Železnice Cesty Údaje Výstupy O projekte Podporte nás

1. Výber úsekov ciest (riadky tabuľky)44 / 85

Ťahy

D1 D2 D3 D4
R1 R2 R3 R4 R5 R6 R7 R8

Naliehavosť problému (1 - najvyššia)

1 2 3 4 5

Primeranosť riešenia (1 - optimálne)

1 2 3 4 5

Termín dokončenia podľa NDS

do 2025 2026-30 2031-35 2036-40 po 2040
Zobraziť pokročilé možnostiZobraziť mapu

2. Výber parametrov (stĺpce tabuľky)15 / 101

Fixné parametre (ľavá časť tabuľky)

Začiatok výstavby Ťah Stav Názov úseku
Základné parametre 1 / 5
+
Parametre a objekty 0 / 13
+
Odhadované náklady bez DPH 1 / 7
+
Cena podľa zmluvy bez DPH 0 / 3
+
Prínosy a efektívnosť projektu 1 / 17
+
Intenzity dopravy na súčasnej ceste v r. 2015 2 / 8
+
Hodnotenia a návrhy INEKO 2 / 6
+
Stav a priebeh prípravy 1 / 24
+
Perspektíva výstavby podľa NDS 0 / 6
+
Priebeh výstavby 2 / 6
+
Pozícia v cestných prioritách vlády SR 0 / 6
+
 
#
dátum
 
 
 
plánovaný
odhad NDS
 
 
 
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka
1 - optimálne,
5 - neprimerané
 
 
+ posun v rokoch
za posledné cca 4 roky
 
 
 
 
 
 
44 úsekov
2 - 8
11 569 mil. €
316,2 km
1 698 - 62 652
3,0
3,1
4/2028 - 8/2037
1
7.
2/2024
D1
4
1 235 mil. €
19,0 km
13 676 - 21 949
10 919 - 17 082
1
1
2,4
12/2030
(+4,5)
2
8. - 9.
3/2024
R7
4
191 mil. €
10,1 km
6 428 - 9 084
4 790 - 7 326
4
5
2,5
9/2028
(+3,5)
3
14. - 15.
10/2024
R7
2
227 mil. €
4
4
3,1
4/2029
(+4,1)
4
14. - 15.
10/2024
R7
2
172 mil. €
4
4
3,1
4/2029
(+4,1)
5
16. - 17.
12/2024
R7
4
161 mil. €
6 403 - 9 478
4 789 - 7 807
4
5
3,2
5/2029
(+3,5)
6
16. - 17.
12/2024
R2
2
272 mil. €
17,5 km
5 792 - 7 064
4 549 - 5 778
3
2
3,2
12/2029
(+5,4)
7
20. - 23.
10/2025
R3
2
77 mil. €
5,1 km
2
2
4,0
10/2028
(+4,1)
8
20. - 23.
10/2025
R3
2
199 mil. €
10,0 km
5 550 - 9 787
4 271 - 7 857
2
3
4,0
10/2028
(+4,1)
9
20. - 23.
10/2025
R2
4
277 mil. €
15,4 km
9 654 - 12 079
7 385 - 9 316
2
2
4,1
10/2028
(+3,2)
10
20. - 23.
10/2025
R2
4
59 mil. €
3,2 km
12 862
10 033
3
4
4,1
10/2028
(+4,2)
11
24.
12/2025
R2
4
143 mil. €
5,7 km
12 157
9 342
3
4
4,2
12/2028
(+4,3)
12
25.
1/2026
D3
4
309 mil. €
10,8 km
14 176 - 14 186
10 038 - 10 657
2
4
4,3
1/2029
(+3,0)
13
26.
4/2026
R2
2
211 mil. €
20,8 km
6 969 - 10 726
5 149 - 8 286
4
4
4,5
4/2028
(+4,8)
14
27.
5/2026
D3
4
410 mil. €
11,3 km
13 886 - 21 743
9 492 - 16 617
1
1
4,6
5/2029
(+5,1)
15
28. - 29.
8/2026
R4
4
105 mil. €
3,8 km
14 625
12 086
2
2
4,9
8/2029
(+3,8)
16
28. - 29.
8/2026
R2
2
125 mil. €
9,8 km
6 412 - 8 112
4 898 - 6 394
4
4
4,9
8/2028
(+5,1)
17
30.
10/2026
R1
4
100 mil. €
11 611
9 922
4
3
5,0
10/2028
(+3,5)
18
31.
11/2026
D3
4
179 mil. €
4,0 km
15 053
10 223
1
2
5,1
11/2030
(+6,4)
19
32. - 33.
12/2026
D4
4
772 mil. €
3
4
5,2
6/2033
(+3,3)
20
32. - 33.
12/2026
R2
2
224 mil. €
16,4 km
10 140 - 11 010
8 325 - 9 049
3
5
5,2
12/2029
(+2,8)
21
34. - 36.
6/2027
D1
8
234 mil. €
62 652
.
.
.
52 267
2
1
5,7
6/2030
(+6,9)
22
34. - 36.
6/2027
R4
2
116 mil. €
7,9 km
6 651 - 9 113
5 518 - 7 917
2
3
5,7
6/2030
(+3,7)
23
34. - 36.
6/2027
R4
2
122 mil. €
8,0 km
3 407 - 3 769
1 908 - 2 240
2
2
5,7
6/2030
(+3,7)
24
37. - 38.
2/2028
R1
4
785 mil. €
8 140 - 13 204
6 735 - 10 692
3
3
6,4
2/2031
(+6,9)
25
37. - 38.
2/2028
R2
2
73 mil. €
7,3 km
5 587
4 388
5
4
6,4
2/2031
(+4,1)
26
39. - 40.
3/2028
D1
6
321 mil. €
42 774 - 54 519
.
.
.
36 147 - 46 904
3
2
6,5
9/2032
(+5,6)
27
39. - 40.
3/2028
R2
2
112 mil. €
8 634 - 11 116
6 810 - 9 018
2
4
6,5
3/2031
(+5,9)
28
41.
9/2028
R2
2
235 mil. €
12,1 km
7 793
5 879
2
4
7,0
9/2031
(+5,4)
29
42. - 43.
11/2028
R4
2
129 mil. €
8,0 km
2 552 - 2 737
1 041 - 1 549
4
3
7,1
11/2031
(+4,8)
30
42. - 43.
11/2028
R3
2
63 mil. €
9 492 - 10 279
8 049 - 8 636
3
2
7,1
11/2030
(+5,2)
31
57. - 58.
6/2031
R8
4
1 020 mil. €
4 151 - 11 477
3 190 - 9 726
3
5
9,7
6/2036
(+2,3)
32
57. - 58.
6/2031
R3
4
191 mil. €
14 233 - 18 874
11 208 - 15 489
3
3
9,7
6/2034
(+7,0)
33
59.
7/2031
R2
4
287 mil. €
15,0 km
12 819 - 29 988
9 978 - 25 282
2
2
9,8
7/2034
(+10,0)
34
60. - 61.
8/2031
R3
2
94 mil. €
9,0 km
7 211
5 691
4
2
9,9
8/2034
(+2,1)
35
60. - 61.
8/2031
R3
2
129 mil. €
11,1 km
5 586 - 10 745
4 234 - 8 517
3
2
9,9
8/2034
(+2,1)
36
62. - 63.
10/2032
D2
6
90 mil. €
32 968
.
.
.
23 181
5
5
11,1
10/2035
(+5,6)
37
62. - 63.
10/2032
D2
6
107 mil. €
31 554
5
5
11,1
10/2035
(+5,9)
38
64. - 68.
8/2033
D1
4
418 mil. €
14,3 km
9 503 - 9 802
7 955 - 8 161
3
3
11,9
8/2036
(+7,9)
39
64. - 68.
8/2033
D1
4
192 mil. €
19,6 km
6 207 - 8 525
4 801 - 7 020
2
2
11,9
8/2036
(+7,9)
40
64. - 68.
8/2033
D1
4
139 mil. €
17,5 km
4 033 - 8 369
3 355 - 7 399
4
3
11,9
8/2036
(+7,7)
41
64. - 68.
8/2033
D1
4
162 mil. €
7,5 km
10 444 - 14 783
8 909 - 13 062
3
3
11,9
8/2036
(+7,7)
42
64. - 68.
8/2033
D1
4
136 mil. €
16,0 km
1 698 - 6 812
1 386 - 5 932
4
3
11,9
8/2036
(+7,7)
43
69. - 70.
8/2034
R3
2
305 mil. €
3
3
12,9
8/2037
(+5,9)
44
69. - 70.
8/2034
R2
2
662 mil. €
5 762 - 14 648
4 494 - 12 657
4
4
12,9
8/2037
(+5,9)
 
 
 
 
 
44 úsekov
2 - 8
11 569 mil. €
316,2 km
1 698 - 62 652
3,0
3,1
4/2028 - 8/2037
Dátum najnovšej aktualizácie databázy: 10/2021

Legenda

 Po prechode myšou sa zobrazia podrobnejšie informácie o úseku alebo hodnote, ku ktorým patria
Intenzita dopravy na súčasnej ceste
Celková intenzita dopravy na existujúcej ceste v roku 2015
Ťažké nákladné vozidlá
Stredne ťažké nákladné vozidlá
Ľahké nákladné vozidlá
Osobné vozidlá
Fázy prípravy
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
jednotlivé fázy priebehu prípravy
 
Nezačatá fáza
 
Práve prebiehajúca fáza
 
Hotová fáza
 
 
Fáza, ktorá prebieha opakovane
 
 
Fáza, ktorá sa bude opakovať

jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku