | 38 080 | 13 886 - 21 743 | 1 | 1 | ||||
295,4 km |
2 - 8 |
7 166 mil. € |
2 552 - 62 652 | 3,1 |
3,2 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku