✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
podľa údajov NDS
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané | ||||||||||||
23 úsekov |
346,3 km |
2 - 8 |
5 113 m |
6 138 mil. € |
164,0 min. |
1 698 - 62 652 | 2,7 |
2,8 |
||||||||||
1 | 64. - 68. | 8/2033 | D1 | 12,6 km | 4 | 53 m | 418 mil. € | 12,0 min. | 9 503 - 9 802 | 3 | 3 | |||||||
2 | 3. | 3/2022 | D1 | 3,5 km | 8 | 862 m | 149 mil. € | 62 652 | . . . | 1 | 1 | |||||||
3 | 64. - 68. | 8/2033 | D1 | 18,2 km | 4 | 408 m | 192 mil. € | 17,0 min. | 6 207 - 8 525 | 2 | 2 | |||||||
4 | 60. - 61. | 8/2031 | R3 | 8,7 km | 2 | 45 m | 94 mil. € | 7,5 min. | 7 211 | 4 | 2 | |||||||
5 | 69. - 70. | 8/2034 | R3 | 14,0 km | 2 | 60 m | 305 mil. € | 3 | 3 | |||||||||
6 | 12/2013 | D1 | 14,9 km | 4 | 400 m | 341 mil. € | 20,0 min. | 12 491 - 24 900 | 1 | 1 | ||||||||
7 | 1. | 10/2021 | R4 | 14,3 km | 4 | 365 m | 202 mil. € | 10 088 - 50 895 | 2 | 1 | ||||||||
8 | 3/2020 | R2 | 9,1 km | 4 | 212 m | 267 mil. € | 7,0 min. | 8 780 - 11 203 | 3 | 4 | ||||||||
9 | 6/2014 | D1 | 13,5 km | 4 | 240 m | 555 mil. € | 17,5 min. | Trasu od Martina po križovatku Rondel v centre Žiliny tento úsek D1 s tunelom Višňové skráti o 2,5 km a zrýchli v priemere o cca 11 minút pre osobné a 9 minút pre nákladné vozidlá. Pre tranzit medzi Martinom a Kysucami bude skrátenie 1 km a časová úspora cca 8 minút. | 22 691 - 32 334 | 1 | 2 | |||||||
10 | 62. - 63. | 10/2032 | D2 | 8,5 km | 6 | 90 mil. € | 32 968 | . . . | 5 | 5 | ||||||||
11 | 57. - 58. | 6/2031 | R3 | 14,0 km | 4 | 433 m | 191 mil. € | 14 233 - 18 874 | 3 | 3 | ||||||||
12 | 64. - 68. | 8/2033 | D1 | 15,8 km | 4 | 213 m | 139 mil. € | 16,0 min. | 4 033 - 8 369 | 4 | 3 | |||||||
13 | 8/2019 | R2 | 13,5 km | 4 | 142 mil. € | 11,5 min. | 9 007 - 9 998 | 2 | 2 | |||||||||
14 | 57. - 58. | 6/2031 | R8 | 54,9 km | 4 | 1 020 mil. € | 4 151 - 11 477 | 3 | 5 | |||||||||
15 | 69. - 70. | 8/2034 | R2 | 49,0 km | 2 | 295 m | 662 mil. € | 5 762 - 14 648 | 4 | 4 | ||||||||
16 | 60. - 61. | 8/2031 | R3 | 10,9 km | 2 | 164 m | 129 mil. € | 11,5 min. | 5 586 - 10 745 | 3 | 2 | |||||||
17 | 64. - 68. | 8/2033 | D1 | 12,1 km | 4 | 154 m | 162 mil. € | 8,0 min. | 10 444 - 14 783 | 3 | 3 | |||||||
18 | 7/2019 | R4 | 4,3 km | 4 | 337 m | 179 mil. € | 15 837 - 18 098 | 1 | 3 | |||||||||
19 | 4. | 9/2022 | R4 | 10,2 km | 4 | 206 m | 299 mil. € | 22 341 - 30 731 | 1 | 3 | ||||||||
20 | 64. - 68. | 8/2033 | D1 | 15,5 km | 4 | 303 m | 136 mil. € | 15,0 min. | 1 698 - 6 812 | 4 | 3 | |||||||
21 | 62. - 63. | 10/2032 | D2 | 6,9 km | 6 | 107 mil. € | 5 | 5 | ||||||||||
22 | 3/2021 | R3 | 4,4 km | 2 | 135 m | 70 mil. € | 7,0 min. | 10 334 - 11 542 | 2 | 2 | ||||||||
23 | 59. | 7/2031 | R2 | 17,5 km | 4 | 228 m | 287 mil. € | 14,0 min. | Tranzit medzi B. Bystricou a Lučencom skráti severný obchvat Zvolena o 3 km, ušetrí 11 min. osobným a 8 min. nákladným vozidlám | 12 819 - 29 988 | 2 | 2 | ||||||
23 úsekov |
346,3 km |
2 - 8 |
5 113 m |
6 138 mil. € |
164,0 min. |
1 698 - 62 652 | 2,7 |
2,8 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku