✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané | ||||||||||||||
315,5 km |
2 - 6 |
41 478 m |
6 564 mil. € |
2 552 - 54 519 | 3,6 |
3,4 |
|||||||||||||
1 | 32. - 33. | 12/2026 | D4 | 12,4 km | 4 | 772 mil. € | 3 | 4 | 8,0 | 3/2022 | Projekt nebol hodnotený v rámci prioritizácie z dôvodu obmedzení metodiky (aglomerácie veľkých miest - potrebné posúdiť multimodálne). Má byť vypracovaná štúdia uskutočniteľnosti a CBA podľa aktuálne platnej metodiky, a to najneskôr pred začiatkom finančne náročných fáz prípravy. V závislosti od výsledkov budú takéto projekty po zverejnení štúdie a jej hodnotení zaradené do realizácie. | ||||||||
2 | 37. - 38. | 2/2028 | R1 | 14,9 km | 4 | 4 532 m | Slovenská Ľupča | 785 mil. € | 8 140 - 13 204 | 3 | 3 | 7,0 | 10/2010 | Uvedené je poradie projektu Severojužné prepojenie, ktorý má zahŕňať viacero úsekov tvoriacich prepojenie od severnej D1 až po hranicu s Maďarskom. Porovnávacia štúdia variantov v trase R3 alebo R1 má ukázať, ktoré z možných riešení je vhodnejšie a efektívnejšie. Popredné umiestnenie medzi prioritami sa teda nebude týkať všetkých úsekov, pri ktorých je nateraz uvedené. | |||||
3 | 37. - 38. | 2/2028 | R2 | 7,8 km | 2 | 397 m | 73 mil. € | 5 587 | 5 | 4 | 6,0 | 4/2010 | |||||||
4 | 39. - 40. | 3/2028 | D1 | 19,9 km | 6 | úprava SSÚD Trnava | 321 mil. € | 42 774 - 54 519 | . . . | 3 | 2 | 5,0 | 5/2010 | ||||||
5 | 39. - 40. | 3/2028 | R2 | 9,6 km | 2 | 1 606 m | 112 mil. € | 8 634 - 11 116 | 2 | 4 | 7,0 | 2/2006 | |||||||
6 | 41. | 9/2028 | R2 | 11,5 km | 2 | 2 763 m | 235 mil. € | 7 793 | 2 | 4 | 6,0 | 2/2006 | |||||||
7 | 42. - 43. | 11/2028 | R4 | 7,9 km | 2 | 4 710 m | Vyšný Komárnik | 129 mil. € | 2 552 - 2 737 | 4 | 3 | 7,0 | 10/2016 | ||||||
8 | 44. - 45. | 2/2029 | R2 | 18,0 km | 2 | 1 965 m | 176 mil. € | 5 189 - 6 389 | 5 | 5 | 7,0 | 9/2016 | |||||||
9 | 44. - 45. | 2/2029 | D4 | 3,6 km | 4 | 133 mil. € | 5 | 5 | 7,0 | 10/2014 | Projekt nebol hodnotený v rámci prioritizácie z dôvodu obmedzení metodiky (aglomerácie veľkých miest - potrebné posúdiť multimodálne). Má byť vypracovaná štúdia uskutočniteľnosti a CBA podľa aktuálne platnej metodiky, a to najneskôr pred začiatkom finančne náročných fáz prípravy. V závislosti od výsledkov budú takéto projekty po zverejnení štúdie a jej hodnotení zaradené do realizácie. | ||||||||
10 | 46. | 3/2029 | D1 | 7,3 km | 4 | 660 m | Beharovce (úprava velína) | 321 mil. € | 10 359 | 3 | 3 | 7,0 | 1/2014 | Projekt nebol hodnotený v rámci prioritizácie z dôvodu obmedzení metodiky. Má byť vypracovaná štúdia uskutočniteľnosti a CBA podľa aktuálne platnej metodiky, a to najneskôr pred začiatkom finančne náročných fáz prípravy. V závislosti od výsledkov bude projekt po zverejnení štúdie a jej hodnotení zaradený do realizácie. | |||||
11 | 47. | 7/2029 | R2 | 14,0 km | 2 | 891 m | 117 mil. € | 5 809 - 8 826 | 5 | 4 | 6,0 | 1/2017 | |||||||
12 | 48. - 49. | 9/2029 | R2 | 9,8 km | 2 | 1 074 m | 93 mil. € | 6 452 - 10 032 | 5 | 5 | 7,0 | 4/2010 | |||||||
13 | 48. - 49. | 9/2029 | R3 | 7,9 km | 2 | 930 m | 71 mil. € | 5 441 - 8 427 | 4 | 3 | 7,0 | 1/2021 | Uvedené je poradie projektu Severojužné prepojenie, ktorý má zahŕňať viacero úsekov tvoriacich prepojenie od severnej D1 až po hranicu s Maďarskom. Porovnávacia štúdia variantov v trase R3 alebo R1 má ukázať, ktoré z možných riešení je vhodnejšie a efektívnejšie. Popredné umiestnenie medzi prioritami sa teda nebude týkať všetkých úsekov, pri ktorých je nateraz uvedené. | ||||||
14 | 50. - 52. | 5/2030 | R4 | 8,0 km | 2 | 2 993 m | 133 mil. € | 5 814 - 7 518 | 4 | 3 | 6,0 | 12/2017 | |||||||
15 | 50. - 52. | 5/2030 | R4 | 7,5 km | 2 | 1 963 m | 124 mil. € | 3 769 - 3 897 | 3 | 3 | 6,0 | 12/2017 | |||||||
16 | 50. - 52. | 5/2030 | R4 | 6,0 km | 2 | 1 216 m | 101 mil. € | 3 782 - 6 302 | 4 | 3 | 6,0 | 12/2017 | |||||||
17 | 53. - 54. | 7/2030 | R6 | 11,2 km | 2 | 3 410 m | 182 mil. € | 7 234 | 4 | 3 | 8,0 | 7/2020 | |||||||
18 | 53. - 54. | 7/2030 | R6 | 11,3 km | 2 | 3 575 m | 222 mil. € | 2 561 - 5 054 | 4 | 3 | 8,0 | 7/2020 | |||||||
19 | 55. - 56. | 5/2031 | R1 | 11,5 km | 4 | 1 335 m | 406 mil. € | 7 784 | 4 | 4 | 9,0 | 10/2010 | Uvedené je poradie projektu Severojužné prepojenie, ktorý má zahŕňať viacero úsekov tvoriacich prepojenie od severnej D1 až po hranicu s Maďarskom. Porovnávacia štúdia variantov v trase R3 alebo R1 má ukázať, ktoré z možných riešení je vhodnejšie a efektívnejšie. Popredné umiestnenie medzi prioritami sa teda nebude týkať všetkých úsekov, pri ktorých je nateraz uvedené. | ||||||
20 | 55. - 56. | 5/2031 | R1 | 9,5 km | 4 | 2 118 m | 339 mil. € | 9 704 - 13 715 | 4 | 4 | 9,0 | 10/2010 | Uvedené je poradie projektu Severojužné prepojenie, ktorý má zahŕňať viacero úsekov tvoriacich prepojenie od severnej D1 až po hranicu s Maďarskom. Porovnávacia štúdia variantov v trase R3 alebo R1 má ukázať, ktoré z možných riešení je vhodnejšie a efektívnejšie. Popredné umiestnenie medzi prioritami sa teda nebude týkať všetkých úsekov, pri ktorých je nateraz uvedené. | ||||||
21 | 57. - 58. | 6/2031 | R8 | 54,9 km | 4 | 1 020 mil. € | 4 151 - 11 477 | 3 | 5 | 8,0 | 11/2024 | ||||||||
22 | 57. - 58. | 6/2031 | R3 | 14,0 km | 4 | 1 456 m | 191 mil. € | 14 233 - 18 874 | 3 | 3 | 8,0 | 8/2021 | Uvedené je poradie projektu Severojužné prepojenie, ktorý má zahŕňať viacero úsekov tvoriacich prepojenie od severnej D1 až po hranicu s Maďarskom. Porovnávacia štúdia variantov v trase R3 alebo R1 má ukázať, ktoré z možných riešení je vhodnejšie a efektívnejšie. Popredné umiestnenie medzi prioritami sa teda nebude týkať všetkých úsekov, pri ktorých je nateraz uvedené. | ||||||
23 | 59. | 7/2031 | R2 | 17,5 km | 4 | 2 458 m | Zvolenská Slatina | 287 mil. € | 12 819 - 29 988 | 2 | 2 | 7,0 | 3/2009 | Projekt nebol hodnotený v rámci prioritizácie z dôvodu obmedzení metodiky (aglomerácie veľkých miest - potrebné posúdiť multimodálne). Má byť vypracovaná štúdia uskutočniteľnosti a CBA podľa aktuálne platnej metodiky, a to najneskôr pred začiatkom finančne náročných fáz prípravy. V závislosti od výsledkov budú takéto projekty po zverejnení štúdie a jej hodnotení zaradené do realizácie. | |||||
24 | 60. - 61. | 8/2031 | R3 | 8,7 km | 2 | 223 m | 94 mil. € | 7 211 | 4 | 2 | 9,0 | 8/2024 | Poradie z priorít vlády vo výstavbe ciest i pomer prínosov k nákladom zodpovedajú nákladnejšiemu variantu R3 s kompletne novým obchvatom Dolného Kubína, vrátane tunelov. Na tejto interaktívnej mape sú uvedené dĺžky, náklady a ďalšie parametre úsekov od Oravského Podzámku po D1 za výrazne menej nákladný variant, ktorý uvažuje s čiastočným využitím jestvujúcej cesty I. triedy a preložkou nevyhovujúcich úsekov - iba takéto riešenie môže priniesť spoločenské prínosy aspoň na úrovni vynaložených nákladov alebo vyššie a mať šancu na realizáciu. | ||||||
25 | 60. - 61. | 8/2031 | R3 | 10,9 km | 2 | 1 204 m | 129 mil. € | 5 586 - 10 745 | 3 | 2 | 9,0 | 8/2024 | Poradie z priorít vlády vo výstavbe ciest i pomer prínosov k nákladom zodpovedajú nákladnejšiemu variantu R3 s kompletne novým obchvatom Dolného Kubína, vrátane tunelov. Na tejto interaktívnej mape sú uvedené dĺžky, náklady a ďalšie parametre úsekov od Oravského Podzámku po D1 za výrazne menej nákladný variant, ktorý uvažuje s čiastočným využitím jestvujúcej cesty I. triedy a preložkou nevyhovujúcich úsekov - iba takéto riešenie môže priniesť spoločenské prínosy aspoň na úrovni vynaložených nákladov alebo vyššie a mať šancu na realizáciu. | ||||||
315,5 km |
2 - 6 |
41 478 m |
6 564 mil. € |
2 552 - 54 519 | 3,6 |
3,4 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku