✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané | |||||||||
553,9 km |
2 - 8 |
70 708 m |
11 099 mil. € |
1 698 - 62 652 | 3,2 |
3,2 |
||||||||
1 | 7. | 2/2024 | 13,5 km | 4 | 1 330 m | 1 235 mil. € | 13 676 - 21 949 | 1 | 1 | |||||
2 | 14. - 15. | 10/2024 | 23,5 km | 2 | 2 006 m | 227 mil. € | 4 | 4 | ||||||
3 | 14. - 15. | 10/2024 | 14,3 km | 2 | 2 006 m | 172 mil. € | 4 | 4 | ||||||
4 | 16. - 17. | 12/2024 | 8,4 km | 4 | 420 m | 161 mil. € | 6 403 - 9 478 | 4 | 5 | |||||
5 | 16. - 17. | 12/2024 | 14,1 km | 2 | 1 095 m | 272 mil. € | 5 792 - 7 064 | 3 | 2 | |||||
6 | 25. | 1/2026 | 10,8 km | 4 | 2 060 m | 309 mil. € | 14 176 - 14 186 | 2 | 4 | |||||
7 | 27. | 5/2026 | 11,2 km | 4 | 3 896 m | 410 mil. € | 13 886 - 21 743 | 1 | 1 | |||||
8 | 28. - 29. | 8/2026 | 4,0 km | 4 | 2 045 m | 105 mil. € | 14 625 | 2 | 2 | |||||
9 | 31. | 11/2026 | 4,0 km | 4 | 624 m | 179 mil. € | 15 053 | 1 | 2 | |||||
10 | 32. - 33. | 12/2026 | 12,4 km | 4 | 772 mil. € | 3 | 4 | Projekt nebol hodnotený v rámci prioritizácie z dôvodu obmedzení metodiky (aglomerácie veľkých miest - potrebné posúdiť multimodálne). Má byť vypracovaná štúdia uskutočniteľnosti a CBA podľa aktuálne platnej metodiky, a to najneskôr pred začiatkom finančne náročných fáz prípravy. V závislosti od výsledkov budú takéto projekty po zverejnení štúdie a jej hodnotení zaradené do realizácie. | ||||||
11 | 32. - 33. | 12/2026 | 18,0 km | 2 | 16 837 m | 224 mil. € | 10 140 - 11 010 | 3 | 5 | |||||
12 | 34. - 36. | 6/2027 | 10,6 km | 8 | 359 m | 234 mil. € | 62 652 | . . . | 2 | 1 | Projekt nebol hodnotený v rámci prioritizácie z dôvodu obmedzení metodiky (aglomerácie veľkých miest - potrebné posúdiť multimodálne). Má byť vypracovaná štúdia uskutočniteľnosti a CBA podľa aktuálne platnej metodiky, a to najneskôr pred začiatkom finančne náročných fáz prípravy. V závislosti od výsledkov budú takéto projekty po zverejnení štúdie a jej hodnotení zaradené do realizácie. | |||
13 | 34. - 36. | 6/2027 | 6,5 km | 2 | 2 205 m | 116 mil. € | 6 651 - 9 113 | 2 | 3 | |||||
14 | 34. - 36. | 6/2027 | 7,0 km | 2 | 1 948 m | 122 mil. € | 3 407 - 3 769 | 2 | 2 | |||||
15 | 37. - 38. | 2/2028 | 14,9 km | 4 | 4 532 m | 785 mil. € | 8 140 - 13 204 | 3 | 3 | Uvedené je poradie projektu Severojužné prepojenie, ktorý má zahŕňať viacero úsekov tvoriacich prepojenie od severnej D1 až po hranicu s Maďarskom. Porovnávacia štúdia variantov v trase R3 alebo R1 má ukázať, ktoré z možných riešení je vhodnejšie a efektívnejšie. Popredné umiestnenie medzi prioritami sa teda nebude týkať všetkých úsekov, pri ktorých je nateraz uvedené. | ||||
16 | 37. - 38. | 2/2028 | 7,8 km | 2 | 397 m | 73 mil. € | 5 587 | 5 | 4 | |||||
17 | 39. - 40. | 3/2028 | 19,9 km | 6 | 321 mil. € | 42 774 - 54 519 | . . . | 3 | 2 | |||||
18 | 39. - 40. | 3/2028 | 9,6 km | 2 | 1 606 m | 112 mil. € | 8 634 - 11 116 | 2 | 4 | |||||
19 | 41. | 9/2028 | 11,5 km | 2 | 2 763 m | 235 mil. € | 7 793 | 2 | 4 | |||||
20 | 42. - 43. | 11/2028 | 7,9 km | 2 | 4 710 m | 129 mil. € | 2 552 - 2 737 | 4 | 3 | |||||
21 | 42. - 43. | 11/2028 | 5,0 km | 2 | 809 m | 63 mil. € | 9 492 - 10 279 | 3 | 2 | |||||
22 | 44. - 45. | 2/2029 | 18,0 km | 2 | 1 965 m | 176 mil. € | 5 189 - 6 389 | 5 | 5 | |||||
23 | 44. - 45. | 2/2029 | 3,6 km | 4 | 133 mil. € | 5 | 5 | Projekt nebol hodnotený v rámci prioritizácie z dôvodu obmedzení metodiky (aglomerácie veľkých miest - potrebné posúdiť multimodálne). Má byť vypracovaná štúdia uskutočniteľnosti a CBA podľa aktuálne platnej metodiky, a to najneskôr pred začiatkom finančne náročných fáz prípravy. V závislosti od výsledkov budú takéto projekty po zverejnení štúdie a jej hodnotení zaradené do realizácie. | ||||||
24 | 46. | 3/2029 | 7,3 km | 4 | 660 m | 321 mil. € | 10 359 | 3 | 3 | Projekt nebol hodnotený v rámci prioritizácie z dôvodu obmedzení metodiky. Má byť vypracovaná štúdia uskutočniteľnosti a CBA podľa aktuálne platnej metodiky, a to najneskôr pred začiatkom finančne náročných fáz prípravy. V závislosti od výsledkov bude projekt po zverejnení štúdie a jej hodnotení zaradený do realizácie. | ||||
25 | 47. | 7/2029 | 14,0 km | 2 | 891 m | 117 mil. € | 5 809 - 8 826 | 5 | 4 | |||||
26 | 48. - 49. | 9/2029 | 9,8 km | 2 | 1 074 m | 93 mil. € | 6 452 - 10 032 | 5 | 5 | |||||
27 | 48. - 49. | 9/2029 | 7,9 km | 2 | 930 m | 71 mil. € | 5 441 - 8 427 | 4 | 3 | Uvedené je poradie projektu Severojužné prepojenie, ktorý má zahŕňať viacero úsekov tvoriacich prepojenie od severnej D1 až po hranicu s Maďarskom. Porovnávacia štúdia variantov v trase R3 alebo R1 má ukázať, ktoré z možných riešení je vhodnejšie a efektívnejšie. Popredné umiestnenie medzi prioritami sa teda nebude týkať všetkých úsekov, pri ktorých je nateraz uvedené. | ||||
28 | 57. - 58. | 6/2031 | 54,9 km | 4 | 1 020 mil. € | 4 151 - 11 477 | 3 | 5 | ||||||
29 | 57. - 58. | 6/2031 | 14,0 km | 4 | 1 456 m | 191 mil. € | 14 233 - 18 874 | 3 | 3 | Uvedené je poradie projektu Severojužné prepojenie, ktorý má zahŕňať viacero úsekov tvoriacich prepojenie od severnej D1 až po hranicu s Maďarskom. Porovnávacia štúdia variantov v trase R3 alebo R1 má ukázať, ktoré z možných riešení je vhodnejšie a efektívnejšie. Popredné umiestnenie medzi prioritami sa teda nebude týkať všetkých úsekov, pri ktorých je nateraz uvedené. | ||||
30 | 59. | 7/2031 | 17,5 km | 4 | 2 458 m | 287 mil. € | 12 819 - 29 988 | 2 | 2 | Projekt nebol hodnotený v rámci prioritizácie z dôvodu obmedzení metodiky (aglomerácie veľkých miest - potrebné posúdiť multimodálne). Má byť vypracovaná štúdia uskutočniteľnosti a CBA podľa aktuálne platnej metodiky, a to najneskôr pred začiatkom finančne náročných fáz prípravy. V závislosti od výsledkov budú takéto projekty po zverejnení štúdie a jej hodnotení zaradené do realizácie. | ||||
31 | 60. - 61. | 8/2031 | 8,7 km | 2 | 223 m | 94 mil. € | 7 211 | 4 | 2 | Poradie z priorít vlády vo výstavbe ciest i pomer prínosov k nákladom zodpovedajú nákladnejšiemu variantu R3 s kompletne novým obchvatom Dolného Kubína, vrátane tunelov. Na tejto interaktívnej mape sú uvedené dĺžky, náklady a ďalšie parametre úsekov od Oravského Podzámku po D1 za výrazne menej nákladný variant, ktorý uvažuje s čiastočným využitím jestvujúcej cesty I. triedy a preložkou nevyhovujúcich úsekov - iba takéto riešenie môže priniesť spoločenské prínosy aspoň na úrovni vynaložených nákladov alebo vyššie a mať šancu na realizáciu. | ||||
32 | 60. - 61. | 8/2031 | 10,9 km | 2 | 1 204 m | 129 mil. € | 5 586 - 10 745 | 3 | 2 | Poradie z priorít vlády vo výstavbe ciest i pomer prínosov k nákladom zodpovedajú nákladnejšiemu variantu R3 s kompletne novým obchvatom Dolného Kubína, vrátane tunelov. Na tejto interaktívnej mape sú uvedené dĺžky, náklady a ďalšie parametre úsekov od Oravského Podzámku po D1 za výrazne menej nákladný variant, ktorý uvažuje s čiastočným využitím jestvujúcej cesty I. triedy a preložkou nevyhovujúcich úsekov - iba takéto riešenie môže priniesť spoločenské prínosy aspoň na úrovni vynaložených nákladov alebo vyššie a mať šancu na realizáciu. | ||||
33 | 62. - 63. | 10/2032 | 8,5 km | 6 | 90 mil. € | 32 968 | . . . | 5 | 5 | Projekt nebol hodnotený v rámci prioritizácie z dôvodu obmedzení metodiky (aglomerácie veľkých miest - potrebné posúdiť multimodálne). Má byť vypracovaná štúdia uskutočniteľnosti a CBA podľa aktuálne platnej metodiky, a to najneskôr pred začiatkom finančne náročných fáz prípravy. V závislosti od výsledkov budú takéto projekty po zverejnení štúdie a jej hodnotení zaradené do realizácie. | ||||
34 | 62. - 63. | 10/2032 | 6,9 km | 6 | 107 mil. € | 5 | 5 | Projekt nebol hodnotený v rámci prioritizácie z dôvodu obmedzení metodiky (aglomerácie veľkých miest - potrebné posúdiť multimodálne). Má byť vypracovaná štúdia uskutočniteľnosti a CBA podľa aktuálne platnej metodiky, a to najneskôr pred začiatkom finančne náročných fáz prípravy. V závislosti od výsledkov budú takéto projekty po zverejnení štúdie a jej hodnotení zaradené do realizácie. | ||||||
35 | 64. - 68. | 8/2033 | 12,6 km | 4 | 218 m | 418 mil. € | 9 503 - 9 802 | 3 | 3 | |||||
36 | 64. - 68. | 8/2033 | 18,2 km | 4 | 820 m | 192 mil. € | 6 207 - 8 525 | 2 | 2 | |||||
37 | 64. - 68. | 8/2033 | 15,8 km | 4 | 393 m | 139 mil. € | 4 033 - 8 369 | 4 | 3 | |||||
38 | 64. - 68. | 8/2033 | 12,1 km | 4 | 537 m | 162 mil. € | 10 444 - 14 783 | 3 | 3 | |||||
39 | 64. - 68. | 8/2033 | 15,5 km | 4 | 646 m | 136 mil. € | 1 698 - 6 812 | 4 | 3 | |||||
40 | 69. - 70. | 8/2034 | 14,0 km | 2 | 2 701 m | 305 mil. € | 3 | 3 | Uvedené je poradie projektu Severojužné prepojenie, ktorý má zahŕňať viacero úsekov tvoriacich prepojenie od severnej D1 až po hranicu s Maďarskom. Porovnávacia štúdia variantov v trase R3 alebo R1 má ukázať, ktoré z možných riešení je vhodnejšie a efektívnejšie. Popredné umiestnenie medzi prioritami sa teda nebude týkať všetkých úsekov, pri ktorých je nateraz uvedené. | |||||
41 | 69. - 70. | 8/2034 | 49,0 km | 2 | 2 882 m | 662 mil. € | 5 762 - 14 648 | 4 | 4 | Projekt nebol hodnotený v rámci prioritizácie, severo-južná časť úseku (od Ráztočna po Žiar nad Hronom) však má byť súčasťou posúdenia variantov Severojužného prepojenia medzi diaľnicou D1 na severe Slovenska a hranicou s Maďarskom. | ||||
553,9 km |
2 - 8 |
70 708 m |
11 099 mil. € |
1 698 - 62 652 | 3,2 |
3,2 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku