✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
na aktuálne plánovaný počet jazdných pruhov
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané | |||||||||
652,9 km |
2 - 8 |
12 266 mil. € |
1 698 - 93 344 | 2,5 |
2,8 |
12/2019 - 10/2021 | ||||||||
1 | 12/2013 | D1 | 14,9 km | 4 | 288 mil. € | 12 491 - 24 900 | 1 | 1 | ||||||
2 | 1/2014 | D1 | 11,3 km | 4 | 481 mil. € | 23 579 - 28 413 | 2 | 3 | 1/2021 (0,0) | |||||
3 | 6/2014 | D1 | 13,5 km | 4 | 535 mil. € | 22 691 - 32 334 | 1 | 2 | ||||||
4 | 7/2016 | R7 | 17,4 km | 4 | 120 mil. € | 8 544 - 13 236 | 2 | 3 | 7/2020 (0,0) | |||||
5 | 7/2016 | D4 | 4,4 km | 4 - 6 | 100 mil. € | 1 | 2 | |||||||
6 | 7/2016 | D4 | 22,6 km | 4 - 6 | 470 mil. € | 32 336 - 93 344 | . . . | 1 | 2 | |||||
7 | 7/2016 | R7 | 8,4 km | 4 | 70 mil. € | 13 102 - 19 993 | 1 | 1 | 7/2020 (0,0) | |||||
8 | 7/2016 | R7 | 6,4 km | 4 - 6 | 100 mil. € | 27 633 - 44 493 | . . . | 1 | 1 | 10/2021 | ||||
9 | 11/2016 | D1 | 14,4 km | 4 | 198 mil. € | 3 166 - 11 562 | 2 | 2 | 12/2019 (0,0) | |||||
10 | 12/2016 | D3 | 5,7 km | 4 | 243 mil. € | 11 465 - 18 743 | 1 | 2 | 12/2020 (0,0) | |||||
11 | 6/2017 | D1 | 7,9 km | 4 | 367 mil. € | 19 072 - 21 988 | 1 | 2 | 10/2021 | |||||
12 | 12/2017 | D1 | 2,6 km | 4 | 25 mil. € | 14 624 | 1 | 1 | 1/2021 (0,0) | |||||
13 | 4. | 9/2022 | R4 | 10,2 km | 4 | 263 mil. € | 22 341 - 30 731 | 1 | 3 | Dobieha MPV, predpoklad podania žiadosti o stavebné povolenie v 3/2022. Zároveň sa pripravujú podklady pre súťaž na zhotoviteľa stavby. | ||||
14 | 7. | 2/2024 | D1 | 13,5 km | 4 | 1 158 mil. € | 13 676 - 21 949 | 1 | 1 | Aktuálne sa vypracováva Dokumentácia pre následné posúdenie vôd (termín dodania 1.Q 2022), ktorá posúdi riešenie v zmysle vodného zákona. Následne by malo pokračovať územné konanie. Odporcovia projektu z dotknutého regiónu napadli závery EIA na súde. | ||||
15 | 8. - 9. | 3/2024 | R7 | 9,4 km | 4 | 153 mil. € | 6 428 - 9 084 | 4 | 5 | žiadna | ||||
16 | 10. | 4/2024 | D1 | 3,8 km | 2 | 52 mil. € | 10 312 | 3 | 5 | žiadna | ||||
17 | 14. - 15. | 10/2024 | R7 | 23,5 km | 2 | 210 mil. € | 4 | 4 | Územné konanie začaté od 7/2021. | |||||
18 | 14. - 15. | 10/2024 | R7 | 14,3 km | 2 | 163 mil. € | 4 | 4 | žiadna | |||||
19 | 16. - 17. | 12/2024 | R7 | 8,4 km | 4 | 130 mil. € | 6 403 - 9 478 | 4 | 5 | Územné konanie začaté od 9/2021. | ||||
20 | 16. - 17. | 12/2024 | R2 | 14,1 km | 2 | 243 mil. € | 5 792 - 7 064 | 3 | 2 | žiadna | ||||
21 | 18. | 4/2025 | D1 | 1,1 km | 2 | 10 mil. € | 2 | 1 | žiadna | |||||
22 | 19. | 6/2025 | R4 | 8,2 km | 2 | 86 mil. € | 4 001 | 3 | 3 | žiadna | ||||
23 | 20. - 23. | 10/2025 | R3 | 4,9 km | 2 | 67 mil. € | 2 | 2 | Vypracúva sa dokumentácia na stavebné povolenie. | |||||
24 | 20. - 23. | 10/2025 | R3 | 8,3 km | 2 | 183 mil. € | 5 550 - 9 787 | 2 | 3 | Vypracúva sa dokumentácia na stavebné povolenie. | ||||
25 | 20. - 23. | 10/2025 | R2 | 16,0 km | 4 | 234 mil. € | 9 654 - 12 079 | 2 | 2 | Prebieha nový proces EIA na zmenené technické riešenie, zároveň sa spracúva dokumentácia na územné rozhodnutie. | ||||
26 | 20. - 23. | 10/2025 | R2 | 2,7 km | 4 | 47 mil. € | 12 862 | 3 | 4 | Vypracovanie dokumentácie na stavebné povolenie, jej pripomienkovanie a preberanie. | ||||
27 | 24. | 12/2025 | R2 | 6,1 km | 4 | 108 mil. € | 12 157 | 3 | 4 | Dobieha vypracovanie dokumentácií na zmenu územného rozhodnutia a na stavebné povolenie. Ide však o plytvanie kapacitami a zdrojmi, keďže realizácia nákladného riešenia s malými prínosmi je prakticky vylúčená - podľa priorít schválených vládou v septembri 2020 je projekt až na 97. mieste zo 100 hodnotených. | ||||
28 | 25. | 1/2026 | D3 | 10,8 km | 4 | 278 mil. € | 14 176 - 14 186 | 2 | 4 | Výrazne oneskorene sa až v roku 2021 obstaráva štúdia realizovateľnosti, a tiež sa začína nový proces EIA. Zároveň sa spracúva dokumentácia na stavebné povolenie, ktorej projektovanie je ale predčasné, keď nie je známe, ktorý variant riešenia vzíde ako optimálny z neskoro objednanej štúdie realizovateľnosti a aké podmienky pre jeho realizáciu určí ešte len začatý proces EIA. | ||||
29 | 26. | 4/2026 | R2 | 20,7 km | 2 | 192 mil. € | 6 969 - 10 726 | 4 | 4 | žiadna | ||||
30 | 27. | 5/2026 | D3 | 11,2 km | 4 | 370 mil. € | 13 886 - 21 743 | 1 | 1 | Výrazne oneskorene sa až v roku 2021 obstaráva štúdia realizovateľnosti, a tiež sa začína nový proces EIA. Zároveň sa už spracúva dokumentácia na stavebné povolenie, ktorej projektovanie sa však zrejme výrazne predĺži pre čakanie na závery EIA. | ||||
31 | 28. - 29. | 8/2026 | R4 | 4,0 km | 4 | 87 mil. € | 14 625 | 2 | 2 | žiadna | ||||
32 | 28. - 29. | 8/2026 | R2 | 10,6 km | 2 | 114 mil. € | 6 412 - 8 112 | 4 | 4 | žiadna | ||||
33 | 30. | 10/2026 | R1 | 4,6 km | 4 | 90 mil. € | 11 611 | 4 | 3 | žiadna | ||||
34 | 31. | 11/2026 | D3 | 4,0 km | 4 | 163 mil. € | 15 053 | 1 | 2 | Výrazne oneskorene sa až v roku 2021 začal nový proces EIA. Zároveň dobieha preberacie konanie už dodanej dokumentácie na stavebné povolenie. | ||||
35 | 32. - 33. | 12/2026 | D4 | 12,4 km | 4 | 738 mil. € | 3 | 4 | Od roku 2017 prebieha proces posúdenia vplyvov na životné prostredie (EIA). | |||||
36 | 32. - 33. | 12/2026 | R2 | 18,0 km | 2 | 189 mil. € | 10 140 - 11 010 | 3 | 5 | žiadna | ||||
37 | 34. - 36. | 6/2027 | D1 | 10,6 km | 8 | 192 mil. € | 62 652 | . . . | 2 | 1 | žiadna | |||
38 | 34. - 36. | 6/2027 | R4 | 6,5 km | 2 | 94 mil. € | 6 651 - 9 113 | 2 | 3 | žiadna | ||||
39 | 34. - 36. | 6/2027 | R4 | 7,0 km | 2 | 103 mil. € | 3 407 - 3 769 | 2 | 2 | žiadna | ||||
40 | 57. - 58. | 6/2031 | R8 | 54,9 km | 4 | 943 mil. € | 4 151 - 11 477 | 3 | 5 | žiadna | ||||
41 | 57. - 58. | 6/2031 | R3 | 14,0 km | 4 | 160 mil. € | 14 233 - 18 874 | 3 | 3 | žiadna | ||||
42 | 59. | 7/2031 | R2 | 17,5 km | 4 | 256 mil. € | 12 819 - 29 988 | 2 | 2 | žiadna | ||||
43 | 60. - 61. | 8/2031 | R3 | 8,7 km | 2 | 75 mil. € | 7 211 | 4 | 2 | žiadna | ||||
44 | 60. - 61. | 8/2031 | R3 | 10,9 km | 2 | 115 mil. € | 5 586 - 10 745 | 3 | 2 | žiadna | ||||
45 | 62. - 63. | 10/2032 | D2 | 8,5 km | 6 | 82 mil. € | 32 968 | . . . | 5 | 5 | žiadna | |||
46 | 62. - 63. | 10/2032 | D2 | 6,9 km | 6 | 98 mil. € | 5 | 5 | žiadna | |||||
47 | 64. - 68. | 8/2033 | D1 | 12,6 km | 4 | 394 mil. € | 9 503 - 9 802 | 3 | 3 | žiadna | ||||
48 | 64. - 68. | 8/2033 | D1 | 18,2 km | 4 | 174 mil. € | 6 207 - 8 525 | 2 | 2 | žiadna | ||||
49 | 64. - 68. | 8/2033 | D1 | 15,8 km | 4 | 127 mil. € | 4 033 - 8 369 | 4 | 3 | žiadna | ||||
50 | 64. - 68. | 8/2033 | D1 | 12,1 km | 4 | 148 mil. € | 10 444 - 14 783 | 3 | 3 | žiadna | ||||
51 | 64. - 68. | 8/2033 | D1 | 15,5 km | 4 | 125 mil. € | 1 698 - 6 812 | 4 | 3 | žiadna | ||||
52 | 69. - 70. | 8/2034 | R3 | 14,0 km | 2 | 277 mil. € | 3 | 3 | žiadna | |||||
53 | 69. - 70. | 8/2034 | R2 | 49,0 km | 2 | 579 mil. € | 5 762 - 14 648 | 4 | 4 | žiadna | ||||
652,9 km |
2 - 8 |
12 266 mil. € |
1 698 - 93 344 | 2,5 |
2,8 |
12/2019 - 10/2021 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku