✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
plánovaný
|
odhad NDS
|
3,5 - 12 t
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané |
aspoň) zmenšiť skôr ako b
| ||||||||||
24 úsekov |
235,1 km |
2 - 8 |
6 048 mil. € |
2 552 - 62 652 | 3,3 |
3,1 |
|||||||||
1 | D1 | 7,3 km | 4 | 321 mil. € | 10 359 | 541 | 1 767 | 3 | 3 | ||||||
2 | D1 | 19,9 km | 6 | 321 mil. € | 42 774 - 54 519 | . . . | 459 - 530 | 3 862 - 4 344 | 3 | 2 | |||||
3 | D1 | 10,6 km | 8 | 234 mil. € | 62 652 | . . . | 837 | 6 104 | 2 | 1 | |||||
4 | D4 | 3,6 km | 4 | 133 mil. € | 5 | 5 | V uvedenej trase je potrebné riešiť radšej doplnenie zrýchlených vlakov medzi Bratislavou a Viedňou. Prínosom by bola aj elektrifikácia trate cez Marcheg, prípadne tiež jej zdvojkoľajnenie. | ||||||||
5 | D4 | 12,4 km | 4 | 772 mil. € | 3 | 4 | Preťažené cesty v hlavnom meste treba v prvom rade odľahčiť lepším využitím koľajovej dopravy. Konkrétne zatraktívnenie denného docházdzania do Bratislavy verejnou dopravou - doplnenie zrýchlených vlakov a 15-minútový interval vlakov z Trnavy, Senca a Malaciek v špičke, lepšia nadväznosť autobusov k vlakom, posilnenie možností parkovania pri železničných staniciach a zastávkach v širšom regióne, z ktorého sa denne dochádza do metropoly. | ||||||||
6 | R2 | 9,6 km | 2 | 112 mil. € | 8 634 - 11 116 | 240 - 422 | 1 189 - 1 517 | 2 | 4 | ||||||
7 | R4 | 6,5 km | 2 | 116 mil. € | 6 651 - 9 113 | 140 - 156 | 750 - 771 | 2 | 3 | ||||||
8 | R2 | 9,8 km | 2 | 93 mil. € | 6 452 - 10 032 | 212 - 272 | 780 - 984 | 5 | 5 | ||||||
9 | R2 | 7,8 km | 2 | 73 mil. € | 5 587 | 178 | 711 | 5 | 4 | ||||||
10 | R4 | 8,0 km | 2 | 133 mil. € | 5 814 - 7 518 | 127 - 169 | 349 - 902 | 4 | 3 | ||||||
11 | R6 | 11,2 km | 2 | 182 mil. € | 7 234 | 142 | 632 | 4 | 3 | ||||||
12 | R3 | 7,9 km | 2 | 71 mil. € | 5 441 - 8 427 | 196 - 287 | 1 024 - 1 288 | 4 | 3 | ||||||
13 | D3 | 4,0 km | 4 | 179 mil. € | 15 053 | 588 | 3 812 | 1 | 2 | Aj tento úsek by mohlo skôr odľahčiť (aspoň sčasti) zavedenie hustejšieho taktu vlakov medzi Čadcou a Žilinou s dobre nadväzujúcimi autobusmi, a tiež zriadenie novej železničnej zastávky na juhu Kysuckého Nového Mesta, kde je najväčšia koncentrácia pracovných miest (a teda každodenných cieľov dopravy) z celých Kysúc. | |||||
14 | R2 | 11,5 km | 2 | 235 mil. € | 7 793 | 393 | 1 259 | 2 | 4 | ||||||
15 | R4 | 7,5 km | 2 | 124 mil. € | 3 769 - 3 897 | 95 - 115 | 1 289 - 1 580 | 3 | 3 | ||||||
16 | R4 | 7,0 km | 2 | 122 mil. € | 3 407 - 3 769 | 95 - 124 | 1 298 - 1 289 | 2 | 2 | ||||||
17 | R1 | 14,9 km | 4 | 785 mil. € | 8 140 - 13 204 | 192 - 339 | 830 - 1 460 | 3 | 3 | ||||||
18 | R4 | 6,0 km | 2 | 101 mil. € | 3 782 - 6 302 | 102 - 192 | 1 492 - 1 737 | 4 | 3 | ||||||
19 | R2 | 18,0 km | 2 | 176 mil. € | 5 189 - 6 389 | 153 - 173 | 787 - 807 | 5 | 5 | ||||||
20 | D1 | 13,5 km | 4 | 1 235 mil. € | 13 676 - 21 949 | 422 - 799 | 1 888 - 3 445 | 1 | 1 | ||||||
21 | R2 | 14,0 km | 2 | 117 mil. € | 5 809 - 8 826 | 226 - 259 | 881 - 1 194 | 5 | 4 | ||||||
22 | R3 | 5,0 km | 2 | 63 mil. € | 9 492 - 10 279 | 170 - 254 | 1 111 - 1 112 | 3 | 2 | ||||||
23 | R4 | 7,9 km | 2 | 129 mil. € | 2 552 - 2 737 | 77 - 169 | 826 - 1 507 | 4 | 3 | ||||||
24 | R6 | 11,3 km | 2 | 222 mil. € | 2 561 - 5 054 | 105 - 136 | 427 - 551 | 4 | 3 | ||||||
24 úsekov |
235,1 km |
2 - 8 |
6 048 mil. € |
2 552 - 62 652 | 3,3 |
3,1 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku