✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
stavebné práce
|
podľa údajov NDS
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané | ||||||||
29 úsekov |
412,4 km |
2 - 6 |
7 064 mil. € |
3 414,4 mil. € |
2,4 |
2,5 |
5/2017 - 10/2021 | ||||||||
1 | 64. - 68. | 8/2033 | D1 | 12,6 km | 4 | 418 mil. € | 3 | 3 | |||||||
2 | 11/2016 | D1 | 14,4 km | 4 | 241 mil. € | 209,4 mil. € | 2 | 2 | 12/2019 (0,0) | ||||||
3 | 64. - 68. | 8/2033 | D1 | 18,2 km | 4 | 192 mil. € | 2 | 2 | |||||||
4 | 60. - 61. | 8/2031 | R3 | 8,7 km | 2 | 94 mil. € | 4 | 2 | |||||||
5 | 7/2016 | R7 | 17,4 km | 4 | 2 | 3 | 7/2020 (0,0) | ||||||||
6 | 69. - 70. | 8/2034 | R3 | 14,0 km | 2 | 305 mil. € | 3 | 3 | |||||||
7 | 1/2014 | D1 | 11,3 km | 4 | 517 mil. € | 487,6 mil. € | Trasu od Bratislavy po križovatku Rondel v centre Žiliny tento úsek D1 predĺži o vyše 3 km a zrýchli sotva o 1 minútu. Zo zdrojovej a cieľovej dopravy Žiliny zrýchli citeľne iba cesty začínajúce alebo končiace na juhu Žiliny. | 2 | 3 | 1/2021 (0,0) | |||||
8 | 12/2013 | D1 | 14,9 km | 4 | 341 mil. € | 465,7 mil. € | 1 | 1 | |||||||
9 | 7/2016 | D4 | 4,4 km | 4 - 6 | 1 | 2 | |||||||||
10 | 7/2016 | D4 | 22,6 km | 4 - 6 | 1 | 2 | |||||||||
11 | 7/2016 | R7 | 8,4 km | 4 | 1 | 1 | 7/2020 (0,0) | ||||||||
12 | 6/2014 | D1 | 13,5 km | 4 | 555 mil. € | 896,5 mil. € | Trasu od Martina po križovatku Rondel v centre Žiliny tento úsek D1 s tunelom Višňové skráti o 2,5 km a zrýchli v priemere o cca 11 minút pre osobné a 9 minút pre nákladné vozidlá. Pre tranzit medzi Martinom a Kysucami bude skrátenie 1 km a časová úspora cca 8 minút. | 1 | 2 | ||||||
13 | 62. - 63. | 10/2032 | D2 | 8,5 km | 6 | 90 mil. € | 5 | 5 | |||||||
14 | 57. - 58. | 6/2031 | R3 | 14,0 km | 4 | 191 mil. € | 3 | 3 | |||||||
15 | 64. - 68. | 8/2033 | D1 | 15,8 km | 4 | 139 mil. € | 4 | 3 | |||||||
16 | 57. - 58. | 6/2031 | R8 | 54,9 km | 4 | 1 020 mil. € | 3 | 5 | |||||||
17 | 69. - 70. | 8/2034 | R2 | 49,0 km | 2 | 662 mil. € | 4 | 4 | |||||||
18 | 60. - 61. | 8/2031 | R3 | 10,9 km | 2 | 129 mil. € | 3 | 2 | |||||||
19 | 64. - 68. | 8/2033 | D1 | 12,1 km | 4 | 162 mil. € | 3 | 3 | |||||||
20 | 6/2017 | D1 | 7,9 km | 4 | 434 mil. € | 369,5 mil. € | 1 | 2 | 10/2021 | ||||||
21 | 7/2016 | R7 | 6,4 km | 4 - 6 | 1 | 1 | 10/2021 | ||||||||
22 | 12/2017 | D1 | 2,6 km | 4 | 39 mil. € | 1 | 1 | 1/2021 (0,0) | |||||||
23 | 64. - 68. | 8/2033 | D1 | 15,5 km | 4 | 136 mil. € | 4 | 3 | |||||||
24 | 62. - 63. | 10/2032 | D2 | 6,9 km | 6 | 107 mil. € | 5 | 5 | |||||||
25 | 10/2013 | D3 | 12,3 km | 2 | 377 mil. € | 365,6 mil. € | 2 | 2 | 6/2017 | ||||||
26 | 8/2014 | R2 | 7,9 km | 4 | 88 mil. € | 136,9 mil. € | 1 | 1 | 5/2017 | ||||||
27 | 59. | 7/2031 | R2 | 17,5 km | 4 | 287 mil. € | Tranzit medzi B. Bystricou a Lučencom skráti severný obchvat Zvolena o 3 km, ušetrí 11 min. osobným a 8 min. nákladným vozidlám | 2 | 2 | ||||||
28 | 12/2016 | D3 | 5,7 km | 4 | 269 mil. € | 199,1 mil. € | 1 | 2 | 12/2020 (0,0) | ||||||
29 | 6/2014 | D3 | 4,3 km | 4 | 269 mil. € | 284,0 mil. € | 4 | 2 | 12/2017 | ||||||
29 úsekov |
412,4 km |
2 - 6 |
7 064 mil. € |
3 414,4 mil. € |
2,4 |
2,5 |
5/2017 - 10/2021 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku