✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
<3,5 t
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané |
aspoň) zmenšiť skôr ako b
|
+ posun v rokoch
za posledné cca 4 roky |
||||||||||
38 úsekov |
382,4 km |
2 - 8 |
8 765 mil. € |
2 552 - 93 344 | 2,6 |
2,7 |
12/2019 - 9/2033 | |||||||||||
1 | 12/2013 | D1 | 14,9 km | 4 | 341 mil. € | 12 491 - 24 900 | 2 885 - 5 704 | 926 - 1 852 | 1 | 1 | 2023 (+1,0) | |||||||
2 | 1/2014 | D1 | 11,3 km | 4 | 517 mil. € | 23 579 - 28 413 | 5 661 - 6 449 | 1 675 - 2 070 | 2 | 3 | 2021 (+2,1) | |||||||
3 | 6/2014 | D1 | 13,5 km | 4 | 555 mil. € | 22 691 - 32 334 | 2 856 - 6 911 | 1 254 - 2 069 | 1 | 2 | 2024 (+4,0) | |||||||
4 | 7/2016 | R7 | 17,4 km | 4 | 8 544 - 13 236 | 1 582 - 1 991 | 609 - 806 | 2 | 3 | 7/2020 (+0,0) | ||||||||
5 | 7/2016 | D4 | 4,4 km | 4 - 6 | 1 | 2 | 11/2021 (+0,4) | |||||||||||
6 | 7/2016 | D4 | 22,6 km | 4 - 6 | 32 336 - 93 344 | . . . | 5 319 - 16 483 | 1 679 - 8 658 | 1 | 2 | 11/2021 (+0,4) | |||||||
7 | 7/2016 | R7 | 8,4 km | 4 | 13 102 - 19 993 | 1 483 - 2 020 | 676 - 881 | 1 | 1 | 7/2020 (–1,0) | ||||||||
8 | 7/2016 | R7 | 6,4 km | 4 - 6 | 27 633 - 44 493 | . . . | 2 576 - 5 440 | 1 073 - 2 257 | 1 | 1 | 10/2021 (+0,3) | |||||||
9 | 11/2016 | D1 | 14,4 km | 4 | 241 mil. € | 3 166 - 11 562 | 293 - 1 619 | 191 - 682 | 2 | 2 | 1/1997 | 12/2019 | ||||||
10 | 12/2016 | D3 | 5,7 km | 4 | 269 mil. € | 11 465 - 18 743 | 4 092 - 4 909 | 741 - 995 | 1 | 2 | 12/1997 | 2021 (+0,5) | ||||||
11 | 6/2017 | D1 | 7,9 km | 4 | 434 mil. € | 19 072 - 21 988 | 3 163 - 3 568 | 1 228 - 1 350 | 1 | 2 | 11/1996 | 7/2021 (0,0) | ||||||
12 | 12/2017 | D1 | 2,6 km | 4 | 39 mil. € | 14 624 | 2 178 | 800 | 1 | 1 | 7/1996 | 2021 (+2,2) | ||||||
13 | 7/2019 | R4 | 4,3 km | 4 | 179 mil. € | 15 837 - 18 098 | 1 881 - 2 213 | 917 - 967 | 1 | 3 | 5/2002 | 2023 (+2,0) | ||||||
14 | 8/2019 | R2 | 13,5 km | 4 | 142 mil. € | 9 007 - 9 998 | 2 305 - 2 416 | 831 - 943 | 2 | 2 | 11/2003 | 2021 (+1,1) | ||||||
15 | 7. | 2/2024 | D1 | 13,5 km | 4 | 1 235 mil. € | 13 676 - 21 949 | 2 757 - 4 867 | 869 - 1 422 | 1 | 1 | 7/1997 | 12/2030 (+4,5) | |||||
16 | 31. | 11/2026 | D3 | 4,0 km | 4 | 179 mil. € | 15 053 | 4 830 | 1 018 | 1 | 2 | Aj tento úsek by mohlo skôr odľahčiť (aspoň sčasti) zavedenie hustejšieho taktu vlakov medzi Čadcou a Žilinou s dobre nadväzujúcimi autobusmi, a tiež zriadenie novej železničnej zastávky na juhu Kysuckého Nového Mesta, kde je najväčšia koncentrácia pracovných miest (a teda každodenných cieľov dopravy) z celých Kysúc. | 7/1996 | 11/2030 (+6,4) | ||||
17 | 32. - 33. | 12/2026 | D4 | 12,4 km | 4 | 772 mil. € | 3 | 4 | Preťažené cesty v hlavnom meste treba v prvom rade odľahčiť lepším využitím koľajovej dopravy. Konkrétne zatraktívnenie denného docházdzania do Bratislavy verejnou dopravou - doplnenie zrýchlených vlakov a 15-minútový interval vlakov z Trnavy, Senca a Malaciek v špičke, lepšia nadväznosť autobusov k vlakom, posilnenie možností parkovania pri železničných staniciach a zastávkach v širšom regióne, z ktorého sa denne dochádza do metropoly. | 8/2007 | 6/2033 (+3,3) | |||||||
18 | 34. - 36. | 6/2027 | D1 | 10,6 km | 8 | 234 mil. € | 62 652 | . . . | 10 385 | 4 281 | 2 | 1 | 11/2008 | 6/2030 (+6,9) | ||||
19 | 34. - 36. | 6/2027 | R4 | 6,5 km | 2 | 116 mil. € | 6 651 - 9 113 | 1 133 - 1 196 | 383 - 425 | 2 | 3 | 7/2004 | 6/2030 (+3,7) | |||||
20 | 34. - 36. | 6/2027 | R4 | 7,0 km | 2 | 122 mil. € | 3 407 - 3 769 | 1 499 - 1 529 | 201 - 240 | 2 | 2 | 7/2004 | 6/2030 (+3,7) | |||||
21 | 37. - 38. | 2/2028 | R1 | 14,9 km | 4 | 785 mil. € | 8 140 - 13 204 | 1 405 - 2 512 | 575 - 1 052 | 3 | 3 | 10/2009 | 2/2031 (+6,9) | |||||
22 | 37. - 38. | 2/2028 | R2 | 7,8 km | 2 | 73 mil. € | 5 587 | 1 199 | 488 | 5 | 4 | 12/2007 | 2/2031 (+4,1) | |||||
23 | 39. - 40. | 3/2028 | D1 | 19,9 km | 6 | 321 mil. € | 42 774 - 54 519 | . . . | 6 627 - 7 615 | 2 765 - 3 271 | 3 | 2 | 11/2008 | 9/2032 (+5,6) | ||||
24 | 39. - 40. | 3/2028 | R2 | 9,6 km | 2 | 112 mil. € | 8 634 - 11 116 | 1 824 - 2 207 | 635 - 690 | 2 | 4 | 12/1998 | 3/2031 (+5,9) | |||||
25 | 41. | 9/2028 | R2 | 11,5 km | 2 | 235 mil. € | 7 793 | 1 914 | 655 | 2 | 4 | 12/1998 | 9/2031 (+5,4) | |||||
26 | 42. - 43. | 11/2028 | R4 | 7,9 km | 2 | 129 mil. € | 2 552 - 2 737 | 1 003 - 1 696 | 177 - 189 | 4 | 3 | 12/2011 | 11/2031 (+4,8) | |||||
27 | 42. - 43. | 11/2028 | R3 | 5,0 km | 2 | 63 mil. € | 9 492 - 10 279 | 1 443 - 1 643 | 332 - 531 | 3 | 2 | 6/2008 | 11/2030 (+5,2) | |||||
28 | 44. - 45. | 2/2029 | R2 | 18,0 km | 2 | 176 mil. € | 5 189 - 6 389 | 1 146 - 1 203 | 359 - 396 | 5 | 5 | 7/2010 | 2/2032 (+4,9) | |||||
29 | 44. - 45. | 2/2029 | D4 | 3,6 km | 4 | 133 mil. € | 5 | 5 | V uvedenej trase je potrebné riešiť radšej doplnenie zrýchlených vlakov medzi Bratislavou a Viedňou. Prínosom by bola aj elektrifikácia trate cez Marcheg, prípadne tiež jej zdvojkoľajnenie. | 1/2007 | 2/2033 (+4,5) | |||||||
30 | 46. | 3/2029 | D1 | 7,3 km | 4 | 321 mil. € | 10 359 | 2 741 | 974 | 3 | 3 | 2/2009 | 9/2033 (+5,8) | |||||
31 | 47. | 7/2029 | R2 | 14,0 km | 2 | 117 mil. € | 5 809 - 8 826 | 1 335 - 1 725 | 454 - 531 | 5 | 4 | 5/2008 | 7/2032 (+5,3) | |||||
32 | 48. - 49. | 9/2029 | R2 | 9,8 km | 2 | 93 mil. € | 6 452 - 10 032 | 1 253 - 1 628 | 473 - 644 | 5 | 5 | 12/2007 | 9/2032 (+5,6) | |||||
33 | 48. - 49. | 9/2029 | R3 | 7,9 km | 2 | 71 mil. € | 5 441 - 8 427 | 1 447 - 1 991 | 423 - 703 | 4 | 3 | 5/2008 | 9/2032 (+4,1) | |||||
34 | 50. - 52. | 5/2030 | R4 | 8,0 km | 2 | 133 mil. € | 5 814 - 7 518 | 733 - 1 326 | 384 - 424 | 4 | 3 | 7/2004 | 5/2033 (+6,1) | |||||
35 | 50. - 52. | 5/2030 | R4 | 7,5 km | 2 | 124 mil. € | 3 769 - 3 897 | 1 529 - 1 844 | 240 - 264 | 3 | 3 | 7/2004 | 5/2033 (+6,1) | |||||
36 | 50. - 52. | 5/2030 | R4 | 6,0 km | 2 | 101 mil. € | 3 782 - 6 302 | 1 697 - 2 149 | 205 - 412 | 4 | 3 | 7/2004 | 5/2033 (+6,1) | |||||
37 | 53. - 54. | 7/2030 | R6 | 11,2 km | 2 | 182 mil. € | 7 234 | 1 058 | 426 | 4 | 3 | 4/2005 | 7/2033 (+4,3) | |||||
38 | 53. - 54. | 7/2030 | R6 | 11,3 km | 2 | 222 mil. € | 2 561 - 5 054 | 573 - 803 | 146 - 252 | 4 | 3 | 4/2005 | 7/2033 (+4,3) | |||||
38 úsekov |
382,4 km |
2 - 8 |
8 765 mil. € |
2 552 - 93 344 | 2,6 |
2,7 |
12/2019 - 9/2033 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku