✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané |
2021 vs 2017)
| |||||||||
2 - 8 |
6 340 mil. € |
1 698 - 62 652 | 2,7 |
2,8 |
2.62465753424658 - 10.0356164383562 |
||||||||||
1 | 12/2013 | D1 | 4 | Čerbrať - z pôv. 2026 m sa predĺži na cca 3600 m | 341 mil. € | 12 491 - 24 900 | 1 | 1 | |||||||
2 | 6/2014 | D1 | 4 | Višňové 7445 m | 555 mil. € | 22 691 - 32 334 | 1 | 2 | |||||||
3 | 7/2019 | R4 | 4 | Bikoš 1153 m | 179 mil. € | 15 837 - 18 098 | 1 | 3 | |||||||
4 | 3/2020 | R2 | 4 | 267 mil. € | 8 780 - 11 203 | 3 | 4 | ||||||||
5 | 3/2021 | R3 | 2 | 70 mil. € | 10 334 - 11 542 | 2 | 2 | ||||||||
6 | 1. | 10/2021 | R4 | 4 | 202 mil. € | 10 088 - 50 895 | 2 | 1 | 2,6 | ||||||
7 | 3. | 3/2022 | D1 | 8 | 149 mil. € | 62 652 | . . . | 1 | 1 | 4,6 | |||||
8 | 4. | 9/2022 | R4 | 4 | Okruhliak 1917 m | 299 mil. € | 22 341 - 30 731 | 1 | 3 | 4,8 | |||||
9 | 5. | 4/2023 | R1 | 4 | 173 mil. € | 12 387 - 17 316 | 2 | 3 | 3,8 | ||||||
10 | 6. | 7/2023 | R2 | 4 | 171 mil. € | 11 764 - 50 895 | 3 | 3 | 4,3 | ||||||
11 | 57. - 58. | 6/2031 | R8 | 4 | 1 020 mil. € | 4 151 - 11 477 | 3 | 5 | |||||||
12 | 57. - 58. | 6/2031 | R3 | 4 | 191 mil. € | 14 233 - 18 874 | 3 | 3 | 7,0 | Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 43, schválené vládou SR v septembri 2020 "Je potrebné preveriť predovšetkým trasovanie severojužného prepojenia medzi diaľnicou D1, rýchlostnou cestou R1/R2 a hranicou s Maďarskom. Sieť TEN-T CORE dnes počíta s vedením tohto koridoru cez Turiec, Krupinu a Šahy rýchlostnou cestou R3. Alternatívy vedenia tejto cesty rýchlostnou cestou R1 popod Nízke Tatry a variantami napojenia na Maďarsko prostredníctvom R3 z Hronského Beňadiku cez Levice alebo s využitím existujúcej a rozostavanej R2 medzi Zvolenom a Lučencom je potrebné samostatne preveriť a zamerať prípravu na jednu najefektívnejšiu alternatívu." Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 29, schválené vládou SR v septembri 2020"> "TEN-T Core koridor severo-južného prepojenia je zaradený do priorizácie (rovnako ako všetky TEN-T Core úseky), ale nie je hodnotený z pohľadu ekonomickej návratnosti a plnenia cieľov. Projekt je vzhľadom na svoj rozsah potrebné posúdiť samostatnou štúdiou uskutočniteľnosti podľa aktuálnej metodiky a dopravným modelom, ktorý zohľadní diaľkové tranzitné vzťahy a prevedenú dopravu." Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 43, schválené vládou SR v septembri 2020 "Je potrebné preveriť predovšetkým trasovanie severojužného prepojenia medzi diaľnicou D1, rýchlostnou cestou R1/R2 a hranicou s Maďarskom. Sieť TEN-T CORE dnes počíta s vedením tohto koridoru cez Turiec, Krupinu a Šahy rýchlostnou cestou R3. Alternatívy vedenia tejto cesty rýchlostnou cestou R1 popod Nízke Tatry a variantami napojenia na Maďarsko prostredníctvom R3 z Hronského Beňadiku cez Levice alebo s využitím existujúcej a rozostavanej R2 medzi Zvolenom a Lučencom je potrebné samostatne preveriť a zamerať prípravu na jednu najefektívnejšiu alternatívu." Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 29, schválené vládou SR v septembri 2020 | |||||
13 | 59. | 7/2031 | R2 | 4 | 287 mil. € | 12 819 - 29 988 | 2 | 2 | 10,0 | ||||||
14 | 60. - 61. | 8/2031 | R3 | 2 | 94 mil. € | 7 211 | 4 | 2 | 5,1 | ||||||
15 | 60. - 61. | 8/2031 | R3 | 2 | 129 mil. € | 5 586 - 10 745 | 3 | 2 | 7,4 | ||||||
16 | 62. - 63. | 10/2032 | D2 | 6 | 90 mil. € | 32 968 | . . . | 5 | 5 | 5,6 | |||||
17 | 62. - 63. | 10/2032 | D2 | 6 | 107 mil. € | 5 | 5 | 6,0 | |||||||
18 | 64. - 68. | 8/2033 | D1 | 4 | Dargov 4008 m (pôvodne 1050 m) | 418 mil. € | 9 503 - 9 802 | 3 | 3 | 7,9 | |||||
19 | 64. - 68. | 8/2033 | D1 | 4 | 192 mil. € | 6 207 - 8 525 | 2 | 2 | 7,9 | ||||||
20 | 64. - 68. | 8/2033 | D1 | 4 | 139 mil. € | 4 033 - 8 369 | 4 | 3 | 7,7 | ||||||
21 | 64. - 68. | 8/2033 | D1 | 4 | 162 mil. € | 10 444 - 14 783 | 3 | 3 | 7,7 | ||||||
22 | 64. - 68. | 8/2033 | D1 | 4 | 136 mil. € | 1 698 - 6 812 | 4 | 3 | 7,7 | ||||||
23 | 69. - 70. | 8/2034 | R3 | 2 | Sklené 3 450 m | 305 mil. € | 3 | 3 | 5,9 | Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 43, schválené vládou SR v septembri 2020 "Je potrebné preveriť predovšetkým trasovanie severojužného prepojenia medzi diaľnicou D1, rýchlostnou cestou R1/R2 a hranicou s Maďarskom. Sieť TEN-T CORE dnes počíta s vedením tohto koridoru cez Turiec, Krupinu a Šahy rýchlostnou cestou R3. Alternatívy vedenia tejto cesty rýchlostnou cestou R1 popod Nízke Tatry a variantami napojenia na Maďarsko prostredníctvom R3 z Hronského Beňadiku cez Levice alebo s využitím existujúcej a rozostavanej R2 medzi Zvolenom a Lučencom je potrebné samostatne preveriť a zamerať prípravu na jednu najefektívnejšiu alternatívu." Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 29, schválené vládou SR v septembri 2020"> "TEN-T Core koridor severo-južného prepojenia je zaradený do priorizácie (rovnako ako všetky TEN-T Core úseky), ale nie je hodnotený z pohľadu ekonomickej návratnosti a plnenia cieľov. Projekt je vzhľadom na svoj rozsah potrebné posúdiť samostatnou štúdiou uskutočniteľnosti podľa aktuálnej metodiky a dopravným modelom, ktorý zohľadní diaľkové tranzitné vzťahy a prevedenú dopravu." Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 43, schválené vládou SR v septembri 2020 "Je potrebné preveriť predovšetkým trasovanie severojužného prepojenia medzi diaľnicou D1, rýchlostnou cestou R1/R2 a hranicou s Maďarskom. Sieť TEN-T CORE dnes počíta s vedením tohto koridoru cez Turiec, Krupinu a Šahy rýchlostnou cestou R3. Alternatívy vedenia tejto cesty rýchlostnou cestou R1 popod Nízke Tatry a variantami napojenia na Maďarsko prostredníctvom R3 z Hronského Beňadiku cez Levice alebo s využitím existujúcej a rozostavanej R2 medzi Zvolenom a Lučencom je potrebné samostatne preveriť a zamerať prípravu na jednu najefektívnejšiu alternatívu." Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 29, schválené vládou SR v septembri 2020 | |||||
24 | 69. - 70. | 8/2034 | R2 | 2 | zatiaľ bez názvu | 662 mil. € | 5 762 - 14 648 | 4 | 4 | 5,9 | Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 43, schválené vládou SR v septembri 2020 "Je potrebné preveriť predovšetkým trasovanie severojužného prepojenia medzi diaľnicou D1, rýchlostnou cestou R1/R2 a hranicou s Maďarskom. Sieť TEN-T CORE dnes počíta s vedením tohto koridoru cez Turiec, Krupinu a Šahy rýchlostnou cestou R3. Alternatívy vedenia tejto cesty rýchlostnou cestou R1 popod Nízke Tatry a variantami napojenia na Maďarsko prostredníctvom R3 z Hronského Beňadiku cez Levice alebo s využitím existujúcej a rozostavanej R2 medzi Zvolenom a Lučencom je potrebné samostatne preveriť a zamerať prípravu na jednu najefektívnejšiu alternatívu." Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 29, schválené vládou SR v septembri 2020"> "TEN-T Core koridor severo-južného prepojenia je zaradený do priorizácie (rovnako ako všetky TEN-T Core úseky), ale nie je hodnotený z pohľadu ekonomickej návratnosti a plnenia cieľov. Projekt je vzhľadom na svoj rozsah potrebné posúdiť samostatnou štúdiou uskutočniteľnosti podľa aktuálnej metodiky a dopravným modelom, ktorý zohľadní diaľkové tranzitné vzťahy a prevedenú dopravu." Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 43, schválené vládou SR v septembri 2020 "Je potrebné preveriť predovšetkým trasovanie severojužného prepojenia medzi diaľnicou D1, rýchlostnou cestou R1/R2 a hranicou s Maďarskom. Sieť TEN-T CORE dnes počíta s vedením tohto koridoru cez Turiec, Krupinu a Šahy rýchlostnou cestou R3. Alternatívy vedenia tejto cesty rýchlostnou cestou R1 popod Nízke Tatry a variantami napojenia na Maďarsko prostredníctvom R3 z Hronského Beňadiku cez Levice alebo s využitím existujúcej a rozostavanej R2 medzi Zvolenom a Lučencom je potrebné samostatne preveriť a zamerať prípravu na jednu najefektívnejšiu alternatívu." Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 29, schválené vládou SR v septembri 2020 | ||||
2 - 8 |
6 340 mil. € |
1 698 - 62 652 | 2,7 |
2,8 |
2.62465753424658 - 10.0356164383562 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku