✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
<3,5 t
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané |
pôvodný zmluvný termín
| |||||||||
315,5 km |
2 - 6 |
6 564 mil. € |
3,6 |
3,4 |
||||||||||||
1 | 32. - 33. | 12/2026 | D4 | 12,4 km | 4 | 772 mil. € | 3 | 4 | 12/2010 | |||||||
2 | 37. - 38. | 2/2028 | R1 | 14,9 km | 4 | Slovenská Ľupča, Korytnica | 785 mil. € | 575 - 1 052 | 3 | 3 | 4/2010 | |||||
3 | 37. - 38. | 2/2028 | R2 | 7,8 km | 2 | Jablonov n.Turňou | 73 mil. € | 488 | 5 | 4 | 9/2009 | |||||
4 | 39. - 40. | 3/2028 | D1 | 19,9 km | 6 | Zeleneč nová, Trnava rekonštrukcia | 321 mil. € | 2 765 - 3 271 | 3 | 2 | 12/2009 | |||||
5 | 39. - 40. | 3/2028 | R2 | 9,6 km | 2 | Nováky - západ | 112 mil. € | 635 - 690 | 2 | 4 | 10/2004 | |||||
6 | 41. | 9/2028 | R2 | 11,5 km | 2 | 235 mil. € | 655 | 2 | 4 | 10/2004 | ||||||
7 | 42. - 43. | 11/2028 | R4 | 7,9 km | 2 | Hunkovce, Vyšný Komárnik | 129 mil. € | 177 - 189 | 4 | 3 | 4/2016 | |||||
8 | 44. - 45. | 2/2029 | R2 | 18,0 km | 2 | Plešivec | 176 mil. € | 359 - 396 | 5 | 5 | 2/2016 | |||||
9 | 44. - 45. | 2/2029 | D4 | 3,6 km | 4 | 133 mil. € | 5 | 5 | 8/2010 | |||||||
10 | 46. | 3/2029 | D1 | 7,3 km | 4 | 321 mil. € | 974 | 3 | 3 | 8/2013 | ||||||
11 | 47. | 7/2029 | R2 | 14,0 km | 2 | Turňa nad Bodvou | 117 mil. € | 454 - 531 | 5 | 4 | 6/2016 | |||||
12 | 48. - 49. | 9/2029 | R2 | 9,8 km | 2 | 93 mil. € | 473 - 644 | 5 | 5 | 9/2009 | ||||||
13 | 48. - 49. | 9/2029 | R3 | 7,9 km | 2 | Mošovce,
Horná Štubňa | 71 mil. € | 423 - 703 | 4 | 3 | 5/2019 | |||||
14 | 50. - 52. | 5/2030 | R4 | 8,0 km | 2 | Kuková | 133 mil. € | 384 - 424 | 4 | 3 | ||||||
15 | 50. - 52. | 5/2030 | R4 | 7,5 km | 2 | Giraltovce | 124 mil. € | 240 - 264 | 3 | 3 | ||||||
16 | 50. - 52. | 5/2030 | R4 | 6,0 km | 2 | Stročín | 101 mil. € | 205 - 412 | 4 | 3 | ||||||
17 | 53. - 54. | 7/2030 | R6 | 11,2 km | 2 | Púchov západ,
Púchov východ,
Dolné Kočkovce | 182 mil. € | 426 | 4 | 3 | 4/2008 | |||||
18 | 53. - 54. | 7/2030 | R6 | 11,3 km | 2 | Mestečko | 222 mil. € | 146 - 252 | 4 | 3 | 4/2008 | |||||
19 | 55. - 56. | 5/2031 | R1 | 11,5 km | 4 | Liptovská Osada | 406 mil. € | 537 | 4 | 4 | 4/2010 | |||||
20 | 55. - 56. | 5/2031 | R1 | 9,5 km | 4 | 339 mil. € | 633 - 797 | 4 | 4 | 4/2010 | ||||||
21 | 57. - 58. | 6/2031 | R8 | 54,9 km | 4 | 1 020 mil. € | 333 - 812 | 3 | 5 | 4/2010 | ||||||
22 | 57. - 58. | 6/2031 | R3 | 14,0 km | 4 | Martin, Rakovo | 191 mil. € | 911 - 1 315 | 3 | 3 | 9/2010 | |||||
23 | 59. | 7/2031 | R2 | 17,5 km | 4 | Rákoš, Zvolenská Slatina | 287 mil. € | Tranzit medzi B. Bystricou a Lučencom skráti severný obchvat Zvolena o 3 km, ušetrí 11 min. osobným a 8 min. nákladným vozidlám | 940 - 1 697 | 2 | 2 | 11/2008 | ||||
24 | 60. - 61. | 8/2031 | R3 | 8,7 km | 2 | Valaská Dubová, Likavka | 94 mil. € | 601 | 4 | 2 | ||||||
25 | 60. - 61. | 8/2031 | R3 | 10,9 km | 2 | Široká, Jasenová, v mestskom variante tiež Kocmáľ (Mokraď) a Dolný Kubín stred | 129 mil. € | 561 - 714 | 3 | 2 | ||||||
315,5 km |
2 - 6 |
6 564 mil. € |
3,6 |
3,4 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku