Železnice Cesty Údaje Výstupy O projekte Podporte nás

1. Výber úsekov ciest (riadky tabuľky)44 / 85

Ťahy

D1 D2 D3 D4
R1 R2 R3 R4 R5 R6 R7 R8

Naliehavosť problému (1 - najvyššia)

1 2 3 4 5

Primeranosť riešenia (1 - optimálne)

1 2 3 4 5

Termín dokončenia podľa NDS

do 2025 2026-30 2031-35 2036-40 po 2040
Zobraziť pokročilé možnostiZobraziť mapu

2. Výber parametrov (stĺpce tabuľky)17 / 101

Fixné parametre (ľavá časť tabuľky)

Začiatok výstavby Ťah Stav Názov úseku
Základné parametre 2 / 5
+
Parametre a objekty 1 / 13
+
Odhadované náklady bez DPH 1 / 7
+
Cena podľa zmluvy bez DPH 0 / 3
+
Prínosy a efektívnosť projektu 0 / 17
+
Intenzity dopravy na súčasnej ceste v r. 2015 2 / 8
+
Hodnotenia a návrhy INEKO 2 / 6
+
Stav a priebeh prípravy 0 / 24
+
Perspektíva výstavby podľa NDS 1 / 6
+
Priebeh výstavby 2 / 6
+
Pozícia v cestných prioritách vlády SR 1 / 6
+
 
#
dátum
 
 
 
 
plánovaný
 
odhad NDS
 
 
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka
1 - optimálne,
5 - neprimerané
 
 
+ posun v rokoch
za posledné cca 4 roky
 
 
 
 
 
 
 
44 úsekov
576,7 km
2 - 8
54 465 m
11 569 mil. €
1 698 - 62 652
3,0
3,1
6/2023 - 12/2033
4/2028 - 8/2037
1
7.
2/2024
D1
13,5 km
4
1 330 m
1 235 mil. €
13 676 - 21 949
10 919 - 17 082
1
1
6/2023
12/2030
(+4,5)
2
8. - 9.
3/2024
R7
9,4 km
4
362 m
191 mil. €
6 428 - 9 084
4 790 - 7 326
4
5
7/2023
9/2028
(+3,5)
3
14. - 15.
10/2024
R7
23,5 km
2
2 006 m
227 mil. €
4
4
2/2024
4/2029
(+4,1)
4
14. - 15.
10/2024
R7
14,3 km
2
2 006 m
172 mil. €
4
4
2/2024
4/2029
(+4,1)
5
16. - 17.
12/2024
R7
8,4 km
4
420 m
161 mil. €
6 403 - 9 478
4 789 - 7 807
4
5
4/2024
5/2029
(+3,5)
6
16. - 17.
12/2024
R2
14,1 km
2
1 035 m
272 mil. €
5 792 - 7 064
4 549 - 5 778
3
2
12/2023
12/2029
(+5,4)
7
20. - 23.
10/2025
R3
4,9 km
2
1 544 m
77 mil. €
2
2
2/2025
10/2028
(+4,1)
8
20. - 23.
10/2025
R3
8,3 km
2
2 764 m
199 mil. €
5 550 - 9 787
4 271 - 7 857
2
3
2/2025
10/2028
(+4,1)
9
20. - 23.
10/2025
R2
16,0 km
4
1 433 m
277 mil. €
9 654 - 12 079
7 385 - 9 316
2
2
2/2025
10/2028
(+3,2)
10
20. - 23.
10/2025
R2
2,7 km
4
145 m
59 mil. €
12 862
10 033
3
4
2/2025
10/2028
(+4,2)
11
24.
12/2025
R2
6,1 km
4
1 462 m
143 mil. €
12 157
9 342
3
4
4/2025
12/2028
(+4,3)
12
25.
1/2026
D3
10,8 km
4
1 256 m
309 mil. €
14 176 - 14 186
10 038 - 10 657
2
4
5/2025
1/2029
(+3,0)
13
26.
4/2026
R2
20,7 km
2
2 594 m
211 mil. €
6 969 - 10 726
5 149 - 8 286
4
4
8/2025
4/2028
(+4,8)
14
27.
5/2026
D3
11,2 km
4
2 773 m
410 mil. €
13 886 - 21 743
9 492 - 16 617
1
1
7/2025
5/2029
(+5,1)
15
28. - 29.
8/2026
R4
4,0 km
4
1 468 m
105 mil. €
14 625
12 086
2
2
8/2025
8/2029
(+3,8)
16
28. - 29.
8/2026
R2
10,6 km
2
1 041 m
125 mil. €
6 412 - 8 112
4 898 - 6 394
4
4
12/2025
8/2028
(+5,1)
17
30.
10/2026
R1
4,6 km
4
1 225 m
100 mil. €
11 611
9 922
4
3
2/2026
10/2028
(+3,5)
Uvedené je poradie projektu Severojužné prepojenie, ktorý má zahŕňať viacero úsekov tvoriacich prepojenie od severnej D1 až po hranicu s Maďarskom. Porovnávacia štúdia variantov v trase R3 alebo R1 má ukázať, ktoré z možných riešení je vhodnejšie a efektívnejšie. Popredné umiestnenie medzi prioritami sa teda nebude týkať všetkých úsekov, pri ktorých je nateraz uvedené.
18
31.
11/2026
D3
4,0 km
4
624 m
179 mil. €
15 053
10 223
1
2
3/2026
11/2030
(+6,4)
19
32. - 33.
12/2026
D4
12,4 km
4
772 mil. €
3
4
5/2026
6/2033
(+3,3)
Projekt nebol hodnotený v rámci prioritizácie z dôvodu obmedzení metodiky (aglomerácie veľkých miest - potrebné posúdiť multimodálne). Má byť vypracovaná štúdia uskutočniteľnosti a CBA podľa aktuálne platnej metodiky, a to najneskôr pred začiatkom finančne náročných fáz prípravy. V závislosti od výsledkov budú takéto projekty po zverejnení štúdie a jej hodnotení zaradené do realizácie.
20
32. - 33.
12/2026
R2
18,0 km
2
554 m
224 mil. €
10 140 - 11 010
8 325 - 9 049
3
5
12/2025
12/2029
(+2,8)
21
34. - 36.
6/2027
D1
10,6 km
8
28 m
234 mil. €
62 652
.
.
.
52 267
2
1
10/2026
6/2030
(+6,9)
Projekt nebol hodnotený v rámci prioritizácie z dôvodu obmedzení metodiky (aglomerácie veľkých miest - potrebné posúdiť multimodálne). Má byť vypracovaná štúdia uskutočniteľnosti a CBA podľa aktuálne platnej metodiky, a to najneskôr pred začiatkom finančne náročných fáz prípravy. V závislosti od výsledkov budú takéto projekty po zverejnení štúdie a jej hodnotení zaradené do realizácie.
22
34. - 36.
6/2027
R4
6,5 km
2
2 104 m
116 mil. €
6 651 - 9 113
5 518 - 7 917
2
3
6/2026
6/2030
(+3,7)
23
34. - 36.
6/2027
R4
7,0 km
2
1 721 m
122 mil. €
3 407 - 3 769
1 908 - 2 240
2
2
6/2026
6/2030
(+3,7)
24
37. - 38.
2/2028
R1
14,9 km
4
4 086 m
785 mil. €
8 140 - 13 204
6 735 - 10 692
3
3
6/2027
2/2031
(+6,9)
Uvedené je poradie projektu Severojužné prepojenie, ktorý má zahŕňať viacero úsekov tvoriacich prepojenie od severnej D1 až po hranicu s Maďarskom. Porovnávacia štúdia variantov v trase R3 alebo R1 má ukázať, ktoré z možných riešení je vhodnejšie a efektívnejšie. Popredné umiestnenie medzi prioritami sa teda nebude týkať všetkých úsekov, pri ktorých je nateraz uvedené.
25
37. - 38.
2/2028
R2
7,8 km
2
397 m
73 mil. €
5 587
4 388
5
4
2/2027
2/2031
(+4,1)
26
39. - 40.
3/2028
D1
19,9 km
6
321 mil. €
42 774 - 54 519
.
.
.
36 147 - 46 904
3
2
7/2027
9/2032
(+5,6)
27
39. - 40.
3/2028
R2
9,6 km
2
1 157 m
112 mil. €
8 634 - 11 116
6 810 - 9 018
2
4
7/2027
3/2031
(+5,9)
28
41.
9/2028
R2
11,5 km
2
2 549 m
235 mil. €
7 793
5 879
2
4
1/2028
9/2031
(+5,4)
29
42. - 43.
11/2028
R4
7,9 km
2
4 546 m
129 mil. €
2 552 - 2 737
1 041 - 1 549
4
3
11/2027
11/2031
(+4,8)
30
42. - 43.
11/2028
R3
5,0 km
2
652 m
63 mil. €
9 492 - 10 279
8 049 - 8 636
3
2
3/2028
11/2030
(+5,2)
31
57. - 58.
6/2031
R8
54,9 km
4
1 020 mil. €
4 151 - 11 477
3 190 - 9 726
3
5
10/2030
6/2036
(+2,3)
32
57. - 58.
6/2031
R3
14,0 km
4
1 024 m
191 mil. €
14 233 - 18 874
11 208 - 15 489
3
3
10/2030
6/2034
(+7,0)
Uvedené je poradie projektu Severojužné prepojenie, ktorý má zahŕňať viacero úsekov tvoriacich prepojenie od severnej D1 až po hranicu s Maďarskom. Porovnávacia štúdia variantov v trase R3 alebo R1 má ukázať, ktoré z možných riešení je vhodnejšie a efektívnejšie. Popredné umiestnenie medzi prioritami sa teda nebude týkať všetkých úsekov, pri ktorých je nateraz uvedené.
33
59.
7/2031
R2
17,5 km
4
2 230 m
287 mil. €
12 819 - 29 988
9 978 - 25 282
2
2
11/2030
7/2034
(+10,0)
Projekt nebol hodnotený v rámci prioritizácie z dôvodu obmedzení metodiky (aglomerácie veľkých miest - potrebné posúdiť multimodálne). Má byť vypracovaná štúdia uskutočniteľnosti a CBA podľa aktuálne platnej metodiky, a to najneskôr pred začiatkom finančne náročných fáz prípravy. V závislosti od výsledkov budú takéto projekty po zverejnení štúdie a jej hodnotení zaradené do realizácie.
34
60. - 61.
8/2031
R3
8,7 km
2
178 m
94 mil. €
7 211
5 691
4
2
12/2030
8/2034
(+2,1)
Poradie z priorít vlády vo výstavbe ciest i pomer prínosov k nákladom zodpovedajú nákladnejšiemu variantu R3 s kompletne novým obchvatom Dolného Kubína, vrátane tunelov. Na tejto interaktívnej mape sú uvedené dĺžky, náklady a ďalšie parametre úsekov od Oravského Podzámku po D1 za výrazne menej nákladný variant, ktorý uvažuje s čiastočným využitím jestvujúcej cesty I. triedy a preložkou nevyhovujúcich úsekov - iba takéto riešenie môže priniesť spoločenské prínosy aspoň na úrovni vynaložených nákladov alebo vyššie a mať šancu na realizáciu.
35
60. - 61.
8/2031
R3
10,9 km
2
1 040 m
129 mil. €
5 586 - 10 745
4 234 - 8 517
3
2
12/2030
8/2034
(+2,1)
Poradie z priorít vlády vo výstavbe ciest i pomer prínosov k nákladom zodpovedajú nákladnejšiemu variantu R3 s kompletne novým obchvatom Dolného Kubína, vrátane tunelov. Na tejto interaktívnej mape sú uvedené dĺžky, náklady a ďalšie parametre úsekov od Oravského Podzámku po D1 za výrazne menej nákladný variant, ktorý uvažuje s čiastočným využitím jestvujúcej cesty I. triedy a preložkou nevyhovujúcich úsekov - iba takéto riešenie môže priniesť spoločenské prínosy aspoň na úrovni vynaložených nákladov alebo vyššie a mať šancu na realizáciu.
36
62. - 63.
10/2032
D2
8,5 km
6
90 mil. €
32 968
.
.
.
23 181
5
5
2/2032
10/2035
(+5,6)
Projekt nebol hodnotený v rámci prioritizácie z dôvodu obmedzení metodiky (aglomerácie veľkých miest - potrebné posúdiť multimodálne). Má byť vypracovaná štúdia uskutočniteľnosti a CBA podľa aktuálne platnej metodiky, a to najneskôr pred začiatkom finančne náročných fáz prípravy. V závislosti od výsledkov budú takéto projekty po zverejnení štúdie a jej hodnotení zaradené do realizácie.
37
62. - 63.
10/2032
D2
6,9 km
6
107 mil. €
31 554
5
5
2/2032
10/2035
(+5,9)
Projekt nebol hodnotený v rámci prioritizácie z dôvodu obmedzení metodiky (aglomerácie veľkých miest - potrebné posúdiť multimodálne). Má byť vypracovaná štúdia uskutočniteľnosti a CBA podľa aktuálne platnej metodiky, a to najneskôr pred začiatkom finančne náročných fáz prípravy. V závislosti od výsledkov budú takéto projekty po zverejnení štúdie a jej hodnotení zaradené do realizácie.
38
64. - 68.
8/2033
D1
12,6 km
4
165 m
418 mil. €
9 503 - 9 802
7 955 - 8 161
3
3
8/2032
8/2036
(+7,9)
39
64. - 68.
8/2033
D1
18,2 km
4
412 m
192 mil. €
6 207 - 8 525
4 801 - 7 020
2
2
8/2032
8/2036
(+7,9)
40
64. - 68.
8/2033
D1
15,8 km
4
180 m
139 mil. €
4 033 - 8 369
3 355 - 7 399
4
3
8/2032
8/2036
(+7,7)
41
64. - 68.
8/2033
D1
12,1 km
4
383 m
162 mil. €
10 444 - 14 783
8 909 - 13 062
3
3
8/2032
8/2036
(+7,7)
42
64. - 68.
8/2033
D1
15,5 km
4
343 m
136 mil. €
1 698 - 6 812
1 386 - 5 932
4
3
8/2032
8/2036
(+7,7)
43
69. - 70.
8/2034
R3
14,0 km
2
2 641 m
305 mil. €
3
3
12/2033
8/2037
(+5,9)
Uvedené je poradie projektu Severojužné prepojenie, ktorý má zahŕňať viacero úsekov tvoriacich prepojenie od severnej D1 až po hranicu s Maďarskom. Porovnávacia štúdia variantov v trase R3 alebo R1 má ukázať, ktoré z možných riešení je vhodnejšie a efektívnejšie. Popredné umiestnenie medzi prioritami sa teda nebude týkať všetkých úsekov, pri ktorých je nateraz uvedené.
44
69. - 70.
8/2034
R2
49,0 km
2
2 587 m
662 mil. €
5 762 - 14 648
4 494 - 12 657
4
4
12/2033
8/2037
(+5,9)
Projekt nebol hodnotený v rámci prioritizácie, severo-južná časť úseku (od Ráztočna po Žiar nad Hronom) však má byť súčasťou posúdenia variantov Severojužného prepojenia medzi diaľnicou D1 na severe Slovenska a hranicou s Maďarskom.
 
 
 
 
 
44 úsekov
576,7 km
2 - 8
54 465 m
11 569 mil. €
1 698 - 62 652
3,0
3,1
6/2023 - 12/2033
4/2028 - 8/2037
Dátum najnovšej aktualizácie databázy: 10/2021

Legenda

 Po prechode myšou sa zobrazia podrobnejšie informácie o úseku alebo hodnote, ku ktorým patria
Intenzita dopravy na súčasnej ceste
Celková intenzita dopravy na existujúcej ceste v roku 2015
Ťažké nákladné vozidlá
Stredne ťažké nákladné vozidlá
Ľahké nákladné vozidlá
Osobné vozidlá
Fázy prípravy
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
jednotlivé fázy priebehu prípravy
 
Nezačatá fáza
 
Práve prebiehajúca fáza
 
Hotová fáza
 
 
Fáza, ktorá prebieha opakovane
 
 
Fáza, ktorá sa bude opakovať

jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku