✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
plánovaný
|
odhad NDS
|
pozemky
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané | ||||||||||
442,7 km |
2 - 8 |
9 883 mil. € |
844,6 mil. € |
284,5 min. |
2 552 - 93 344 | 2,5 |
2,8 |
12/2019 - 10/2021 |
||||||
1 | D1 | 14,9 km | 4 | 341 mil. € | 22,9 mil. € | 20,0 min. | 12 491 - 24 900 | 1 | 1 | |||||
2 | D1 | 11,3 km | 4 | 517 mil. € | 14,7 mil. € | 13,0 min. | 23 579 - 28 413 | 2 | 3 | 1/2021 (0,0) | ||||
3 | D1 | 13,5 km | 4 | 555 mil. € | 2,4 mil. € | 17,5 min. | 22 691 - 32 334 | 1 | 2 | |||||
4 | R7 | 17,4 km | 4 | 30,8 mil. € | 17,0 min. | 8 544 - 13 236 | 2 | 3 | 7/2020 (0,0) | |||||
5 | D4 | 4,4 km | 4 - 6 | 50,2 mil. € | 1 | 2 | ||||||||
6 | D4 | 22,6 km | 4 - 6 | 179,5 mil. € | 32 336 - 93 344 | . . . | 1 | 2 | ||||||
7 | R7 | 8,4 km | 4 | 25,1 mil. € | 10,0 min. | 13 102 - 19 993 | 1 | 1 | 7/2020 (0,0) | |||||
8 | R7 | 6,4 km | 4 - 6 | 70,3 mil. € | 16,0 min. | 27 633 - 44 493 | . . . | 1 | 1 | 10/2021 | ||||
9 | D1 | 14,4 km | 4 | 241 mil. € | 31,8 mil. € | 3 166 - 11 562 | 2 | 2 | 12/2019 (0,0) | |||||
10 | D3 | 5,7 km | 4 | 269 mil. € | 16,6 mil. € | 16,0 min. | 11 465 - 18 743 | 1 | 2 | 12/2020 (0,0) | ||||
11 | D1 | 7,9 km | 4 | 434 mil. € | 43,9 mil. € | 11,0 min. | 19 072 - 21 988 | 1 | 2 | 10/2021 | ||||
12 | D1 | 2,6 km | 4 | 39 mil. € | 10,3 mil. € | 14 624 | 1 | 1 | 1/2021 (0,0) | |||||
13 | R4 | 4,3 km | 4 | 179 mil. € | 17,1 mil. € | 15 837 - 18 098 | 1 | 3 | ||||||
14 | R2 | 13,5 km | 4 | 142 mil. € | 4,3 mil. € | 11,5 min. | 9 007 - 9 998 | 2 | 2 | |||||
15 | D1 | 13,5 km | 4 | 1 235 mil. € | 19,1 mil. € | 17,0 min. | 13 676 - 21 949 | 1 | 1 | |||||
16 | R7 | 23,5 km | 2 | 227 mil. € | 7,5 mil. € | 4 | 4 | |||||||
17 | R7 | 14,3 km | 2 | 172 mil. € | 2,8 mil. € | 4 | 4 | |||||||
18 | R7 | 8,4 km | 4 | 161 mil. € | 25,1 mil. € | 6 403 - 9 478 | 4 | 5 | ||||||
19 | R2 | 14,1 km | 2 | 272 mil. € | 10,4 mil. € | 14,5 min. | 5 792 - 7 064 | 3 | 2 | |||||
20 | D3 | 10,8 km | 4 | 309 mil. € | 15,4 mil. € | 8,5 min. | 14 176 - 14 186 | 2 | 4 | |||||
21 | D3 | 11,2 km | 4 | 410 mil. € | 18,4 mil. € | 13,0 min. | 13 886 - 21 743 | 1 | 1 | |||||
22 | R4 | 4,0 km | 4 | 105 mil. € | 8,5 mil. € | 4,0 min. | 14 625 | 2 | 2 | |||||
23 | D3 | 4,0 km | 4 | 179 mil. € | 3,3 mil. € | 4,0 min. | 15 053 | 1 | 2 | |||||
24 | D4 | 12,4 km | 4 | 772 mil. € | 2,9 mil. € | 3 | 4 | Projekt nebol hodnotený v rámci prioritizácie z dôvodu obmedzení metodiky (aglomerácie veľkých miest - potrebné posúdiť multimodálne). Má byť vypracovaná štúdia uskutočniteľnosti a CBA podľa aktuálne platnej metodiky, a to najneskôr pred začiatkom finančne náročných fáz prípravy. V závislosti od výsledkov budú takéto projekty po zverejnení štúdie a jej hodnotení zaradené do realizácie. | ||||||
25 | R2 | 18,0 km | 2 | 224 mil. € | 22,6 mil. € | 13,0 min. | 10 140 - 11 010 | 3 | 5 | |||||
26 | D1 | 10,6 km | 8 | 234 mil. € | 34,4 mil. € | 62 652 | . . . | 2 | 1 | Projekt nebol hodnotený v rámci prioritizácie z dôvodu obmedzení metodiky (aglomerácie veľkých miest - potrebné posúdiť multimodálne). Má byť vypracovaná štúdia uskutočniteľnosti a CBA podľa aktuálne platnej metodiky, a to najneskôr pred začiatkom finančne náročných fáz prípravy. V závislosti od výsledkov budú takéto projekty po zverejnení štúdie a jej hodnotení zaradené do realizácie. | ||||
27 | R4 | 6,5 km | 2 | 116 mil. € | 12,6 mil. € | 9,0 min. | 6 651 - 9 113 | 2 | 3 | |||||
28 | R4 | 7,0 km | 2 | 122 mil. € | 10,4 mil. € | 10,0 min. | 3 407 - 3 769 | 2 | 2 | |||||
29 | R1 | 14,9 km | 4 | 785 mil. € | 7,9 mil. € | 8 140 - 13 204 | 3 | 3 | Uvedené je poradie projektu Severojužné prepojenie, ktorý má zahŕňať viacero úsekov tvoriacich prepojenie od severnej D1 až po hranicu s Maďarskom. Porovnávacia štúdia variantov v trase R3 alebo R1 má ukázať, ktoré z možných riešení je vhodnejšie a efektívnejšie. Popredné umiestnenie medzi prioritami sa teda nebude týkať všetkých úsekov, pri ktorých je nateraz uvedené. | |||||
30 | R2 | 7,8 km | 2 | 73 mil. € | 3,0 mil. € | 5,0 min. | 5 587 | 5 | 4 | |||||
31 | D1 | 19,9 km | 6 | 321 mil. € | 37,5 mil. € | 42 774 - 54 519 | . . . | 3 | 2 | |||||
32 | R2 | 9,6 km | 2 | 112 mil. € | 18,7 mil. € | 8 634 - 11 116 | 2 | 4 | ||||||
33 | R2 | 11,5 km | 2 | 235 mil. € | 19,0 mil. € | 11,0 min. | 7 793 | 2 | 4 | |||||
34 | R4 | 7,9 km | 2 | 129 mil. € | 4,4 mil. € | 7,0 min. | 2 552 - 2 737 | 4 | 3 | |||||
35 | R3 | 5,0 km | 2 | 63 mil. € | 1,3 mil. € | 9 492 - 10 279 | 3 | 2 | ||||||
36 | R2 | 18,0 km | 2 | 176 mil. € | 10,4 mil. € | 13,5 min. | 5 189 - 6 389 | 5 | 5 | |||||
37 | D4 | 3,6 km | 4 | 133 mil. € | 5,5 mil. € | 5 | 5 | Projekt nebol hodnotený v rámci prioritizácie z dôvodu obmedzení metodiky (aglomerácie veľkých miest - potrebné posúdiť multimodálne). Má byť vypracovaná štúdia uskutočniteľnosti a CBA podľa aktuálne platnej metodiky, a to najneskôr pred začiatkom finančne náročných fáz prípravy. V závislosti od výsledkov budú takéto projekty po zverejnení štúdie a jej hodnotení zaradené do realizácie. | ||||||
38 | D1 | 7,3 km | 4 | 321 mil. € | 0,5 mil. € | 6,0 min. | 10 359 | 3 | 3 | Projekt nebol hodnotený v rámci prioritizácie z dôvodu obmedzení metodiky. Má byť vypracovaná štúdia uskutočniteľnosti a CBA podľa aktuálne platnej metodiky, a to najneskôr pred začiatkom finančne náročných fáz prípravy. V závislosti od výsledkov bude projekt po zverejnení štúdie a jej hodnotení zaradený do realizácie. | ||||
39 | R2 | 14,0 km | 2 | 117 mil. € | 7,5 mil. € | 10,0 min. | 5 809 - 8 826 | 5 | 4 | |||||
40 | R2 | 9,8 km | 2 | 93 mil. € | 6,5 mil. € | 7,0 min. | 6 452 - 10 032 | 5 | 5 | |||||
41 | R3 | 7,9 km | 2 | 71 mil. € | 8,9 mil. € | 5 441 - 8 427 | 4 | 3 | Uvedené je poradie projektu Severojužné prepojenie, ktorý má zahŕňať viacero úsekov tvoriacich prepojenie od severnej D1 až po hranicu s Maďarskom. Porovnávacia štúdia variantov v trase R3 alebo R1 má ukázať, ktoré z možných riešení je vhodnejšie a efektívnejšie. Popredné umiestnenie medzi prioritami sa teda nebude týkať všetkých úsekov, pri ktorých je nateraz uvedené. | |||||
442,7 km |
2 - 8 |
9 883 mil. € |
844,6 mil. € |
284,5 min. |
2 552 - 93 344 | 2,5 |
2,8 |
12/2019 - 10/2021 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku