✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané | |||||||||||||
42 úsekov |
449,3 km |
2 - 8 |
10 297 mil. € |
2 541 - 93 344 | 2,5 |
2,7 |
5/2017 - 10/2021 | |||||||||||
1 | 10/2013 | D3 | 12,3 km | 2 | D3 Kysuce | 377 mil. € | 2 541 - 3 501 | 2 | 2 | 6/2017 | ||||||||
2 | 12/2013 | D1 | 14,9 km | 4 | D1 sever | 341 mil. € | 12 491 - 24 900 | 1 | 1 | 5/2007 | ||||||||
3 | 1/2014 | D1 | 11,3 km | 4 | D1 sever | 517 mil. € | Trasu od Bratislavy po križovatku Rondel v centre Žiliny tento úsek D1 predĺži o vyše 3 km a zrýchli sotva o 1 minútu. Zo zdrojovej a cieľovej dopravy Žiliny zrýchli citeľne iba cesty začínajúce alebo končiace na juhu Žiliny. | 23 579 - 28 413 | 2 | 3 | 5/2005 | 1/2021 (0,0) | ||||||
4 | 6/2014 | D1 | 13,5 km | 4 | D1 sever | 555 mil. € | Trasu od Martina po križovatku Rondel v centre Žiliny tento úsek D1 s tunelom Višňové skráti o 2,5 km a zrýchli v priemere o cca 11 minút pre osobné a 9 minút pre nákladné vozidlá. Pre tranzit medzi Martinom a Kysucami bude skrátenie 1 km a časová úspora cca 8 minút. | 22 691 - 32 334 | 1 | 2 | 5/2007 | |||||||
5 | 6/2014 | D3 | 4,3 km | 4 | D3 Kysuce | 269 mil. € | 28 413 - 37 927 | . . . | 4 | 2 | 12/2017 | |||||||
6 | 8/2014 | R2 | 7,9 km | 4 | R2 stred | 88 mil. € | 14 357 - 15 923 | 1 | 1 | 5/2017 | ||||||||
7 | 7/2016 | R7 | 17,4 km | 4 | R7 západ | 8 544 - 13 236 | 2 | 3 | 12/2013 | 7/2020 (0,0) | ||||||||
8 | 7/2016 | D4 | 4,4 km | 4 - 6 | D4 juh-východ | 1 | 2 | 11/2015 | ||||||||||
9 | 7/2016 | D4 | 22,6 km | 4 - 6 | D4 juh-východ | 32 336 - 93 344 | . . . | 1 | 2 | 11/2015 | ||||||||
10 | 7/2016 | R7 | 8,4 km | 4 | R7 západ | 13 102 - 19 993 | 1 | 1 | 5/2015 | 7/2020 (0,0) | ||||||||
11 | 7/2016 | R7 | 6,4 km | 4 - 6 | R7 západ | 27 633 - 44 493 | . . . | 1 | 1 | 2/2017 | 10/2021 | |||||||
12 | 11/2016 | D1 | 14,4 km | 4 | D1 východ | 241 mil. € | 3 166 - 11 562 | 2 | 2 | 4/2011 | 12/2019 (0,0) | |||||||
13 | 12/2016 | D3 | 5,7 km | 4 | D3 Kysuce | 269 mil. € | 11 465 - 18 743 | 1 | 2 | 12/2011 | 12/2020 (0,0) | |||||||
14 | 6/2017 | D1 | 7,9 km | 4 | D1 východ | 434 mil. € | 19 072 - 21 988 | 1 | 2 | 11/2013 | 10/2021 | |||||||
15 | 12/2017 | D1 | 2,6 km | 4 | D1 sever | 39 mil. € | 14 624 | 1 | 1 | 10,0 | 12/2014 | 1/2021 (0,0) | ||||||
16 | 7. | 2/2024 | D1 | 13,5 km | 4 | D1 sever | 1 235 mil. € | 13 676 - 21 949 | 1 | 1 | 7,0 | 4/2008 | ||||||
17 | 14. - 15. | 10/2024 | R7 | 23,5 km | 2 | R7 západ | 227 mil. € | 4 | 4 | 5,0 | ||||||||
18 | 14. - 15. | 10/2024 | R7 | 14,3 km | 2 | R7 západ | 172 mil. € | 4 | 4 | 6,0 | ||||||||
19 | 16. - 17. | 12/2024 | R7 | 8,4 km | 4 | R7 západ | 161 mil. € | 6 403 - 9 478 | 4 | 5 | 5,0 | |||||||
20 | 16. - 17. | 12/2024 | R2 | 14,1 km | 2 | R2 východ | 272 mil. € | 5 792 - 7 064 | 3 | 2 | 8,0 | 6/2018 | ||||||
21 | 25. | 1/2026 | D3 | 10,8 km | 4 | D3 Kysuce | 309 mil. € | 14 176 - 14 186 | 2 | 4 | 6,0 | 8/2010 | ||||||
22 | 27. | 5/2026 | D3 | 11,2 km | 4 | D3 Kysuce | 410 mil. € | 13 886 - 21 743 | 1 | 1 | 7,0 | 2000/ 2007/ 2011 | ||||||
23 | 28. - 29. | 8/2026 | R4 | 4,0 km | 4 | R4 stred | 105 mil. € | 14 625 | 2 | 2 | 5,0 | 12/2023 | ||||||
24 | 31. | 11/2026 | D3 | 4,0 km | 4 | D3 Kysuce | 179 mil. € | 15 053 | 1 | 2 | 7,0 | 12/2021 | ||||||
25 | 32. - 33. | 12/2026 | D4 | 12,4 km | 4 | D4 sever | 772 mil. € | 3 | 4 | 4,0 | ||||||||
26 | 32. - 33. | 12/2026 | R2 | 18,0 km | 2 | R2 východ | 224 mil. € | 10 140 - 11 010 | 3 | 5 | 5,0 | 12/2023 | ||||||
27 | 34. - 36. | 6/2027 | D1 | 10,6 km | 8 | D1 západ | 234 mil. € | 62 652 | . . . | 2 | 1 | 5,0 | 6/2016 | |||||
28 | 34. - 36. | 6/2027 | R4 | 6,5 km | 2 | R4 sever | 116 mil. € | 6 651 - 9 113 | 2 | 3 | 5,0 | 6/2024 | ||||||
29 | 34. - 36. | 6/2027 | R4 | 7,0 km | 2 | R4 sever | 122 mil. € | 3 407 - 3 769 | 2 | 2 | 5,0 | 6/2024 | ||||||
30 | 37. - 38. | 2/2028 | R1 | 14,9 km | 4 | R1 BB - RK | 785 mil. € | 8 140 - 13 204 | 3 | 3 | 4,0 | 3/2024 | ||||||
31 | 37. - 38. | 2/2028 | R2 | 7,8 km | 2 | R2 východ | 73 mil. € | 5 587 | 5 | 4 | 4,0 | 2/2025 | ||||||
32 | 39. - 40. | 3/2028 | D1 | 19,9 km | 6 | D1 západ | 321 mil. € | 42 774 - 54 519 | . . . | 3 | 2 | 5,0 | 6/2024 | |||||
33 | 39. - 40. | 3/2028 | R2 | 9,6 km | 2 | R2 západ | 112 mil. € | 8 634 - 11 116 | 2 | 4 | 4,0 | 9/2025 | ||||||
34 | 41. | 9/2028 | R2 | 11,5 km | 2 | R2 západ | 235 mil. € | 7 793 | 2 | 4 | 5,0 | 4/2026 | ||||||
35 | 42. - 43. | 11/2028 | R4 | 7,9 km | 2 | R4 sever | 129 mil. € | 2 552 - 2 737 | 4 | 3 | 4,0 | 11/2025 | ||||||
36 | 42. - 43. | 11/2028 | R3 | 5,0 km | 2 | R3 juh | 63 mil. € | 9 492 - 10 279 | 3 | 2 | 3,0 | 8/2026 | ||||||
37 | 44. - 45. | 2/2029 | R2 | 18,0 km | 2 | R2 východ | 176 mil. € | 5 189 - 6 389 | 5 | 5 | 4,0 | 1/2026 | ||||||
38 | 44. - 45. | 2/2029 | D4 | 3,6 km | 4 | D4 sever | 133 mil. € | 5 | 5 | 4,0 | ||||||||
39 | 46. | 3/2029 | D1 | 7,3 km | 4 | D1 sever | 321 mil. € | 10 359 | 3 | 3 | 3,0 | 6/2024 | ||||||
40 | 47. | 7/2029 | R2 | 14,0 km | 2 | R2 východ | 117 mil. € | 5 809 - 8 826 | 5 | 4 | 4,0 | 7/2026 | ||||||
41 | 48. - 49. | 9/2029 | R2 | 9,8 km | 2 | R2 východ | 93 mil. € | 6 452 - 10 032 | 5 | 5 | 4,0 | 9/2026 | ||||||
42 | 48. - 49. | 9/2029 | R3 | 7,9 km | 2 | R3 stred (Turiec) | 71 mil. € | 5 441 - 8 427 | 4 | 3 | 4,0 | 2/2027 | ||||||
42 úsekov |
449,3 km |
2 - 8 |
10 297 mil. € |
2 541 - 93 344 | 2,5 |
2,7 |
5/2017 - 10/2021 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku