✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané | ||||||||||||
389,0 km |
2 - 8 |
9 178 mil. € |
124,4 min. |
153,5 min. |
2 541 - 93 344 | 2,6 |
2,6 |
5/2017 - 10/2021 |
|||||||||
1 | 10/2013 | D3 | 12,3 km | 2 | 377 mil. € | 2 541 - 3 501 | 2 | 2 | 6/2017 | ||||||||
2 | 12/2013 | D1 | 14,9 km | 4 | 341 mil. € | 7,6 min. | 10,5 min. | 12 491 - 24 900 | 1 | 1 | |||||||
3 | 1/2014 | D1 | 11,3 km | 4 | 517 mil. € | 5,9 min. | 8,0 min. | 23 579 - 28 413 | 2 | 3 | 1/2021 (0,0) | ||||||
4 | 6/2014 | D1 | 13,5 km | 4 | 555 mil. € | 7,6 min. | 9,5 min. | 22 691 - 32 334 | 1 | 2 | |||||||
5 | 6/2014 | D3 | 4,3 km | 4 | 269 mil. € | 28 413 - 37 927 | . . . | 4 | 2 | 12/2017 | |||||||
6 | 8/2014 | R2 | 7,9 km | 4 | 88 mil. € | 14 357 - 15 923 | 1 | 1 | 5/2017 | ||||||||
7 | 7/2016 | R7 | 17,4 km | 4 | 8,4 min. | 12,3 min. | 8 544 - 13 236 | 2 | 3 | 7/2020 (0,0) | |||||||
8 | 7/2016 | D4 | 4,4 km | 4 - 6 | 1 | 2 | |||||||||||
9 | 7/2016 | D4 | 22,6 km | 4 - 6 | 32 336 - 93 344 | . . . | 1 | 2 | |||||||||
10 | 7/2016 | R7 | 8,4 km | 4 | 5,8 min. | 8,5 min. | 13 102 - 19 993 | 1 | 1 | 7/2020 (0,0) | |||||||
11 | 7/2016 | R7 | 6,4 km | 4 - 6 | 2,3 min. | 2,7 min. | 27 633 - 44 493 | . . . | 1 | 1 | 10/2021 | ||||||
12 | 11/2016 | D1 | 14,4 km | 4 | 241 mil. € | 3 166 - 11 562 | 2 | 2 | 12/2019 (0,0) | ||||||||
13 | 12/2016 | D3 | 5,7 km | 4 | 269 mil. € | 2,7 min. | 4,0 min. | 11 465 - 18 743 | 1 | 2 | 12/2020 (0,0) | ||||||
14 | 6/2017 | D1 | 7,9 km | 4 | 434 mil. € | 4,3 min. | 5,6 min. | 19 072 - 21 988 | 1 | 2 | 10/2021 | ||||||
15 | 12/2017 | D1 | 2,6 km | 4 | 39 mil. € | 14 624 | 1 | 1 | -0,1 | 1/2021 (0,0) | |||||||
16 | 7. | 2/2024 | D1 | 13,5 km | 4 | 1 235 mil. € | 7,6 min. | 9,6 min. | 13 676 - 21 949 | 1 | 1 | 2,4 | |||||
17 | 31. | 11/2026 | D3 | 4,0 km | 4 | 179 mil. € | 2,1 min. | 2,8 min. | 15 053 | 1 | 2 | 5,1 | |||||
18 | 32. - 33. | 12/2026 | D4 | 12,4 km | 4 | 772 mil. € | 3 | 4 | 5,2 | Projekt nebol hodnotený v rámci prioritizácie z dôvodu obmedzení metodiky (aglomerácie veľkých miest - potrebné posúdiť multimodálne). Má byť vypracovaná štúdia uskutočniteľnosti a CBA podľa aktuálne platnej metodiky, a to najneskôr pred začiatkom finančne náročných fáz prípravy. V závislosti od výsledkov budú takéto projekty po zverejnení štúdie a jej hodnotení zaradené do realizácie. | |||||||
19 | 34. - 36. | 6/2027 | D1 | 10,6 km | 8 | 234 mil. € | 62 652 | . . . | 2 | 1 | 5,7 | Projekt nebol hodnotený v rámci prioritizácie z dôvodu obmedzení metodiky (aglomerácie veľkých miest - potrebné posúdiť multimodálne). Má byť vypracovaná štúdia uskutočniteľnosti a CBA podľa aktuálne platnej metodiky, a to najneskôr pred začiatkom finančne náročných fáz prípravy. V závislosti od výsledkov budú takéto projekty po zverejnení štúdie a jej hodnotení zaradené do realizácie. | |||||
20 | 34. - 36. | 6/2027 | R4 | 6,5 km | 2 | 116 mil. € | 4,0 min. | 4,8 min. | 6 651 - 9 113 | 2 | 3 | 5,7 | |||||
21 | 34. - 36. | 6/2027 | R4 | 7,0 km | 2 | 122 mil. € | 4,4 min. | 5,3 min. | 3 407 - 3 769 | 2 | 2 | 5,7 | |||||
22 | 37. - 38. | 2/2028 | R1 | 14,9 km | 4 | 785 mil. € | 8 140 - 13 204 | 3 | 3 | 6,4 | Uvedené je poradie projektu Severojužné prepojenie, ktorý má zahŕňať viacero úsekov tvoriacich prepojenie od severnej D1 až po hranicu s Maďarskom. Porovnávacia štúdia variantov v trase R3 alebo R1 má ukázať, ktoré z možných riešení je vhodnejšie a efektívnejšie. Popredné umiestnenie medzi prioritami sa teda nebude týkať všetkých úsekov, pri ktorých je nateraz uvedené. | ||||||
23 | 37. - 38. | 2/2028 | R2 | 7,8 km | 2 | 73 mil. € | 4,9 min. | 5,5 min. | 5 587 | 5 | 4 | 6,4 | |||||
24 | 39. - 40. | 3/2028 | D1 | 19,9 km | 6 | 321 mil. € | 42 774 - 54 519 | . . . | 3 | 2 | 6,5 | ||||||
25 | 39. - 40. | 3/2028 | R2 | 9,6 km | 2 | 112 mil. € | 8 634 - 11 116 | 2 | 4 | 6,5 | |||||||
26 | 41. | 9/2028 | R2 | 11,5 km | 2 | 235 mil. € | 7,3 min. | 8,1 min. | 7 793 | 2 | 4 | 7,0 | |||||
27 | 42. - 43. | 11/2028 | R4 | 7,9 km | 2 | 129 mil. € | 5,2 min. | 6,2 min. | 2 552 - 2 737 | 4 | 3 | 7,1 | |||||
28 | 42. - 43. | 11/2028 | R3 | 5,0 km | 2 | 63 mil. € | 9 492 - 10 279 | 3 | 2 | 7,1 | |||||||
29 | 44. - 45. | 2/2029 | R2 | 18,0 km | 2 | 176 mil. € | 11,1 min. | 12,4 min. | 5 189 - 6 389 | 5 | 5 | 7,3 | |||||
30 | 44. - 45. | 2/2029 | D4 | 3,6 km | 4 | 133 mil. € | 5 | 5 | 7,4 | Projekt nebol hodnotený v rámci prioritizácie z dôvodu obmedzení metodiky (aglomerácie veľkých miest - potrebné posúdiť multimodálne). Má byť vypracovaná štúdia uskutočniteľnosti a CBA podľa aktuálne platnej metodiky, a to najneskôr pred začiatkom finančne náročných fáz prípravy. V závislosti od výsledkov budú takéto projekty po zverejnení štúdie a jej hodnotení zaradené do realizácie. | |||||||
31 | 46. | 3/2029 | D1 | 7,3 km | 4 | 321 mil. € | 4,6 min. | 5,2 min. | 10 359 | 3 | 3 | 7,5 | Projekt nebol hodnotený v rámci prioritizácie z dôvodu obmedzení metodiky. Má byť vypracovaná štúdia uskutočniteľnosti a CBA podľa aktuálne platnej metodiky, a to najneskôr pred začiatkom finančne náročných fáz prípravy. V závislosti od výsledkov bude projekt po zverejnení štúdie a jej hodnotení zaradený do realizácie. | ||||
32 | 47. | 7/2029 | R2 | 14,0 km | 2 | 117 mil. € | 8,8 min. | 9,9 min. | 5 809 - 8 826 | 5 | 4 | 7,8 | |||||
33 | 48. - 49. | 9/2029 | R2 | 9,8 km | 2 | 93 mil. € | 6,2 min. | 6,9 min. | 6 452 - 10 032 | 5 | 5 | 7,9 | |||||
34 | 48. - 49. | 9/2029 | R3 | 7,9 km | 2 | 71 mil. € | 5 441 - 8 427 | 4 | 3 | 7,9 | Uvedené je poradie projektu Severojužné prepojenie, ktorý má zahŕňať viacero úsekov tvoriacich prepojenie od severnej D1 až po hranicu s Maďarskom. Porovnávacia štúdia variantov v trase R3 alebo R1 má ukázať, ktoré z možných riešení je vhodnejšie a efektívnejšie. Popredné umiestnenie medzi prioritami sa teda nebude týkať všetkých úsekov, pri ktorých je nateraz uvedené. | ||||||
35 | 50. - 52. | 5/2030 | R4 | 8,0 km | 2 | 133 mil. € | 5,4 min. | 6,4 min. | 5 814 - 7 518 | 4 | 3 | 8,6 | |||||
36 | 50. - 52. | 5/2030 | R4 | 7,5 km | 2 | 124 mil. € | 4,4 min. | 5,3 min. | 3 769 - 3 897 | 3 | 3 | 8,6 | |||||
37 | 50. - 52. | 5/2030 | R4 | 6,0 km | 2 | 101 mil. € | 3,8 min. | 4,2 min. | 3 782 - 6 302 | 4 | 3 | 8,6 | |||||
38 | 53. - 54. | 7/2030 | R6 | 11,2 km | 2 | 182 mil. € | 7 234 | 4 | 3 | 8,8 | |||||||
39 | 53. - 54. | 7/2030 | R6 | 11,3 km | 2 | 222 mil. € | 2 561 - 5 054 | 4 | 3 | 8,8 | |||||||
389,0 km |
2 - 8 |
9 178 mil. € |
124,4 min. |
153,5 min. |
2 541 - 93 344 | 2,6 |
2,6 |
5/2017 - 10/2021 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku