Železnice Cesty Údaje Výstupy O projekte Podporte nás

1. Výber úsekov ciest (riadky tabuľky)41 / 85

Ťahy

D1 D2 D3 D4
R1 R2 R3 R4 R5 R6 R7 R8

Naliehavosť problému (1 - najvyššia)

1 2 3 4 5

Primeranosť riešenia (1 - optimálne)

1 2 3 4 5

Termín dokončenia podľa NDS

do 2025 2026-30 2031-35 2036-40 po 2040
Zobraziť pokročilé možnostiZobraziť mapu

2. Výber parametrov (stĺpce tabuľky)15 / 101

Fixné parametre (ľavá časť tabuľky)

Začiatok výstavby Ťah Stav Názov úseku
Základné parametre 2 / 5
+
Parametre a objekty 0 / 13
+
Odhadované náklady bez DPH 1 / 7
+
Cena podľa zmluvy bez DPH 0 / 3
+
Prínosy a efektívnosť projektu 1 / 17
+
Intenzity dopravy na súčasnej ceste v r. 2015 2 / 8
+
Hodnotenia a návrhy INEKO 1 / 6
+
Stav a priebeh prípravy 0 / 24
+
Perspektíva výstavby podľa NDS 1 / 6
+
Priebeh výstavby 2 / 6
+
Pozícia v cestných prioritách vlády SR 0 / 6
+
 
#
dátum
 
 
 
 
plánovaný
odhad NDS
 
 
>12 t
1 - optimálne,
5 - neprimerané
 
2021 vs 2017)
+ posun v rokoch
za posledné cca 4 roky
 
 
 
 
 
 
41 úsekov
523,4 km
2 - 8
10 314 mil. €
1 698 - 62 652
3,1
2.84657534246575 - 10.0356164383562
1/2027 - 8/2037
1
4.
9/2022
R4
10,2 km
4
299 mil. €
370 mil. € spolu za I. aj II. etapu s celkovými investičnými nákladmi 470 mil. €
22 341 - 30 731
953 - 1 474
3
4,8
1/2027
(+4,8)
2
7.
2/2024
D1
13,5 km
4
1 235 mil. €
13 676 - 21 949
1 381 - 2 502
1
4,5
12/2030
(+4,5)
3
8. - 9.
3/2024
R7
9,4 km
4
191 mil. €
6 428 - 9 084
565 - 883
5
3,5
9/2028
(+3,5)
4
10.
4/2024
D1
3,8 km
2
57 mil. €
10 312
351
5
4,1
4/2027
(+4,1)
5
14. - 15.
10/2024
R7
23,5 km
2
227 mil. €
4
4,1
4/2029
(+4,1)
6
14. - 15.
10/2024
R7
14,3 km
2
172 mil. €
4
4,1
4/2029
(+4,1)
7
16. - 17.
12/2024
R7
8,4 km
4
161 mil. €
6 403 - 9 478
749 - 874
5
3,5
5/2029
(+3,5)
8
16. - 17.
12/2024
R2
14,1 km
2
272 mil. €
208 mil. € spolu za 50 km R2 Tornaľa - Včeláre s investičnými nákladmi 611 mil. €
5 792 - 7 064
456 - 489
2
5,4
12/2029
(+5,4)
9
18.
4/2025
D1
1,1 km
2
12 mil. €
1
5,0
1/2027
(+5,0)
10
19.
6/2025
R4
8,2 km
2
94 mil. €
514 mil. € spolu za 55 km R4 V. Komárnik - Kapušany s investičnými nákladmi 881 mil. €
4 001
1 361
3
4,7
6/2027
(+4,7)
11
20. - 23.
10/2025
R3
4,9 km
2
77 mil. €
2
4,1
10/2028
(+4,1)
12
20. - 23.
10/2025
R3
8,3 km
2
199 mil. €
5 550 - 9 787
526 - 829
3
4,1
10/2028
(+4,1)
13
20. - 23.
10/2025
R2
16,0 km
4
277 mil. €
9 654 - 12 079
1 040 - 1 450
2
3,2
10/2028
(+3,2)
14
20. - 23.
10/2025
R2
2,7 km
4
59 mil. €
12 862
1 313
4
4,2
10/2028
(+4,2)
15
24.
12/2025
R2
6,1 km
4
143 mil. €
12 157
1 263
4
4,3
12/2028
(+4,3)
16
25.
1/2026
D3
10,8 km
4
309 mil. €
14 176 - 14 186
2 105 - 2 649
4
3,0
1/2029
(+3,0)
17
26.
4/2026
R2
20,7 km
2
211 mil. €
415 mil. € spolu za 68 km R2 Kriváň - Tornaľa s odhadovanými investičnými nákladmi cca 900 mil. €
6 969 - 10 726
863 - 1 016
4
4,8
4/2028
(+4,8)
18
27.
5/2026
D3
11,2 km
4
410 mil. €
13 886 - 21 743
2 661 - 2 869
1
5,1
5/2029
(+5,1)
19
28. - 29.
8/2026
R4
4,0 km
4
105 mil. €
514 mil. € spolu za 55 km R4 V. Komárnik - Kapušany s investičnými nákladmi 881 mil. €
14 625
1 056
2
3,8
8/2029
(+3,8)
20
28. - 29.
8/2026
R2
10,6 km
2
125 mil. €
415 mil. € spolu za 68 km R2 Kriváň - Tornaľa s odhadovanými investičnými nákladmi cca 900 mil. €
6 412 - 8 112
655 - 822
4
5,1
8/2028
(+5,1)
21
30.
10/2026
R1
4,6 km
4
100 mil. €
298 mil. € spolu za 53 km predĺženia R1 B. Bystrica - Ružomberok s investičnými nákladmi až 1857 mil. €
11 611
693
3
3,5
10/2028
(+3,5)
22
31.
11/2026
D3
4,0 km
4
179 mil. €
15 053
2 660
2
6,4
11/2030
(+6,4)
23
32. - 33.
12/2026
D4
12,4 km
4
772 mil. €
4
3,3
6/2033
(+3,3)
24
32. - 33.
12/2026
R2
18,0 km
2
224 mil. €
154 mil. eur
10 140 - 11 010
792 - 846
5
2,8
12/2029
(+2,8)
25
34. - 36.
6/2027
D1
10,6 km
8
234 mil. €
183 mil. eur
62 652
.
.
.
4 737
1
6,9
6/2030
(+6,9)
26
34. - 36.
6/2027
R4
6,5 km
2
116 mil. €
514 mil. € spolu za 55 km R4 V. Komárnik - Kapušany s investičnými nákladmi 881 mil. €
6 651 - 9 113
414 - 522
3
3,7
6/2030
(+3,7)
27
34. - 36.
6/2027
R4
7,0 km
2
122 mil. €
514 mil. € spolu za 55 km R4 V. Komárnik - Kapušany s investičnými nákladmi 881 mil. €
3 407 - 3 769
1 103 - 1 149
2
3,7
6/2030
(+3,7)
28
57. - 58.
6/2031
R8
54,9 km
4
1 020 mil. €
4 151 - 11 477
150 - 839
5
6/2036
(+2,3)
29
57. - 58.
6/2031
R3
14,0 km
4
191 mil. €
695 mil. € spolu za 32 km R3 Martin - Horná Štubňa s investičnými nákladmi 353 mil. €
14 233 - 18 874
1 297 - 1 405
3
7,0
6/2034
(+7,0)
30
59.
7/2031
R2
17,5 km
4
287 mil. €
69 mil. eur
12 819 - 29 988
1 311 - 1 980
2
10,0
7/2034
(+10,0)
31
60. - 61.
8/2031
R3
8,7 km
2
94 mil. €
7 211
562
2
5,1
8/2034
(+2,1)
32
60. - 61.
8/2031
R3
10,9 km
2
129 mil. €
5 586 - 10 745
410 - 1 220
2
7,4
8/2034
(+2,1)
33
62. - 63.
10/2032
D2
8,5 km
6
90 mil. €
219 mil. € za celý úsek D2 št.hr. SR/ČR - Lamač
32 968
.
.
.
5 960
5
5,6
10/2035
(+5,6)
34
62. - 63.
10/2032
D2
6,9 km
6
107 mil. €
219 mil. € za celý úsek D2 št.hr. SR/ČR - Lamač
5
6,0
10/2035
(+5,9)
35
64. - 68.
8/2033
D1
12,6 km
4
418 mil. €
717 mil. € spolu za 74 km D1 Bidovce - št. hr. SR/Ukr. s investičnými nákladmi 1 044 mil. €
9 503 - 9 802
478 - 541
3
7,9
8/2036
(+7,9)
36
64. - 68.
8/2033
D1
18,2 km
4
192 mil. €
717 mil. € spolu za 74 km D1 Bidovce - št. hr. SR/Ukr. s investičnými nákladmi 1 044 mil. €
6 207 - 8 525
441 - 647
2
7,9
8/2036
(+7,9)
37
64. - 68.
8/2033
D1
15,8 km
4
139 mil. €
717 mil. € spolu za 74 km D1 Bidovce - št. hr. SR/Ukr. s investičnými nákladmi 1 044 mil. €
4 033 - 8 369
275 - 402
3
7,7
8/2036
(+7,7)
38
64. - 68.
8/2033
D1
12,1 km
4
162 mil. €
717 mil. € spolu za 74 km D1 Bidovce - št. hr. SR/Ukr. s investičnými nákladmi 1 044 mil. €
10 444 - 14 783
441 - 571
3
7,7
8/2036
(+7,7)
39
64. - 68.
8/2033
D1
15,5 km
4
136 mil. €
717 mil. € spolu za 74 km D1 Bidovce - št. hr. SR/Ukr. s investičnými nákladmi 1 044 mil. €
1 698 - 6 812
144 - 265
3
7,7
8/2036
(+7,7)
40
69. - 70.
8/2034
R3
14,0 km
2
305 mil. €
451 mil. € spolu za dlhší úsek R3 Martin - Šášovské Podhradie
3
5,9
8/2037
(+5,9)
41
69. - 70.
8/2034
R2
49,0 km
2
662 mil. €
5 762 - 14 648
513 - 720
4
5,9
8/2037
(+5,9)
 
 
 
 
 
41 úsekov
523,4 km
2 - 8
10 314 mil. €
1 698 - 62 652
3,1
2.84657534246575 - 10.0356164383562
1/2027 - 8/2037
Dátum najnovšej aktualizácie databázy: 10/2021

Legenda

 Po prechode myšou sa zobrazia podrobnejšie informácie o úseku alebo hodnote, ku ktorým patria
Intenzita dopravy na súčasnej ceste
Celková intenzita dopravy na existujúcej ceste v roku 2015
Ťažké nákladné vozidlá
Stredne ťažké nákladné vozidlá
Ľahké nákladné vozidlá
Osobné vozidlá
Fázy prípravy
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
jednotlivé fázy priebehu prípravy
 
Nezačatá fáza
 
Práve prebiehajúca fáza
 
Hotová fáza
 
 
Fáza, ktorá prebieha opakovane
 
 
Fáza, ktorá sa bude opakovať

jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku