✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
1 - optimálne,
5 - neprimerané |
2021 vs 2017)
| ||||||||||||
27 úsekov |
295,4 km |
2 - 8 |
7 166 mil. € |
194,4 mil. € |
2 552 - 62 652 | 3,2 |
2.84657534246575 - 6.9041095890411 |
||||||||||
1 | 7. | 2/2024 | D1 | 13,5 km | 4 | 1 235 mil. € | 34,7 mil. € | 13 676 - 21 949 | 1 | 2/2018 | 4,5 | ||||||
2 | 14. - 15. | 10/2024 | R7 | 23,5 km | 2 | 227 mil. € | 6,3 mil. € | 4 | 4,1 | ||||||||
3 | 14. - 15. | 10/2024 | R7 | 14,3 km | 2 | 172 mil. € | 4,9 mil. € | 4 | 4,1 | ||||||||
4 | 16. - 17. | 12/2024 | R7 | 8,4 km | 4 | 161 mil. € | 4,4 mil. € | 6 403 - 9 478 | 5 | 3,5 | |||||||
5 | 16. - 17. | 12/2024 | R2 | 14,1 km | 2 | 272 mil. € | 7,3 mil. € | 5 792 - 7 064 | 2 | 5,4 | |||||||
6 | 25. | 1/2026 | D3 | 10,8 km | 4 | 309 mil. € | 8,4 mil. € | 14 176 - 14 186 | 4 | 11/2023 | 3,0 | ||||||
7 | 27. | 5/2026 | D3 | 11,2 km | 4 | 410 mil. € | 10,3 mil. € | 13 886 - 21 743 | 1 | 1/2024 | 5,1 | ||||||
8 | 28. - 29. | 8/2026 | R4 | 4,0 km | 4 | 105 mil. € | 2,6 mil. € | 14 625 | 2 | 12/2017 | 3,8 | ||||||
9 | 31. | 11/2026 | D3 | 4,0 km | 4 | 179 mil. € | 4,9 mil. € | 15 053 | 2 | 11/2023 | 6,4 | ||||||
10 | 32. - 33. | 12/2026 | D4 | 12,4 km | 4 | 772 mil. € | 22,2 mil. € | 4 | 9/2020 | 3,3 | Projekt nebol hodnotený v rámci prioritizácie z dôvodu obmedzení metodiky (aglomerácie veľkých miest - potrebné posúdiť multimodálne). Má byť vypracovaná štúdia uskutočniteľnosti a CBA podľa aktuálne platnej metodiky, a to najneskôr pred začiatkom finančne náročných fáz prípravy. V závislosti od výsledkov budú takéto projekty po zverejnení štúdie a jej hodnotení zaradené do realizácie. | ||||||
11 | 32. - 33. | 12/2026 | R2 | 18,0 km | 2 | 224 mil. € | 5,7 mil. € | 10 140 - 11 010 | 5 | 2,8 | |||||||
12 | 34. - 36. | 6/2027 | D1 | 10,6 km | 8 | 234 mil. € | 6,1 mil. € | 62 652 | . . . | 1 | 6,9 | Projekt nebol hodnotený v rámci prioritizácie z dôvodu obmedzení metodiky (aglomerácie veľkých miest - potrebné posúdiť multimodálne). Má byť vypracovaná štúdia uskutočniteľnosti a CBA podľa aktuálne platnej metodiky, a to najneskôr pred začiatkom finančne náročných fáz prípravy. V závislosti od výsledkov budú takéto projekty po zverejnení štúdie a jej hodnotení zaradené do realizácie. | |||||
13 | 34. - 36. | 6/2027 | R4 | 6,5 km | 2 | 116 mil. € | 2,8 mil. € | 6 651 - 9 113 | 3 | 12/2017 | 3,7 | ||||||
14 | 34. - 36. | 6/2027 | R4 | 7,0 km | 2 | 122 mil. € | 3,1 mil. € | 3 407 - 3 769 | 2 | 12/2017 | 3,7 | ||||||
15 | 37. - 38. | 2/2028 | R1 | 14,9 km | 4 | 785 mil. € | 22,4 mil. € | 8 140 - 13 204 | 3 | 6,9 | Uvedené je poradie projektu Severojužné prepojenie, ktorý má zahŕňať viacero úsekov tvoriacich prepojenie od severnej D1 až po hranicu s Maďarskom. Porovnávacia štúdia variantov v trase R3 alebo R1 má ukázať, ktoré z možných riešení je vhodnejšie a efektívnejšie. Popredné umiestnenie medzi prioritami sa teda nebude týkať všetkých úsekov, pri ktorých je nateraz uvedené. | ||||||
16 | 37. - 38. | 2/2028 | R2 | 7,8 km | 2 | 73 mil. € | 1,9 mil. € | 5 587 | 4 | 4,1 | |||||||
17 | 39. - 40. | 3/2028 | D1 | 19,9 km | 6 | 321 mil. € | 8,4 mil. € | 42 774 - 54 519 | . . . | 2 | 5,6 | ||||||
18 | 39. - 40. | 3/2028 | R2 | 9,6 km | 2 | 112 mil. € | 2,6 mil. € | 8 634 - 11 116 | 4 | 11/2022 | 5,9 | ||||||
19 | 41. | 9/2028 | R2 | 11,5 km | 2 | 235 mil. € | 6,1 mil. € | 7 793 | 4 | 5,4 | |||||||
20 | 42. - 43. | 11/2028 | R4 | 7,9 km | 2 | 129 mil. € | 3,4 mil. € | 2 552 - 2 737 | 3 | 4,8 | |||||||
21 | 42. - 43. | 11/2028 | R3 | 5,0 km | 2 | 63 mil. € | 1,7 mil. € | 9 492 - 10 279 | 2 | 5,2 | |||||||
22 | 44. - 45. | 2/2029 | R2 | 18,0 km | 2 | 176 mil. € | 4,5 mil. € | 5 189 - 6 389 | 5 | 4,9 | |||||||
23 | 44. - 45. | 2/2029 | D4 | 3,6 km | 4 | 133 mil. € | 3,6 mil. € | 5 | 11/2024 | 4,5 | Projekt nebol hodnotený v rámci prioritizácie z dôvodu obmedzení metodiky (aglomerácie veľkých miest - potrebné posúdiť multimodálne). Má byť vypracovaná štúdia uskutočniteľnosti a CBA podľa aktuálne platnej metodiky, a to najneskôr pred začiatkom finančne náročných fáz prípravy. V závislosti od výsledkov budú takéto projekty po zverejnení štúdie a jej hodnotení zaradené do realizácie. | ||||||
24 | 46. | 3/2029 | D1 | 7,3 km | 4 | 321 mil. € | 9,0 mil. € | 10 359 | 3 | 8/2026 | 5,8 | Projekt nebol hodnotený v rámci prioritizácie z dôvodu obmedzení metodiky. Má byť vypracovaná štúdia uskutočniteľnosti a CBA podľa aktuálne platnej metodiky, a to najneskôr pred začiatkom finančne náročných fáz prípravy. V závislosti od výsledkov bude projekt po zverejnení štúdie a jej hodnotení zaradený do realizácie. | |||||
25 | 47. | 7/2029 | R2 | 14,0 km | 2 | 117 mil. € | 3,0 mil. € | 5 809 - 8 826 | 4 | 5,4 | |||||||
26 | 48. - 49. | 9/2029 | R2 | 9,8 km | 2 | 93 mil. € | 2,4 mil. € | 6 452 - 10 032 | 5 | 5,6 | |||||||
27 | 48. - 49. | 9/2029 | R3 | 7,9 km | 2 | 71 mil. € | 1,6 mil. € | 5 441 - 8 427 | 3 | 7/2020 | 4,1 | Uvedené je poradie projektu Severojužné prepojenie, ktorý má zahŕňať viacero úsekov tvoriacich prepojenie od severnej D1 až po hranicu s Maďarskom. Porovnávacia štúdia variantov v trase R3 alebo R1 má ukázať, ktoré z možných riešení je vhodnejšie a efektívnejšie. Popredné umiestnenie medzi prioritami sa teda nebude týkať všetkých úsekov, pri ktorých je nateraz uvedené. | |||||
27 úsekov |
295,4 km |
2 - 8 |
7 166 mil. € |
194,4 mil. € |
2 552 - 62 652 | 3,2 |
2.84657534246575 - 6.9041095890411 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku