✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané | |||||||
258,5 km |
2 - 6 |
78,0 mil. € |
3,4 |
3,2 |
|||||||
1 | 57. - 58. | 6/2031 | R8 | 54,9 km | 4 | 20,1 mil. € | 3 | 5 | 0 % | ||
2 | 57. - 58. | 6/2031 | R3 | 14,0 km | 4 | 7,2 mil. € | 3 | 3 | 0 % | ||
3 | 59. | 7/2031 | R2 | 17,5 km | 4 | 8,7 mil. € | 2 | 2 | 0 % | ||
4 | 60. - 61. | 8/2031 | R3 | 8,7 km | 2 | 5,4 mil. € | 4 | 2 | 0 % | ||
5 | 60. - 61. | 8/2031 | R3 | 10,9 km | 2 | 4,8 mil. € | 3 | 2 | 0 % | ||
6 | 62. - 63. | 10/2032 | D2 | 8,5 km | 6 | 1,7 mil. € | 5 | 5 | 0 % | ||
7 | 62. - 63. | 10/2032 | D2 | 6,9 km | 6 | 2,6 mil. € | 5 | 5 | 0 % | ||
8 | 64. - 68. | 8/2033 | D1 | 12,6 km | 4 | 5,9 mil. € | 3 | 3 | 0 % | ||
9 | 64. - 68. | 8/2033 | D1 | 18,2 km | 4 | 3,1 mil. € | 2 | 2 | 0 % | ||
10 | 64. - 68. | 8/2033 | D1 | 15,8 km | 4 | 2,7 mil. € | 4 | 3 | 0 % | ||
11 | 64. - 68. | 8/2033 | D1 | 12,1 km | 4 | 2,9 mil. € | 3 | 3 | 0 % | ||
12 | 64. - 68. | 8/2033 | D1 | 15,5 km | 4 | 2,3 mil. € | 4 | 3 | 0 % | ||
13 | 69. - 70. | 8/2034 | R3 | 14,0 km | 2 | 5,0 mil. € | 3 | 3 | 0 % | ||
14 | 69. - 70. | 8/2034 | R2 | 49,0 km | 2 | 5,5 mil. € | 4 | 4 | 0 % | ||
258,5 km |
2 - 6 |
78,0 mil. € |
3,4 |
3,2 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku