✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané |
+ posun v rokoch
za posledné cca 4 roky | ||||||||||
47 úsekov |
502,2 km |
2 - 8 |
2 552 - 62 652 | 3,1 |
3,2 |
9/2025 - 6/2036 |
|||||||||
1 | 60. - 61. | 8/2031 | ![]() | R3 | 8,7 km | 2 | 7 211 | 4 | 2 | žiadna | 8/2034 (+2,1) | Poradie z priorít vlády vo výstavbe ciest i pomer prínosov k nákladom zodpovedajú nákladnejšiemu variantu R3 s kompletne novým obchvatom Dolného Kubína, vrátane tunelov. Na tejto interaktívnej mape sú uvedené dĺžky, náklady a ďalšie parametre úsekov od Oravského Podzámku po D1 za výrazne menej nákladný variant, ktorý uvažuje s čiastočným využitím jestvujúcej cesty I. triedy a preložkou nevyhovujúcich úsekov - iba takéto riešenie môže priniesť spoločenské prínosy aspoň na úrovni vynaložených nákladov alebo vyššie a mať šancu na realizáciu. | |||
2 | 60. - 61. | 8/2031 | ![]() | R3 | 10,9 km | 2 | 5 586 - 10 745 | 3 | 2 | žiadna | 8/2034 (+2,1) | Poradie z priorít vlády vo výstavbe ciest i pomer prínosov k nákladom zodpovedajú nákladnejšiemu variantu R3 s kompletne novým obchvatom Dolného Kubína, vrátane tunelov. Na tejto interaktívnej mape sú uvedené dĺžky, náklady a ďalšie parametre úsekov od Oravského Podzámku po D1 za výrazne menej nákladný variant, ktorý uvažuje s čiastočným využitím jestvujúcej cesty I. triedy a preložkou nevyhovujúcich úsekov - iba takéto riešenie môže priniesť spoločenské prínosy aspoň na úrovni vynaložených nákladov alebo vyššie a mať šancu na realizáciu. | |||
3 | 59. | 7/2031 | ![]() | R2 | 17,5 km | 4 | 12 819 - 29 988 | 2 | 2 | žiadna | 7/2034 (+10,0) | Projekt nebol hodnotený v rámci prioritizácie z dôvodu obmedzení metodiky (aglomerácie veľkých miest - potrebné posúdiť multimodálne). Má byť vypracovaná štúdia uskutočniteľnosti a CBA podľa aktuálne platnej metodiky, a to najneskôr pred začiatkom finančne náročných fáz prípravy. V závislosti od výsledkov budú takéto projekty po zverejnení štúdie a jej hodnotení zaradené do realizácie. | |||
4 | 57. - 58. | 6/2031 | ![]() | R3 | 14,0 km | 4 | 14 233 - 18 874 | 3 | 3 | žiadna | 6/2034 (+7,0) | Uvedené je poradie projektu Severojužné prepojenie, ktorý má zahŕňať viacero úsekov tvoriacich prepojenie od severnej D1 až po hranicu s Maďarskom. Porovnávacia štúdia variantov v trase R3 alebo R1 má ukázať, ktoré z možných riešení je vhodnejšie a efektívnejšie. Popredné umiestnenie medzi prioritami sa teda nebude týkať všetkých úsekov, pri ktorých je nateraz uvedené. | |||
5 | 57. - 58. | 6/2031 | ![]() | R8 | 54,9 km | 4 | 4 151 - 11 477 | 3 | 5 | žiadna | 6/2036 (+2,3) | ||||
6 | 55. - 56. | 5/2031 | ![]() | R1 | 11,5 km | 4 | 7 784 | 4 | 4 | žiadna | 5/2033 (+10,2) | Uvedené je poradie projektu Severojužné prepojenie, ktorý má zahŕňať viacero úsekov tvoriacich prepojenie od severnej D1 až po hranicu s Maďarskom. Porovnávacia štúdia variantov v trase R3 alebo R1 má ukázať, ktoré z možných riešení je vhodnejšie a efektívnejšie. Popredné umiestnenie medzi prioritami sa teda nebude týkať všetkých úsekov, pri ktorých je nateraz uvedené. | |||
7 | 55. - 56. | 5/2031 | ![]() | R1 | 9,5 km | 4 | 9 704 - 13 715 | 4 | 4 | žiadna | 5/2033 (+10,2) | Uvedené je poradie projektu Severojužné prepojenie, ktorý má zahŕňať viacero úsekov tvoriacich prepojenie od severnej D1 až po hranicu s Maďarskom. Porovnávacia štúdia variantov v trase R3 alebo R1 má ukázať, ktoré z možných riešení je vhodnejšie a efektívnejšie. Popredné umiestnenie medzi prioritami sa teda nebude týkať všetkých úsekov, pri ktorých je nateraz uvedené. | |||
8 | 53. - 54. | 7/2030 | ![]() | R6 | 11,2 km | 2 | 7 234 | 4 | 3 | žiadna | 7/2033 (+4,3) | ||||
9 | 53. - 54. | 7/2030 | ![]() | R6 | 11,3 km | 2 | 2 561 - 5 054 | 4 | 3 | žiadna | 7/2033 (+4,3) | ||||
10 | 50. - 52. | 5/2030 | ![]() | R4 | 8,0 km | 2 | 5 814 - 7 518 | 4 | 3 | žiadna | 5/2033 (+6,1) | ||||
11 | 50. - 52. | 5/2030 | ![]() | R4 | 7,5 km | 2 | 3 769 - 3 897 | 3 | 3 | žiadna | 5/2033 (+6,1) | ||||
12 | 50. - 52. | 5/2030 | ![]() | R4 | 6,0 km | 2 | 3 782 - 6 302 | 4 | 3 | žiadna | 5/2033 (+6,1) | ||||
13 | 48. - 49. | 9/2029 | ![]() | R3 | 7,9 km | 2 | 5 441 - 8 427 | 4 | 3 | žiadna | 9/2032 (+4,1) | Uvedené je poradie projektu Severojužné prepojenie, ktorý má zahŕňať viacero úsekov tvoriacich prepojenie od severnej D1 až po hranicu s Maďarskom. Porovnávacia štúdia variantov v trase R3 alebo R1 má ukázať, ktoré z možných riešení je vhodnejšie a efektívnejšie. Popredné umiestnenie medzi prioritami sa teda nebude týkať všetkých úsekov, pri ktorých je nateraz uvedené. | |||
14 | 48. - 49. | 9/2029 | ![]() | R2 | 9,8 km | 2 | 6 452 - 10 032 | 5 | 5 | žiadna | 9/2032 (+5,6) | ||||
15 | 47. | 7/2029 | ![]() | R2 | 14,0 km | 2 | 5 809 - 8 826 | 5 | 4 | žiadna | 7/2032 (+5,3) | ||||
16 | 46. | 3/2029 | ![]() | D1 | 7,3 km | 4 | 10 359 | 3 | 3 | žiadna | 9/2033 (+5,8) | Projekt nebol hodnotený v rámci prioritizácie z dôvodu obmedzení metodiky. Má byť vypracovaná štúdia uskutočniteľnosti a CBA podľa aktuálne platnej metodiky, a to najneskôr pred začiatkom finančne náročných fáz prípravy. V závislosti od výsledkov bude projekt po zverejnení štúdie a jej hodnotení zaradený do realizácie. | |||
17 | 44. - 45. | 2/2029 | ![]() | D4 | 3,6 km | 4 | 5 | 5 | žiadna | 2/2033 (+4,5) | Projekt nebol hodnotený v rámci prioritizácie z dôvodu obmedzení metodiky (aglomerácie veľkých miest - potrebné posúdiť multimodálne). Má byť vypracovaná štúdia uskutočniteľnosti a CBA podľa aktuálne platnej metodiky, a to najneskôr pred začiatkom finančne náročných fáz prípravy. V závislosti od výsledkov budú takéto projekty po zverejnení štúdie a jej hodnotení zaradené do realizácie. | ||||
18 | 44. - 45. | 2/2029 | ![]() | R2 | 18,0 km | 2 | 5 189 - 6 389 | 5 | 5 | žiadna | 2/2032 (+4,9) | ||||
19 | 42. - 43. | 11/2028 | ![]() | R4 | 7,9 km | 2 | 2 552 - 2 737 | 4 | 3 | žiadna | 11/2031 (+4,8) | ||||
20 | 41. | 9/2028 | ![]() | R2 | 11,5 km | 2 | 7 793 | 2 | 4 | žiadna | 9/2031 (+5,4) | ||||
21 | 39. - 40. | 3/2028 | ![]() | R2 | 9,6 km | 2 | 8 634 - 11 116 | 2 | 4 | žiadna | 3/2031 (+5,9) | ||||
22 | 39. - 40. | 3/2028 | ![]() | D1 | 19,9 km | 6 | 42 774 - 54 519 | . . . | 3 | 2 | žiadna | 9/2032 (+5,6) | |||
23 | 37. - 38. | 2/2028 | ![]() | R2 | 7,8 km | 2 | 5 587 | 5 | 4 | žiadna | 2/2031 (+4,1) | ||||
24 | 37. - 38. | 2/2028 | ![]() | R1 | 14,9 km | 4 | 8 140 - 13 204 | 3 | 3 | žiadna | 2/2031 (+6,9) | Uvedené je poradie projektu Severojužné prepojenie, ktorý má zahŕňať viacero úsekov tvoriacich prepojenie od severnej D1 až po hranicu s Maďarskom. Porovnávacia štúdia variantov v trase R3 alebo R1 má ukázať, ktoré z možných riešení je vhodnejšie a efektívnejšie. Popredné umiestnenie medzi prioritami sa teda nebude týkať všetkých úsekov, pri ktorých je nateraz uvedené. | |||
25 | 32. - 33. | 12/2026 | ![]() | D4 | 12,4 km | 4 | 3 | 4 | Od roku 2017 prebieha proces posúdenia vplyvov na životné prostredie (EIA). | 6/2033 (+3,3) | Projekt nebol hodnotený v rámci prioritizácie z dôvodu obmedzení metodiky (aglomerácie veľkých miest - potrebné posúdiť multimodálne). Má byť vypracovaná štúdia uskutočniteľnosti a CBA podľa aktuálne platnej metodiky, a to najneskôr pred začiatkom finančne náročných fáz prípravy. V závislosti od výsledkov budú takéto projekty po zverejnení štúdie a jej hodnotení zaradené do realizácie. | ||||
26 | 24. | 12/2025 | ![]() | R2 | 6,1 km | 4 | 12 157 | 3 | 4 | Dobieha vypracovanie dokumentácií na zmenu územného rozhodnutia a na stavebné povolenie. Ide však o plytvanie kapacitami a zdrojmi, keďže realizácia nákladného riešenia s malými prínosmi je prakticky vylúčená - podľa priorít schválených vládou v septembri 2020 je projekt až na 97. mieste zo 100 hodnotených. | 12/2028 (+4,3) | ||||
27 | 20. - 23. | 10/2025 | ![]() | R2 | 16,0 km | 4 | 9 654 - 12 079 | 2 | 2 | Prebieha nový proces EIA na zmenené technické riešenie, zároveň sa spracúva dokumentácia na územné rozhodnutie. | 10/2028 (+3,2) | ||||
28 | 20. - 23. | 10/2025 | ![]() | R2 | 2,7 km | 4 | 12 862 | 3 | 4 | Vypracovanie dokumentácie na stavebné povolenie, jej pripomienkovanie a preberanie. | 10/2028 (+4,2) | ||||
29 | 20. - 23. | 10/2025 | ![]() | R3 | 4,9 km | 2 | 2 | 2 | Vypracúva sa dokumentácia na stavebné povolenie. | 10/2028 (+4,1) | |||||
30 | 20. - 23. | 10/2025 | ![]() | R3 | 8,3 km | 2 | 5 550 - 9 787 | 2 | 3 | Vypracúva sa dokumentácia na stavebné povolenie. | 10/2028 (+4,1) | ||||
31 | 19. | 6/2025 | ![]() | R4 | 8,2 km | 2 | 4 001 | 3 | 3 | žiadna | 6/2027 (+4,7) | ||||
32 | 18. | 4/2025 | ![]() | D1 | 1,1 km | 2 | 2 | 1 | žiadna | 1/2027 (+5,0) | Projekt nebol hodnotený v rámci prioritizácie; | ||||
33 | 16. - 17. | 12/2024 | ![]() | R2 | 14,1 km | 2 | 5 792 - 7 064 | 3 | 2 | žiadna | 12/2029 (+5,4) | ||||
34 | 16. - 17. | 12/2024 | ![]() | R7 | 8,4 km | 4 | 6 403 - 9 478 | 4 | 5 | Územné konanie začaté od 9/2021. | 5/2029 (+3,5) | ||||
35 | 14. - 15. | 10/2024 | ![]() | R7 | 23,5 km | 2 | 4 | 4 | Územné konanie začaté od 7/2021. | 4/2029 (+4,1) | |||||
36 | 14. - 15. | 10/2024 | ![]() | R7 | 14,3 km | 2 | 4 | 4 | žiadna | 4/2029 (+4,1) | |||||
37 | 13. | 8/2024 | ![]() | R2 | 8,3 km | 2 | 5 277 - 6 250 | 2 | 2 | žiadna | 8/2026 (+5,1) | ||||
38 | 12. | 7/2024 | ![]() | R3 | 6,5 km | 2 | 6 706 - 9 733 | 2 | 2 | Vypracúva sa dokumentácia na stavebné povolenie. | 7/2026 (+2,7) | ||||
39 | 11. | 6/2024 | ![]() | R1 | 2,7 km | 4 | 16 268 | 4 | 3 | žiadna | 6/2026 (+3,5) | Uvedené je poradie projektu Severojužné prepojenie, ktorý má zahŕňať viacero úsekov tvoriacich prepojenie od severnej D1 až po hranicu s Maďarskom. Porovnávacia štúdia variantov v trase R3 alebo R1 má ukázať, ktoré z možných riešení je vhodnejšie a efektívnejšie. Popredné umiestnenie medzi prioritami sa teda nebude týkať všetkých úsekov, pri ktorých je nateraz uvedené. | |||
40 | 10. | 4/2024 | ![]() | D1 | 3,8 km | 2 | 10 312 | 3 | 5 | žiadna | 4/2027 (+4,1) | Projekt nebol hodnotený v rámci prioritizácie | |||
41 | 8. - 9. | 3/2024 | ![]() | R7 | 9,4 km | 4 | 6 428 - 9 084 | 4 | 5 | žiadna | 9/2028 (+3,5) | ||||
42 | 8. - 9. | 3/2024 | ![]() | R2 | 6,2 km | 2 | 5 304 | 2 | 2 | žiadna | 3/2026 (+4,7) | ||||
43 | 7. | 2/2024 | ![]() | D1 | 13,5 km | 4 | 13 676 - 21 949 | 1 | 1 | Aktuálne sa vypracováva Dokumentácia pre následné posúdenie vôd (termín dodania 1.Q 2022), ktorá posúdi riešenie v zmysle vodného zákona. Následne by malo pokračovať územné konanie. Odporcovia projektu z dotknutého regiónu napadli závery EIA na súde. | 12/2030 (+4,5) | ||||
44 | 6. | 7/2023 | ![]() | R2 | 6,8 km | 4 | 11 764 - 50 895 | 3 | 3 | Preberacie konanie po kompletnom dodaní dokumentácie na ponuku v podrobnosti dokumentácie na realizáciu stavby. | 7/2026 (+4,3) | Projekt nebol hodnotený v rámci prioritizácie z dôvodu obmedzení metodiky (aglomerácie veľkých miest - potrebné posúdiť multimodálne). Má byť vypracovaná štúdia uskutočniteľnosti a CBA podľa aktuálne platnej metodiky, a to najneskôr pred začiatkom finančne náročných fáz prípravy. V závislosti od výsledkov budú takéto projekty po zverejnení štúdie a jej hodnotení zaradené do realizácie. | |||
45 | 5. | 4/2023 | ![]() | R1 | 8,1 km | 4 | 12 387 - 17 316 | 2 | 3 | Posudzujú sa výsledky porovnávacej štúdie variantov realizácie. | 4/2026 (+3,7) | ||||
46 | 4. | 9/2022 | ![]() | R4 | 10,2 km | 4 | 22 341 - 30 731 | 1 | 3 | Dobieha MPV, predpoklad podania žiadosti o stavebné povolenie v 3/2022. Zároveň sa pripravujú podklady pre súťaž na zhotoviteľa stavby. | 1/2027 (+4,8) | Projekt nebol hodnotený v rámci prioritizácie z dôvodu obmedzení metodiky (aglomerácie veľkých miest - potrebné posúdiť multimodálne). Má byť vypracovaná štúdia uskutočniteľnosti a CBA podľa aktuálne platnej metodiky, a to najneskôr pred začiatkom finančne náročných fáz prípravy. V závislosti od výsledkov budú takéto projekty po zverejnení štúdie a jej hodnotení zaradené do realizácie. | |||
47 | 3. | 3/2022 | ![]() | D1 | 3,5 km | 8 | 62 652 | . . . | 1 | 1 | Súťaž vyhlásená v 9/2021 na zhotoviteľa obchádzkových trás a prestavby D1 po Triblavinu, v režime naprojektuj a postav | 9/2025 (+4,6) | Projekt nebol hodnotený v rámci prioritizácie z dôvodu obmedzení metodiky (aglomerácie veľkých miest - potrebné posúdiť multimodálne). Má byť vypracovaná štúdia uskutočniteľnosti a CBA podľa aktuálne platnej metodiky, a to najneskôr pred začiatkom finančne náročných fáz prípravy. V závislosti od výsledkov budú takéto projekty po zverejnení štúdie a jej hodnotení zaradené do realizácie. | ||
47 úsekov |
502,2 km |
2 - 8 |
2 552 - 62 652 | 3,1 |
3,2 |
9/2025 - 6/2036 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku