✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané |
prebratie
| ||||||||||
404,7 km |
2 - 8 |
8 971 mil. € |
2 552 - 62 652 | 3,1 |
3,1 |
1 - 70 |
||||||||||
1 | 12/2013 | 14,9 km | 4 | 341 mil. € | 12 491 - 24 900 | 1 | 1 | |||||||||
2 | 6/2014 | 13,5 km | 4 | 555 mil. € | 22 691 - 32 334 | 1 | 2 | |||||||||
3 | 7/2019 | 4,3 km | 4 | 179 mil. € | 15 837 - 18 098 | 1 | 3 | 0,0 | 5/2015 | |||||||
4 | 3/2020 | 9,1 km | 4 | 267 mil. € | 8 780 - 11 203 | 3 | 4 | 3,0 | 7/2014 | |||||||
5 | 3/2021 | 4,4 km | 2 | 70 mil. € | 10 334 - 11 542 | 2 | 2 | 0,0 | 2/2016 | |||||||
6 | 1. | 10/2021 | 14,3 km | 4 | 202 mil. € | 10 088 - 50 895 | 2 | 1 | 0,0 | 12/2014 | 1 | Projekt nebol hodnotený v rámci prioritizácie z dôvodu obmedzení metodiky (aglomerácie veľkých miest - potrebné posúdiť multimodálne). Má byť vypracovaná štúdia uskutočniteľnosti a CBA podľa aktuálne platnej metodiky, a to najneskôr pred začiatkom finančne náročných fáz prípravy. V závislosti od výsledkov budú takéto projekty po zverejnení štúdie a jej hodnotení zaradené do realizácie. | ||||
7 | 3. | 3/2022 | 3,5 km | 8 | 149 mil. € | 62 652 | . . . | 1 | 1 | 1,0 | 3 | Projekt nebol hodnotený v rámci prioritizácie z dôvodu obmedzení metodiky (aglomerácie veľkých miest - potrebné posúdiť multimodálne). Má byť vypracovaná štúdia uskutočniteľnosti a CBA podľa aktuálne platnej metodiky, a to najneskôr pred začiatkom finančne náročných fáz prípravy. V závislosti od výsledkov budú takéto projekty po zverejnení štúdie a jej hodnotení zaradené do realizácie. | ||||
8 | 4. | 9/2022 | 10,2 km | 4 | 299 mil. € | 22 341 - 30 731 | 1 | 3 | 1,0 | 5/2015 | 4 | Projekt nebol hodnotený v rámci prioritizácie z dôvodu obmedzení metodiky (aglomerácie veľkých miest - potrebné posúdiť multimodálne). Má byť vypracovaná štúdia uskutočniteľnosti a CBA podľa aktuálne platnej metodiky, a to najneskôr pred začiatkom finančne náročných fáz prípravy. V závislosti od výsledkov budú takéto projekty po zverejnení štúdie a jej hodnotení zaradené do realizácie. | ||||
9 | 5. | 4/2023 | 8,1 km | 4 | 173 mil. € | 12 387 - 17 316 | 2 | 3 | 2,0 | 8/2015 | 5 | |||||
10 | 6. | 7/2023 | 6,8 km | 4 | 171 mil. € | 11 764 - 50 895 | 3 | 3 | 1,0 | 12/2014 | 6 | Projekt nebol hodnotený v rámci prioritizácie z dôvodu obmedzení metodiky (aglomerácie veľkých miest - potrebné posúdiť multimodálne). Má byť vypracovaná štúdia uskutočniteľnosti a CBA podľa aktuálne platnej metodiky, a to najneskôr pred začiatkom finančne náročných fáz prípravy. V závislosti od výsledkov budú takéto projekty po zverejnení štúdie a jej hodnotení zaradené do realizácie. | ||||
11 | 32. - 33. | 12/2026 | 12,4 km | 4 | 772 mil. € | 3 | 4 | 8,0 | 9/2009 | 32 | Projekt nebol hodnotený v rámci prioritizácie z dôvodu obmedzení metodiky (aglomerácie veľkých miest - potrebné posúdiť multimodálne). Má byť vypracovaná štúdia uskutočniteľnosti a CBA podľa aktuálne platnej metodiky, a to najneskôr pred začiatkom finančne náročných fáz prípravy. V závislosti od výsledkov budú takéto projekty po zverejnení štúdie a jej hodnotení zaradené do realizácie. | |||||
12 | 37. - 38. | 2/2028 | 14,9 km | 4 | 785 mil. € | 8 140 - 13 204 | 3 | 3 | 7,0 | 8/2015 | 37 | Uvedené je poradie projektu Severojužné prepojenie, ktorý má zahŕňať viacero úsekov tvoriacich prepojenie od severnej D1 až po hranicu s Maďarskom. Porovnávacia štúdia variantov v trase R3 alebo R1 má ukázať, ktoré z možných riešení je vhodnejšie a efektívnejšie. Popredné umiestnenie medzi prioritami sa teda nebude týkať všetkých úsekov, pri ktorých je nateraz uvedené. | ||||
13 | 37. - 38. | 2/2028 | 7,8 km | 2 | 73 mil. € | 5 587 | 5 | 4 | 6,0 | 4/2015 | 38 | |||||
14 | 39. - 40. | 3/2028 | 19,9 km | 6 | 321 mil. € | 42 774 - 54 519 | . . . | 3 | 2 | 5,0 | 39 | |||||
15 | 39. - 40. | 3/2028 | 9,6 km | 2 | 112 mil. € | 8 634 - 11 116 | 2 | 4 | 7,0 | 9/2014 | 40 | |||||
16 | 41. | 9/2028 | 11,5 km | 2 | 235 mil. € | 7 793 | 2 | 4 | 6,0 | 9/2014 | 41 | |||||
17 | 42. - 43. | 11/2028 | 7,9 km | 2 | 129 mil. € | 2 552 - 2 737 | 4 | 3 | 7,0 | 12/2014 | 42 | |||||
18 | 44. - 45. | 2/2029 | 18,0 km | 2 | 176 mil. € | 5 189 - 6 389 | 5 | 5 | 7,0 | 4/2015 | 44 | |||||
19 | 44. - 45. | 2/2029 | 3,6 km | 4 | 133 mil. € | 5 | 5 | 7,0 | 9/2009 | 45 | Projekt nebol hodnotený v rámci prioritizácie z dôvodu obmedzení metodiky (aglomerácie veľkých miest - potrebné posúdiť multimodálne). Má byť vypracovaná štúdia uskutočniteľnosti a CBA podľa aktuálne platnej metodiky, a to najneskôr pred začiatkom finančne náročných fáz prípravy. V závislosti od výsledkov budú takéto projekty po zverejnení štúdie a jej hodnotení zaradené do realizácie. | |||||
20 | 46. | 3/2029 | 7,3 km | 4 | 321 mil. € | 10 359 | 3 | 3 | 7,0 | 46 | Projekt nebol hodnotený v rámci prioritizácie z dôvodu obmedzení metodiky. Má byť vypracovaná štúdia uskutočniteľnosti a CBA podľa aktuálne platnej metodiky, a to najneskôr pred začiatkom finančne náročných fáz prípravy. V závislosti od výsledkov bude projekt po zverejnení štúdie a jej hodnotení zaradený do realizácie. | |||||
21 | 47. | 7/2029 | 14,0 km | 2 | 117 mil. € | 5 809 - 8 826 | 5 | 4 | 6,0 | 12/2014 | 47 | |||||
22 | 48. - 49. | 9/2029 | 9,8 km | 2 | 93 mil. € | 6 452 - 10 032 | 5 | 5 | 7,0 | 4/2015 | 48 | |||||
23 | 48. - 49. | 9/2029 | 7,9 km | 2 | 71 mil. € | 5 441 - 8 427 | 4 | 3 | 7,0 | 2/2016 | 49 | Uvedené je poradie projektu Severojužné prepojenie, ktorý má zahŕňať viacero úsekov tvoriacich prepojenie od severnej D1 až po hranicu s Maďarskom. Porovnávacia štúdia variantov v trase R3 alebo R1 má ukázať, ktoré z možných riešení je vhodnejšie a efektívnejšie. Popredné umiestnenie medzi prioritami sa teda nebude týkať všetkých úsekov, pri ktorých je nateraz uvedené. | ||||
24 | 50. - 52. | 5/2030 | 8,0 km | 2 | 133 mil. € | 5 814 - 7 518 | 4 | 3 | 6,0 | 12/2014 | 51 | |||||
25 | 50. - 52. | 5/2030 | 7,5 km | 2 | 124 mil. € | 3 769 - 3 897 | 3 | 3 | 6,0 | 12/2014 | 50 | |||||
26 | 50. - 52. | 5/2030 | 6,0 km | 2 | 101 mil. € | 3 782 - 6 302 | 4 | 3 | 6,0 | 12/2014 | 52 | |||||
27 | 53. - 54. | 7/2030 | 11,2 km | 2 | 182 mil. € | 7 234 | 4 | 3 | 8,0 | 2/2016 | 53 | |||||
28 | 53. - 54. | 7/2030 | 11,3 km | 2 | 222 mil. € | 2 561 - 5 054 | 4 | 3 | 8,0 | 2/2016 | 54 | |||||
29 | 55. - 56. | 5/2031 | 11,5 km | 4 | 406 mil. € | 7 784 | 4 | 4 | 9,0 | 8/2015 | 56 | Uvedené je poradie projektu Severojužné prepojenie, ktorý má zahŕňať viacero úsekov tvoriacich prepojenie od severnej D1 až po hranicu s Maďarskom. Porovnávacia štúdia variantov v trase R3 alebo R1 má ukázať, ktoré z možných riešení je vhodnejšie a efektívnejšie. Popredné umiestnenie medzi prioritami sa teda nebude týkať všetkých úsekov, pri ktorých je nateraz uvedené. | ||||
30 | 55. - 56. | 5/2031 | 9,5 km | 4 | 339 mil. € | 9 704 - 13 715 | 4 | 4 | 9,0 | 8/2015 | 55 | Uvedené je poradie projektu Severojužné prepojenie, ktorý má zahŕňať viacero úsekov tvoriacich prepojenie od severnej D1 až po hranicu s Maďarskom. Porovnávacia štúdia variantov v trase R3 alebo R1 má ukázať, ktoré z možných riešení je vhodnejšie a efektívnejšie. Popredné umiestnenie medzi prioritami sa teda nebude týkať všetkých úsekov, pri ktorých je nateraz uvedené. | ||||
31 | 57. - 58. | 6/2031 | 54,9 km | 4 | 1 020 mil. € | 4 151 - 11 477 | 3 | 5 | 8,0 | 70 | ||||||
32 | 57. - 58. | 6/2031 | 14,0 km | 4 | 191 mil. € | 14 233 - 18 874 | 3 | 3 | 8,0 | 2/2016 | 57 | Uvedené je poradie projektu Severojužné prepojenie, ktorý má zahŕňať viacero úsekov tvoriacich prepojenie od severnej D1 až po hranicu s Maďarskom. Porovnávacia štúdia variantov v trase R3 alebo R1 má ukázať, ktoré z možných riešení je vhodnejšie a efektívnejšie. Popredné umiestnenie medzi prioritami sa teda nebude týkať všetkých úsekov, pri ktorých je nateraz uvedené. | ||||
33 | 59. | 7/2031 | 17,5 km | 4 | 287 mil. € | 12 819 - 29 988 | 2 | 2 | 7,0 | 3/2017 | 58 | Projekt nebol hodnotený v rámci prioritizácie z dôvodu obmedzení metodiky (aglomerácie veľkých miest - potrebné posúdiť multimodálne). Má byť vypracovaná štúdia uskutočniteľnosti a CBA podľa aktuálne platnej metodiky, a to najneskôr pred začiatkom finančne náročných fáz prípravy. V závislosti od výsledkov budú takéto projekty po zverejnení štúdie a jej hodnotení zaradené do realizácie. | ||||
34 | 60. - 61. | 8/2031 | 8,7 km | 2 | 94 mil. € | 7 211 | 4 | 2 | 9,0 | 59 | Poradie z priorít vlády vo výstavbe ciest i pomer prínosov k nákladom zodpovedajú nákladnejšiemu variantu R3 s kompletne novým obchvatom Dolného Kubína, vrátane tunelov. Na tejto interaktívnej mape sú uvedené dĺžky, náklady a ďalšie parametre úsekov od Oravského Podzámku po D1 za výrazne menej nákladný variant, ktorý uvažuje s čiastočným využitím jestvujúcej cesty I. triedy a preložkou nevyhovujúcich úsekov - iba takéto riešenie môže priniesť spoločenské prínosy aspoň na úrovni vynaložených nákladov alebo vyššie a mať šancu na realizáciu. | |||||
35 | 60. - 61. | 8/2031 | 10,9 km | 2 | 129 mil. € | 5 586 - 10 745 | 3 | 2 | 9,0 | 60 | Poradie z priorít vlády vo výstavbe ciest i pomer prínosov k nákladom zodpovedajú nákladnejšiemu variantu R3 s kompletne novým obchvatom Dolného Kubína, vrátane tunelov. Na tejto interaktívnej mape sú uvedené dĺžky, náklady a ďalšie parametre úsekov od Oravského Podzámku po D1 za výrazne menej nákladný variant, ktorý uvažuje s čiastočným využitím jestvujúcej cesty I. triedy a preložkou nevyhovujúcich úsekov - iba takéto riešenie môže priniesť spoločenské prínosy aspoň na úrovni vynaložených nákladov alebo vyššie a mať šancu na realizáciu. | |||||
404,7 km |
2 - 8 |
8 971 mil. € |
2 552 - 62 652 | 3,1 |
3,1 |
1 - 70 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku