✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané | ||||||||||||
554,2 km |
2 - 8 |
12 598 mil. € |
331,1 mil. € |
57,9 mil. € |
2 552 - 62 652 | 2,9 |
3,0 |
||||||||||
1 | 12/2013 | D1 | 14,9 km | 4 | 341 mil. € | 19,0 mil. € | 20,7 mil. € | 12 491 - 24 900 | 1 | 1 | |||||||
2 | 6/2014 | D1 | 13,5 km | 4 | 555 mil. € | 6,3 mil. € | 37,3 mil. € | 22 691 - 32 334 | 1 | 2 | |||||||
3 | 7/2019 | R4 | 4,3 km | 4 | 179 mil. € | 4,7 mil. € | 0,0 mil. € | 15 837 - 18 098 | 1 | 3 | |||||||
4 | 8/2019 | R2 | 13,5 km | 4 | 142 mil. € | 4,4 mil. € | 0,0 mil. € | 9 007 - 9 998 | 2 | 2 | 7/2017 | ||||||
5 | 3/2020 | R2 | 9,1 km | 4 | 267 mil. € | 6,0 mil. € | 0,0 mil. € | 8 780 - 11 203 | 3 | 4 | 7/2017 | ||||||
6 | 3/2021 | R3 | 4,4 km | 2 | 70 mil. € | 2,2 mil. € | 10 334 - 11 542 | 2 | 2 | 10/2004 | |||||||
7 | 1. | 10/2021 | R4 | 14,3 km | 4 | 202 mil. € | 8,2 mil. € | 10 088 - 50 895 | 2 | 1 | Vyhodnocovanie ponúk v súťaži o zhotoviteľa stavby. | ||||||
8 | 3. | 3/2022 | D1 | 3,5 km | 8 | 149 mil. € | 6,3 mil. € | 62 652 | . . . | 1 | 1 | Súťaž vyhlásená v 9/2021 na zhotoviteľa obchádzkových trás a prestavby D1 po Triblavinu, v režime naprojektuj a postav | |||||
9 | 4. | 9/2022 | R4 | 10,2 km | 4 | 299 mil. € | 6,0 mil. € | 22 341 - 30 731 | 1 | 3 | Dobieha MPV, predpoklad podania žiadosti o stavebné povolenie v 3/2022. Zároveň sa pripravujú podklady pre súťaž na zhotoviteľa stavby. | ||||||
10 | 7. | 2/2024 | D1 | 13,5 km | 4 | 1 235 mil. € | 23,4 mil. € | 13 676 - 21 949 | 1 | 1 | 9/2014 | Aktuálne sa vypracováva Dokumentácia pre následné posúdenie vôd (termín dodania 1.Q 2022), ktorá posúdi riešenie v zmysle vodného zákona. Následne by malo pokračovať územné konanie. Odporcovia projektu z dotknutého regiónu napadli závery EIA na súde. | |||||
11 | 14. - 15. | 10/2024 | R7 | 23,5 km | 2 | 227 mil. € | 2,8 mil. € | 4 | 4 | Územné konanie začaté od 7/2021. | |||||||
12 | 14. - 15. | 10/2024 | R7 | 14,3 km | 2 | 172 mil. € | 2,1 mil. € | 4 | 4 | žiadna | |||||||
13 | 16. - 17. | 12/2024 | R7 | 8,4 km | 4 | 161 mil. € | 0,9 mil. € | 6 403 - 9 478 | 4 | 5 | Územné konanie začaté od 9/2021. | ||||||
14 | 16. - 17. | 12/2024 | R2 | 14,1 km | 2 | 272 mil. € | 11,6 mil. € | 5 792 - 7 064 | 3 | 2 | žiadna | ||||||
15 | 25. | 1/2026 | D3 | 10,8 km | 4 | 309 mil. € | 7,2 mil. € | 14 176 - 14 186 | 2 | 4 | Výrazne oneskorene sa až v roku 2021 obstaráva štúdia realizovateľnosti, a tiež sa začína nový proces EIA. Zároveň sa spracúva dokumentácia na stavebné povolenie, ktorej projektovanie je ale predčasné, keď nie je známe, ktorý variant riešenia vzíde ako optimálny z neskoro objednanej štúdie realizovateľnosti a aké podmienky pre jeho realizáciu určí ešte len začatý proces EIA. | ||||||
16 | 27. | 5/2026 | D3 | 11,2 km | 4 | 410 mil. € | 11,7 mil. € | 13 886 - 21 743 | 1 | 1 | 3/2016 | Výrazne oneskorene sa až v roku 2021 obstaráva štúdia realizovateľnosti, a tiež sa začína nový proces EIA. Zároveň sa už spracúva dokumentácia na stavebné povolenie, ktorej projektovanie sa však zrejme výrazne predĺži pre čakanie na závery EIA. | |||||
17 | 28. - 29. | 8/2026 | R4 | 4,0 km | 4 | 105 mil. € | 6,4 mil. € | 14 625 | 2 | 2 | žiadna | ||||||
18 | 31. | 11/2026 | D3 | 4,0 km | 4 | 179 mil. € | 7,0 mil. € | 15 053 | 1 | 2 | Výrazne oneskorene sa až v roku 2021 začal nový proces EIA. Zároveň dobieha preberacie konanie už dodanej dokumentácie na stavebné povolenie. | ||||||
19 | 32. - 33. | 12/2026 | D4 | 12,4 km | 4 | 772 mil. € | 8,7 mil. € | 3 | 4 | 9/2015 | Od roku 2017 prebieha proces posúdenia vplyvov na životné prostredie (EIA). | ||||||
20 | 32. - 33. | 12/2026 | R2 | 18,0 km | 2 | 224 mil. € | 6,8 mil. € | 10 140 - 11 010 | 3 | 5 | žiadna | ||||||
21 | 34. - 36. | 6/2027 | D1 | 10,6 km | 8 | 234 mil. € | 1,3 mil. € | 62 652 | . . . | 2 | 1 | žiadna | |||||
22 | 34. - 36. | 6/2027 | R4 | 6,5 km | 2 | 116 mil. € | 6,2 mil. € | 6 651 - 9 113 | 2 | 3 | žiadna | ||||||
23 | 34. - 36. | 6/2027 | R4 | 7,0 km | 2 | 122 mil. € | 5,7 mil. € | 3 407 - 3 769 | 2 | 2 | žiadna | ||||||
24 | 37. - 38. | 2/2028 | R1 | 14,9 km | 4 | 785 mil. € | 6,8 mil. € | 8 140 - 13 204 | 3 | 3 | žiadna | ||||||
25 | 37. - 38. | 2/2028 | R2 | 7,8 km | 2 | 73 mil. € | 3,3 mil. € | 5 587 | 5 | 4 | žiadna | ||||||
26 | 39. - 40. | 3/2028 | D1 | 19,9 km | 6 | 321 mil. € | 4,8 mil. € | 42 774 - 54 519 | . . . | 3 | 2 | žiadna | |||||
27 | 39. - 40. | 3/2028 | R2 | 9,6 km | 2 | 112 mil. € | 4,8 mil. € | 8 634 - 11 116 | 2 | 4 | žiadna | ||||||
28 | 41. | 9/2028 | R2 | 11,5 km | 2 | 235 mil. € | 6,1 mil. € | 7 793 | 2 | 4 | žiadna | ||||||
29 | 42. - 43. | 11/2028 | R4 | 7,9 km | 2 | 129 mil. € | 8,3 mil. € | 2 552 - 2 737 | 4 | 3 | žiadna | ||||||
30 | 42. - 43. | 11/2028 | R3 | 5,0 km | 2 | 63 mil. € | 3,9 mil. € | 9 492 - 10 279 | 3 | 2 | žiadna | ||||||
31 | 44. - 45. | 2/2029 | R2 | 18,0 km | 2 | 176 mil. € | 10,1 mil. € | 5 189 - 6 389 | 5 | 5 | žiadna | ||||||
32 | 44. - 45. | 2/2029 | D4 | 3,6 km | 4 | 133 mil. € | 2,4 mil. € | 5 | 5 | žiadna | |||||||
33 | 46. | 3/2029 | D1 | 7,3 km | 4 | 321 mil. € | 11,9 mil. € | 10 359 | 3 | 3 | žiadna | ||||||
34 | 47. | 7/2029 | R2 | 14,0 km | 2 | 117 mil. € | 5,5 mil. € | 5 809 - 8 826 | 5 | 4 | žiadna | ||||||
35 | 48. - 49. | 9/2029 | R2 | 9,8 km | 2 | 93 mil. € | 4,1 mil. € | 6 452 - 10 032 | 5 | 5 | žiadna | ||||||
36 | 48. - 49. | 9/2029 | R3 | 7,9 km | 2 | 71 mil. € | 5,5 mil. € | 5 441 - 8 427 | 4 | 3 | žiadna | ||||||
37 | 50. - 52. | 5/2030 | R4 | 8,0 km | 2 | 133 mil. € | 5,8 mil. € | 5 814 - 7 518 | 4 | 3 | žiadna | ||||||
38 | 50. - 52. | 5/2030 | R4 | 7,5 km | 2 | 124 mil. € | 6,2 mil. € | 3 769 - 3 897 | 3 | 3 | žiadna | ||||||
39 | 50. - 52. | 5/2030 | R4 | 6,0 km | 2 | 101 mil. € | 5,5 mil. € | 3 782 - 6 302 | 4 | 3 | žiadna | ||||||
40 | 53. - 54. | 7/2030 | R6 | 11,2 km | 2 | 182 mil. € | 6,2 mil. € | 7 234 | 4 | 3 | 10/2018 | žiadna | |||||
41 | 53. - 54. | 7/2030 | R6 | 11,3 km | 2 | 222 mil. € | 5,7 mil. € | 2 561 - 5 054 | 4 | 3 | 10/2018 | žiadna | |||||
42 | 55. - 56. | 5/2031 | R1 | 11,5 km | 4 | 406 mil. € | 5,8 mil. € | 7 784 | 4 | 4 | žiadna | ||||||
43 | 55. - 56. | 5/2031 | R1 | 9,5 km | 4 | 339 mil. € | 7,0 mil. € | 9 704 - 13 715 | 4 | 4 | žiadna | ||||||
44 | 57. - 58. | 6/2031 | R8 | 54,9 km | 4 | 1 020 mil. € | 20,1 mil. € | 4 151 - 11 477 | 3 | 5 | žiadna | ||||||
45 | 57. - 58. | 6/2031 | R3 | 14,0 km | 4 | 191 mil. € | 7,2 mil. € | 14 233 - 18 874 | 3 | 3 | 4/2021 | žiadna | |||||
46 | 59. | 7/2031 | R2 | 17,5 km | 4 | 287 mil. € | 8,7 mil. € | 12 819 - 29 988 | 2 | 2 | žiadna | ||||||
47 | 60. - 61. | 8/2031 | R3 | 8,7 km | 2 | 94 mil. € | 5,4 mil. € | 7 211 | 4 | 2 | 4/2019 | žiadna | |||||
48 | 60. - 61. | 8/2031 | R3 | 10,9 km | 2 | 129 mil. € | 4,8 mil. € | 5 586 - 10 745 | 3 | 2 | 4/2019 | žiadna | |||||
554,2 km |
2 - 8 |
12 598 mil. € |
331,1 mil. € |
57,9 mil. € |
2 552 - 62 652 | 2,9 |
3,0 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku