Železnice Cesty Údaje Výstupy O projekte Podporte nás

1. Výber úsekov ciest (riadky tabuľky)39 / 85

Ťahy

D1 D2 D3 D4
R1 R2 R3 R4 R5 R6 R7 R8

Naliehavosť problému (1 - najvyššia)

1 2 3 4 5

Primeranosť riešenia (1 - optimálne)

1 2 3 4 5

Termín dokončenia podľa NDS

do 2025 2026-30 2031-35 2036-40 po 2040
Zobraziť pokročilé možnostiZobraziť mapu

2. Výber parametrov (stĺpce tabuľky)14 / 101

Fixné parametre (ľavá časť tabuľky)

Začiatok výstavby Ťah Stav Názov úseku
Základné parametre 3 / 5
+
Parametre a objekty 0 / 13
+
Odhadované náklady bez DPH 1 / 7
+
Cena podľa zmluvy bez DPH 0 / 3
+
Prínosy a efektívnosť projektu 2 / 17
+
Intenzity dopravy na súčasnej ceste v r. 2015 2 / 8
+
Hodnotenia a návrhy INEKO 2 / 6
+
Stav a priebeh prípravy 0 / 24
+
Perspektíva výstavby podľa NDS 0 / 6
+
Priebeh výstavby 1 / 6
+
Pozícia v cestných prioritách vlády SR 0 / 6
+
 
#
dátum
 
 
 
plánovaný
odhad NDS
 
 
 
 
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka
1 - optimálne,
5 - neprimerané
 
 
 
 
 
 
457,6 km
8,7 %
2 - 6
9 308 mil. €
113,9 min.
2 552 - 93 344
2,8
2,9
7/2020 - 10/2021
1
12/2013
14,9 km
13,3 %
4
341 mil. €
12,4 min.
12 491 - 24 900
89 - 432
1
1
2
1/2014
11,3 km
26,6 %
4
517 mil. €
7,1 min.
Trasu od Bratislavy po križovatku Rondel v centre Žiliny tento úsek D1 predĺži o vyše 3 km a zrýchli sotva o 1 minútu. Zo zdrojovej a cieľovej dopravy Žiliny zrýchli citeľne iba cesty začínajúce alebo končiace na juhu Žiliny.
23 579 - 28 413
33 - 195
2
3
1/2021
(0,0)
3
6/2014
13,5 km
55,1 %
4
555 mil. €
9,9 min.
Trasu od Martina po križovatku Rondel v centre Žiliny tento úsek D1 s tunelom Višňové skráti o 2,5 km a zrýchli v priemere o cca 11 minút pre osobné a 9 minút pre nákladné vozidlá. Pre tranzit medzi Martinom a Kysucami bude skrátenie 1 km a časová úspora cca 8 minút.
22 691 - 32 334
133 - 458
1
2
4
7/2016
17,4 km
0,0 %
4
8,6 min.
8 544 - 13 236
64 - 170
2
3
7/2020
(0,0)
5
7/2016
4,4 km
0,0 %
4 - 6
1
2
6
7/2016
22,6 km
0,0 %
4 - 6
32 336 - 93 344
.
.
.
146 - 596
1
2
7
7/2016
8,4 km
0,0 %
4
4,2 min.
13 102 - 19 993
86 - 192
1
1
7/2020
(0,0)
8
7/2016
6,4 km
0,0 %
4 - 6
13,7 min.
27 633 - 44 493
.
.
.
53 - 648
1
1
10/2021
9
12/2016
5,7 km
0,0 %
4
269 mil. €
13,3 min.
11 465 - 18 743
138 - 504
1
2
12/2020
(0,0)
10
6/2017
7,9 km
0,0 %
4
434 mil. €
6,7 min.
19 072 - 21 988
220 - 372
1
2
10/2021
11
12/2017
2,6 km
0,0 %
4
39 mil. €
14 624
229
1
1
1/2021
(0,0)
12
7/2019
4,3 km
26,8 %
4
179 mil. €
15 837 - 18 098
213 - 312
1
3
13
8/2019
13,5 km
0,0 %
4
142 mil. €
5,0 min.
9 007 - 9 998
51 - 106
2
2
14
3/2020
9,1 km
0,0 %
4
267 mil. €
2,6 min.
8 780 - 11 203
57 - 108
3
4
15
32. - 33.
12/2026
12,4 km
88,4 %
4
772 mil. €
3
4
16
37. - 38.
2/2028
14,9 km
32,1 %
4
785 mil. €
8 140 - 13 204
76 - 172
3
3
17
37. - 38.
2/2028
7,8 km
0,0 %
2
73 mil. €
0,1 min.
5 587
54
5
4
18
39. - 40.
3/2028
19,9 km
0,0 %
6
321 mil. €
42 774 - 54 519
.
.
.
266 - 354
3
2
19
39. - 40.
3/2028
9,6 km
0,0 %
2
112 mil. €
8 634 - 11 116
120 - 202
2
4
20
41.
9/2028
11,5 km
5,1 %
2
235 mil. €
3,7 min.
7 793
82
2
4
21
42. - 43.
11/2028
7,9 km
0,0 %
2
129 mil. €
1,8 min.
2 552 - 2 737
21 - 33
4
3
22
44. - 45.
2/2029
18,0 km
8,0 %
2
176 mil. €
2,4 min.
5 189 - 6 389
49 - 72
5
5
23
44. - 45.
2/2029
3,6 km
0,0 %
4
133 mil. €
5
5
24
46.
3/2029
7,3 km
67,6 %
4
321 mil. €
1,4 min.
10 359
51
3
3
25
47.
7/2029
14,0 km
0,0 %
2
117 mil. €
1,2 min.
5 809 - 8 826
56 - 84
5
4
26
48. - 49.
9/2029
9,8 km
0,0 %
2
93 mil. €
0,8 min.
6 452 - 10 032
69 - 107
5
5
27
48. - 49.
9/2029
7,9 km
0,0 %
2
71 mil. €
5 441 - 8 427
30 - 78
4
3
28
50. - 52.
5/2030
8,0 km
0,0 %
2
133 mil. €
2,6 min.
5 814 - 7 518
59 - 68
4
3
29
50. - 52.
5/2030
7,5 km
0,0 %
2
124 mil. €
3,6 min.
3 769 - 3 897
42 - 55
3
3
30
50. - 52.
5/2030
6,0 km
0,0 %
2
101 mil. €
1,2 min.
3 782 - 6 302
12 - 96
4
3
31
53. - 54.
7/2030
11,2 km
0,0 %
2
182 mil. €
7 234
66
4
3
32
53. - 54.
7/2030
11,3 km
0,0 %
2
222 mil. €
2 561 - 5 054
18 - 42
4
3
33
55. - 56.
5/2031
11,5 km
16,3 %
4
406 mil. €
7 784
79
4
4
34
55. - 56.
5/2031
9,5 km
14,7 %
4
339 mil. €
9 704 - 13 715
118 - 135
4
4
35
57. - 58.
6/2031
54,9 km
0,0 %
4
1 020 mil. €
4 151 - 11 477
8 - 143
3
5
36
57. - 58.
6/2031
14,0 km
0,0 %
4
191 mil. €
14 233 - 18 874
35 - 248
3
3
37
59.
7/2031
17,5 km
0,0 %
4
287 mil. €
6,3 min.
Tranzit medzi B. Bystricou a Lučencom skráti severný obchvat Zvolena o 3 km, ušetrí 11 min. osobným a 8 min. nákladným vozidlám
12 819 - 29 988
42 - 395
2
2
38
60. - 61.
8/2031
8,7 km
0,0 %
2
94 mil. €
1,4 min.
7 211
108
4
2
39
60. - 61.
8/2031
10,9 km
0,0 %
2
129 mil. €
3,8 min.
5 586 - 10 745
72 - 223
3
2
 
 
 
 
457,6 km
8,7 %
2 - 6
9 308 mil. €
113,9 min.
2 552 - 93 344
2,8
2,9
7/2020 - 10/2021
Dátum najnovšej aktualizácie databázy: 10/2021

Legenda

Intenzita dopravy na súčasnej ceste
Celková intenzita dopravy na existujúcej ceste v roku 2015
Ťažké nákladné vozidlá
Stredne ťažké nákladné vozidlá
Ľahké nákladné vozidlá
Osobné vozidlá
Fázy prípravy
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
jednotlivé fázy priebehu prípravy
 
Nezačatá fáza
 
Práve prebiehajúca fáza
 
Hotová fáza
 
 
Fáza, ktorá prebieha opakovane
 
 
Fáza, ktorá sa bude opakovať

jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku