✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané | |||||||||||
388,0 km |
2 - 6 |
24 905 m |
6 329 mil. € |
1 698 - 93 344 | 2,4 |
2,6 |
12/2019 - 10/2021 | |||||||||
1 | 57. - 58. | 6/2031 | R8 | 54,9 km | 4 | 0 m | 1 020 mil. € | 4 151 - 11 477 | 3 | 5 | žiadna | |||||
2 | 69. - 70. | 8/2034 | R2 | 49,0 km | 2 | 1 150 m | 662 mil. € | 5 762 - 14 648 | 4 | 4 | žiadna | |||||
3 | 6/2014 | D1 | 13,5 km | 4 | 7 445 m | 555 mil. € | Trasu od Martina po križovatku Rondel v centre Žiliny tento úsek D1 s tunelom Višňové skráti o 2,5 km a zrýchli v priemere o cca 11 minút pre osobné a 9 minút pre nákladné vozidlá. Pre tranzit medzi Martinom a Kysucami bude skrátenie 1 km a časová úspora cca 8 minút. | 22 691 - 32 334 | 1 | 2 | ||||||
4 | 1/2014 | D1 | 11,3 km | 4 | 3 015 m | 517 mil. € | Trasu od Bratislavy po križovatku Rondel v centre Žiliny tento úsek D1 predĺži o vyše 3 km a zrýchli sotva o 1 minútu. Zo zdrojovej a cieľovej dopravy Žiliny zrýchli citeľne iba cesty začínajúce alebo končiace na juhu Žiliny. | 23 579 - 28 413 | 2 | 3 | 1/2021 (0,0) | |||||
5 | 6/2017 | D1 | 7,9 km | 4 | 2 237 m | 434 mil. € | 19 072 - 21 988 | 1 | 2 | 10/2021 | ||||||
6 | 64. - 68. | 8/2033 | D1 | 12,6 km | 4 | 4 008 m | 418 mil. € | 9 503 - 9 802 | 3 | 3 | žiadna | |||||
7 | 12/2013 | D1 | 14,9 km | 4 | 3 600 m | 341 mil. € | 12 491 - 24 900 | 1 | 1 | |||||||
8 | 69. - 70. | 8/2034 | R3 | 14,0 km | 2 | 3 450 m | 305 mil. € | 3 | 3 | žiadna | ||||||
9 | 59. | 7/2031 | R2 | 17,5 km | 4 | 0 m | 287 mil. € | Tranzit medzi B. Bystricou a Lučencom skráti severný obchvat Zvolena o 3 km, ušetrí 11 min. osobným a 8 min. nákladným vozidlám | 12 819 - 29 988 | 2 | 2 | žiadna | ||||
10 | 12/2016 | D3 | 5,7 km | 4 | 0 m | 269 mil. € | 11 465 - 18 743 | 1 | 2 | 12/2020 (0,0) | ||||||
11 | 11/2016 | D1 | 14,4 km | 4 | 0 m | 241 mil. € | 3 166 - 11 562 | 2 | 2 | 12/2019 (0,0) | ||||||
12 | 64. - 68. | 8/2033 | D1 | 18,2 km | 4 | 0 m | 192 mil. € | 6 207 - 8 525 | 2 | 2 | žiadna | |||||
13 | 57. - 58. | 6/2031 | R3 | 14,0 km | 4 | 0 m | 191 mil. € | 14 233 - 18 874 | 3 | 3 | žiadna | |||||
14 | 64. - 68. | 8/2033 | D1 | 12,1 km | 4 | 0 m | 162 mil. € | 10 444 - 14 783 | 3 | 3 | žiadna | |||||
15 | 64. - 68. | 8/2033 | D1 | 15,8 km | 4 | 0 m | 139 mil. € | 4 033 - 8 369 | 4 | 3 | žiadna | |||||
16 | 64. - 68. | 8/2033 | D1 | 15,5 km | 4 | 0 m | 136 mil. € | 1 698 - 6 812 | 4 | 3 | žiadna | |||||
17 | 60. - 61. | 8/2031 | R3 | 10,9 km | 2 | 0 m | 129 mil. € | 5 586 - 10 745 | 3 | 2 | žiadna | |||||
18 | 62. - 63. | 10/2032 | D2 | 6,9 km | 6 | 0 m | 107 mil. € | 5 | 5 | žiadna | ||||||
19 | 60. - 61. | 8/2031 | R3 | 8,7 km | 2 | 0 m | 94 mil. € | 7 211 | 4 | 2 | žiadna | |||||
20 | 62. - 63. | 10/2032 | D2 | 8,5 km | 6 | 0 m | 90 mil. € | 32 968 | . . . | 5 | 5 | žiadna | ||||
21 | 12/2017 | D1 | 2,6 km | 4 | 0 m | 39 mil. € | 14 624 | 1 | 1 | 1/2021 (0,0) | ||||||
22 | 7/2016 | R7 | 17,4 km | 4 | 0 m | 8 544 - 13 236 | 2 | 3 | 7/2020 (0,0) | |||||||
23 | 7/2016 | D4 | 4,4 km | 4 - 6 | 0 m | 1 | 2 | |||||||||
24 | 7/2016 | D4 | 22,6 km | 4 - 6 | 0 m | 32 336 - 93 344 | . . . | 1 | 2 | |||||||
25 | 7/2016 | R7 | 8,4 km | 4 | 0 m | 13 102 - 19 993 | 1 | 1 | 7/2020 (0,0) | |||||||
26 | 7/2016 | R7 | 6,4 km | 4 - 6 | 0 m | 27 633 - 44 493 | . . . | 1 | 1 | 10/2021 | ||||||
388,0 km |
2 - 6 |
24 905 m |
6 329 mil. € |
1 698 - 93 344 | 2,4 |
2,6 |
12/2019 - 10/2021 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku