✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
jednostranné / obojstranné
|
odhad NDS
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané | ||||||||||||
258,5 km |
2 - 6 |
13 538 m |
3 933 mil. € |
110,0 km |
1 698 - 32 968 | 3,4 |
3,2 |
|||||||||||
1 | 57. - 58. | 6/2031 | R8 | 54,9 km | 4 | 1 020 mil. € | 4 151 - 11 477 | 3 | 5 | 8,0 | ||||||||
2 | 57. - 58. | 6/2031 | R3 | 14,0 km | 4 | 1 456 m | 191 mil. € | 14 233 - 18 874 | 3 | 3 | 8,0 | Uvedené je poradie projektu Severojužné prepojenie, ktorý má zahŕňať viacero úsekov tvoriacich prepojenie od severnej D1 až po hranicu s Maďarskom. Porovnávacia štúdia variantov v trase R3 alebo R1 má ukázať, ktoré z možných riešení je vhodnejšie a efektívnejšie. Popredné umiestnenie medzi prioritami sa teda nebude týkať všetkých úsekov, pri ktorých je nateraz uvedené. | ||||||
3 | 59. | 7/2031 | R2 | 17,5 km | 4 | 2 458 m | Zvolenská Slatina | 287 mil. € | 15,0 km | 12 819 - 29 988 | 2 | 2 | 7,0 | Projekt nebol hodnotený v rámci prioritizácie z dôvodu obmedzení metodiky (aglomerácie veľkých miest - potrebné posúdiť multimodálne). Má byť vypracovaná štúdia uskutočniteľnosti a CBA podľa aktuálne platnej metodiky, a to najneskôr pred začiatkom finančne náročných fáz prípravy. V závislosti od výsledkov budú takéto projekty po zverejnení štúdie a jej hodnotení zaradené do realizácie. | ||||
4 | 60. - 61. | 8/2031 | R3 | 8,7 km | 2 | 223 m | Jasenová | 94 mil. € | 9,0 km | 7 211 | 4 | 2 | 9,0 | Poradie z priorít vlády vo výstavbe ciest i pomer prínosov k nákladom zodpovedajú nákladnejšiemu variantu R3 s kompletne novým obchvatom Dolného Kubína, vrátane tunelov. Na tejto interaktívnej mape sú uvedené dĺžky, náklady a ďalšie parametre úsekov od Oravského Podzámku po D1 za výrazne menej nákladný variant, ktorý uvažuje s čiastočným využitím jestvujúcej cesty I. triedy a preložkou nevyhovujúcich úsekov - iba takéto riešenie môže priniesť spoločenské prínosy aspoň na úrovni vynaložených nákladov alebo vyššie a mať šancu na realizáciu. | ||||
5 | 60. - 61. | 8/2031 | R3 | 10,9 km | 2 | 1 204 m | 129 mil. € | 11,1 km | 5 586 - 10 745 | 3 | 2 | 9,0 | Poradie z priorít vlády vo výstavbe ciest i pomer prínosov k nákladom zodpovedajú nákladnejšiemu variantu R3 s kompletne novým obchvatom Dolného Kubína, vrátane tunelov. Na tejto interaktívnej mape sú uvedené dĺžky, náklady a ďalšie parametre úsekov od Oravského Podzámku po D1 za výrazne menej nákladný variant, ktorý uvažuje s čiastočným využitím jestvujúcej cesty I. triedy a preložkou nevyhovujúcich úsekov - iba takéto riešenie môže priniesť spoločenské prínosy aspoň na úrovni vynaložených nákladov alebo vyššie a mať šancu na realizáciu. | |||||
6 | 62. - 63. | 10/2032 | D2 | 8,5 km | 6 | Stupava | 90 mil. € | 32 968 | . . . | 5 | 5 | 9,0 | Projekt nebol hodnotený v rámci prioritizácie z dôvodu obmedzení metodiky (aglomerácie veľkých miest - potrebné posúdiť multimodálne). Má byť vypracovaná štúdia uskutočniteľnosti a CBA podľa aktuálne platnej metodiky, a to najneskôr pred začiatkom finančne náročných fáz prípravy. V závislosti od výsledkov budú takéto projekty po zverejnení štúdie a jej hodnotení zaradené do realizácie. | |||||
7 | 62. - 63. | 10/2032 | D2 | 6,9 km | 6 | 107 mil. € | 5 | 5 | 9,0 | Projekt nebol hodnotený v rámci prioritizácie z dôvodu obmedzení metodiky (aglomerácie veľkých miest - potrebné posúdiť multimodálne). Má byť vypracovaná štúdia uskutočniteľnosti a CBA podľa aktuálne platnej metodiky, a to najneskôr pred začiatkom finančne náročných fáz prípravy. V závislosti od výsledkov budú takéto projekty po zverejnení štúdie a jej hodnotení zaradené do realizácie. | ||||||||
8 | 64. - 68. | 8/2033 | D1 | 12,6 km | 4 | 218 m | 418 mil. € | 14,3 km | 9 503 - 9 802 | 3 | 3 | 9,0 | ||||||
9 | 64. - 68. | 8/2033 | D1 | 18,2 km | 4 | 820 m | 192 mil. € | 19,6 km | 6 207 - 8 525 | 2 | 2 | 9,0 | ||||||
10 | 64. - 68. | 8/2033 | D1 | 15,8 km | 4 | 393 m | 139 mil. € | 17,5 km | 4 033 - 8 369 | 4 | 3 | 9,0 | ||||||
11 | 64. - 68. | 8/2033 | D1 | 12,1 km | 4 | 537 m | Pozdišovce | 162 mil. € | 7,5 km | 10 444 - 14 783 | 3 | 3 | 9,0 | |||||
12 | 64. - 68. | 8/2033 | D1 | 15,5 km | 4 | 646 m | Sobrance | 136 mil. € | 16,0 km | 1 698 - 6 812 | 4 | 3 | 9,0 | |||||
13 | 69. - 70. | 8/2034 | R3 | 14,0 km | 2 | 2 701 m | Sklené | 305 mil. € | 3 | 3 | 10,0 | Uvedené je poradie projektu Severojužné prepojenie, ktorý má zahŕňať viacero úsekov tvoriacich prepojenie od severnej D1 až po hranicu s Maďarskom. Porovnávacia štúdia variantov v trase R3 alebo R1 má ukázať, ktoré z možných riešení je vhodnejšie a efektívnejšie. Popredné umiestnenie medzi prioritami sa teda nebude týkať všetkých úsekov, pri ktorých je nateraz uvedené. | ||||||
14 | 69. - 70. | 8/2034 | R2 | 49,0 km | 2 | 2 882 m | 662 mil. € | 5 762 - 14 648 | 4 | 4 | 9,0 | Projekt nebol hodnotený v rámci prioritizácie, severo-južná časť úseku (od Ráztočna po Žiar nad Hronom) však má byť súčasťou posúdenia variantov Severojužného prepojenia medzi diaľnicou D1 na severe Slovenska a hranicou s Maďarskom. | ||||||
258,5 km |
2 - 6 |
13 538 m |
3 933 mil. € |
110,0 km |
1 698 - 32 968 | 3,4 |
3,2 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku