✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané |
+ posun v rokoch
za posledné cca 4 roky | ||||||||||||
34 úsekov |
413,3 km |
2 - 6 |
8 094 mil. € |
128,6 min. |
1 698 - 93 344 | 2,8 |
2,8 |
12/2019 - 8/2036 |
12/2019 - 10/2021 | |||||||||
1 | 12/2013 | D1 | 14,9 km | 4 | D 26,5/100 | 341 mil. € | 12,4 min. | 12 491 - 24 900 | 1 | 1 | 2023 (+1,0) | |||||||
2 | 1/2014 | D1 | 11,3 km | 4 | D 26,5/100 | 517 mil. € | 7,1 min. | Trasu od Bratislavy po križovatku Rondel v centre Žiliny tento úsek D1 predĺži o vyše 3 km a zrýchli sotva o 1 minútu. Zo zdrojovej a cieľovej dopravy Žiliny zrýchli citeľne iba cesty začínajúce alebo končiace na juhu Žiliny. | 23 579 - 28 413 | 2 | 3 | 2021 (+2,1) | 1/2021 (0,0) | |||||
3 | 6/2014 | D1 | 13,5 km | 4 | D 26,5/100 | 555 mil. € | 9,9 min. | Trasu od Martina po križovatku Rondel v centre Žiliny tento úsek D1 s tunelom Višňové skráti o 2,5 km a zrýchli v priemere o cca 11 minút pre osobné a 9 minút pre nákladné vozidlá. Pre tranzit medzi Martinom a Kysucami bude skrátenie 1 km a časová úspora cca 8 minút. | 22 691 - 32 334 | 1 | 2 | 2024 (+4,0) | ||||||
4 | 7/2016 | R7 | 17,4 km | 4 | R 24,5/120 | 8,6 min. | 8 544 - 13 236 | 2 | 3 | 7/2020 (+0,0) | 7/2020 (0,0) | |||||||
5 | 7/2016 | D4 | 4,4 km | 4 - 6 | D 33,5/120, D 26,5/120 | 1 | 2 | 11/2021 (+0,4) | ||||||||||
6 | 7/2016 | D4 | 22,6 km | 4 - 6 | D 33,5/120, D 26,5/120 | 32 336 - 93 344 | . . . | 1 | 2 | 11/2021 (+0,4) | ||||||||
7 | 7/2016 | R7 | 8,4 km | 4 | R 31,5/120 | 4,2 min. | 13 102 - 19 993 | 1 | 1 | 7/2020 (–1,0) | 7/2020 (0,0) | |||||||
8 | 7/2016 | R7 | 6,4 km | 4 - 6 | R 31,5/120 | 13,7 min. | 27 633 - 44 493 | . . . | 1 | 1 | 10/2021 (+0,3) | 10/2021 | ||||||
9 | 11/2016 | D1 | 14,4 km | 4 | D 26,5/120 | 241 mil. € | 3 166 - 11 562 | 2 | 2 | 12/2019 | 12/2019 (0,0) | |||||||
10 | 12/2016 | D3 | 5,7 km | 4 | D 24,5/80 | 269 mil. € | 13,3 min. | 11 465 - 18 743 | 1 | 2 | 2021 (+0,5) | 12/2020 (0,0) | ||||||
11 | 6/2017 | D1 | 7,9 km | 4 | D 26,5/100 | 434 mil. € | 6,7 min. | 19 072 - 21 988 | 1 | 2 | 7/2021 (0,0) | 10/2021 | ||||||
12 | 12/2017 | D1 | 2,6 km | 4 | R 22,5/80 | 39 mil. € | 14 624 | 1 | 1 | 2021 (+2,2) | 1/2021 (0,0) | |||||||
13 | 32. - 33. | 12/2026 | D4 | 12,4 km | 4 | D 26,5/120 (tunel 2 x T 8,0/100) | 772 mil. € | 3 | 4 | 6/2033 (+3,3) | ||||||||
14 | 44. - 45. | 2/2029 | D4 | 3,6 km | 4 | D 26,5/100 | 133 mil. € | 5 | 5 | 2/2033 (+4,5) | ||||||||
15 | 46. | 3/2029 | D1 | 7,3 km | 4 | 26,5/100 | 321 mil. € | 1,4 min. | 10 359 | 3 | 3 | 9/2033 (+5,8) | ||||||
16 | 50. - 52. | 5/2030 | R4 | 8,0 km | 2 | R 24,5/100, plánované v 1/2-profile | 133 mil. € | 2,6 min. | 5 814 - 7 518 | 4 | 3 | 5/2033 (+6,1) | ||||||
17 | 50. - 52. | 5/2030 | R4 | 7,5 km | 2 | R 24,5/100, plánované v 1/2-profile | 124 mil. € | 3,6 min. | 3 769 - 3 897 | 3 | 3 | 5/2033 (+6,1) | ||||||
18 | 50. - 52. | 5/2030 | R4 | 6,0 km | 2 | R 24,5/100, plánované v 1/2-profile | 101 mil. € | 1,2 min. | 3 782 - 6 302 | 4 | 3 | 5/2033 (+6,1) | ||||||
19 | 53. - 54. | 7/2030 | R6 | 11,2 km | 2 | R 11,5/100 (80) | 182 mil. € | 7 234 | 4 | 3 | 7/2033 (+4,3) | |||||||
20 | 53. - 54. | 7/2030 | R6 | 11,3 km | 2 | R 11,5/100 (80) | 222 mil. € | 2 561 - 5 054 | 4 | 3 | 7/2033 (+4,3) | |||||||
21 | 55. - 56. | 5/2031 | R1 | 11,5 km | 4 | R 24,5/80 | 406 mil. € | 7 784 | 4 | 4 | 5/2033 (+10,2) | |||||||
22 | 55. - 56. | 5/2031 | R1 | 9,5 km | 4 | R 24,5/80 | 339 mil. € | 9 704 - 13 715 | 4 | 4 | 5/2033 (+10,2) | |||||||
23 | 57. - 58. | 6/2031 | R8 | 54,9 km | 4 | R 24,5/100 | 1 020 mil. € | 4 151 - 11 477 | 3 | 5 | 6/2036 (+2,3) | |||||||
24 | 57. - 58. | 6/2031 | R3 | 14,0 km | 4 | R 24,5/120 (100) | 191 mil. € | 14 233 - 18 874 | 3 | 3 | 6/2034 (+7,0) | |||||||
25 | 59. | 7/2031 | R2 | 17,5 km | 4 | R 24,5/100 | 287 mil. € | 6,3 min. | Tranzit medzi B. Bystricou a Lučencom skráti severný obchvat Zvolena o 3 km, ušetrí 11 min. osobným a 8 min. nákladným vozidlám | 12 819 - 29 988 | 2 | 2 | 7/2034 (+10,0) | |||||
26 | 60. - 61. | 8/2031 | R3 | 8,7 km | 2 | R 11,5/80 (60) | 94 mil. € | 1,4 min. | 7 211 | 4 | 2 | 8/2034 (+2,1) | ||||||
27 | 60. - 61. | 8/2031 | R3 | 10,9 km | 2 | R 11,5/80 (60) | 129 mil. € | 3,8 min. | 5 586 - 10 745 | 3 | 2 | 8/2034 (+2,1) | ||||||
28 | 62. - 63. | 10/2032 | D2 | 8,5 km | 6 | D 33,5/120 | 90 mil. € | 32 968 | . . . | 5 | 5 | 10/2035 (+5,6) | ||||||
29 | 62. - 63. | 10/2032 | D2 | 6,9 km | 6 | D 33,5/120 | 107 mil. € | 5 | 5 | 10/2035 (+5,9) | ||||||||
30 | 64. - 68. | 8/2033 | D1 | 12,6 km | 4 | D 26,5/120
(100) | 418 mil. € | 5,5 min. | 9 503 - 9 802 | 3 | 3 | 8/2036 (+7,9) | ||||||
31 | 64. - 68. | 8/2033 | D1 | 18,2 km | 4 | D 26,5/120
(100) | 192 mil. € | 8,3 min. | 6 207 - 8 525 | 2 | 2 | 8/2036 (+7,9) | ||||||
32 | 64. - 68. | 8/2033 | D1 | 15,8 km | 4 | D 26,5/120
(100) | 139 mil. € | 8,9 min. | 4 033 - 8 369 | 4 | 3 | 8/2036 (+7,7) | ||||||
33 | 64. - 68. | 8/2033 | D1 | 12,1 km | 4 | D 26,5/120
(100) | 162 mil. € | 1,9 min. | 10 444 - 14 783 | 3 | 3 | 8/2036 (+7,7) | ||||||
34 | 64. - 68. | 8/2033 | D1 | 15,5 km | 4 | D 26,5/120
(100) | 136 mil. € | 7,6 min. | 1 698 - 6 812 | 4 | 3 | 8/2036 (+7,7) | ||||||
34 úsekov |
413,3 km |
2 - 6 |
8 094 mil. € |
128,6 min. |
1 698 - 93 344 | 2,8 |
2,8 |
12/2019 - 8/2036 |
12/2019 - 10/2021 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku