✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
po ocenení sociálno-ekonomických prínosov za 30 rokov
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané | ||||||||||||
24 úsekov |
354,7 km |
2 - 6 |
5 948 mil. € |
1 698 - 93 344 | 2,3 |
2,6 |
12/2019 - 10/2021 |
|||||||||||
1 | 12/2013 | D1 | 14,9 km | 4 | 341 mil. € | 22,9 % | 12 491 - 24 900 | 1 | 1 | 10/1997 | 5/2007 | |||||||
2 | 1/2014 | D1 | 11,3 km | 4 | 517 mil. € | 13,8 % | 23 579 - 28 413 | 2 | 3 | 3/1997 | 5/2005 | 1/2021 (0,0) | ||||||
3 | 6/2014 | D1 | 13,5 km | 4 | 555 mil. € | 13,8 % | 22 691 - 32 334 | 1 | 2 | 3/1997 | 5/2007 | |||||||
4 | 7/2016 | R7 | 17,4 km | 4 | 8 544 - 13 236 | 2 | 3 | 6/2010 | 12/2013 | 7/2020 (0,0) | ||||||||
5 | 7/2016 | D4 | 4,4 km | 4 - 6 | 1 | 2 | 11/2000 | 11/2015 | ||||||||||
6 | 7/2016 | D4 | 22,6 km | 4 - 6 | 32 336 - 93 344 | . . . | 1 | 2 | 11/2000 | 11/2015 | ||||||||
7 | 7/2016 | R7 | 8,4 km | 4 | 13 102 - 19 993 | 1 | 1 | 6/2009 | 5/2015 | 7/2020 (0,0) | ||||||||
8 | 7/2016 | R7 | 6,4 km | 4 - 6 | 27 633 - 44 493 | . . . | 1 | 1 | 11/2013 | 2/2017 | 10/2021 | |||||||
9 | 11/2016 | D1 | 14,4 km | 4 | 241 mil. € | 7,9 % | 3 166 - 11 562 | 2 | 2 | 1/1998 | 4/2011 | 12/2019 (0,0) | ||||||
10 | 12/2016 | D3 | 5,7 km | 4 | 269 mil. € | 9,3 % | 11 465 - 18 743 | 1 | 2 | 11/2000 | 12/2011 | 12/2020 (0,0) | ||||||
11 | 6/2017 | D1 | 7,9 km | 4 | 434 mil. € | 13,4 % | 19 072 - 21 988 | 1 | 2 | 11/2002 | 11/2013 | 10/2021 | ||||||
12 | 12/2017 | D1 | 2,6 km | 4 | 39 mil. € | NDS údaj neposkytla | 14 624 | 1 | 1 | 3/1997 | 12/2014 | 1/2021 (0,0) | ||||||
13 | 7/2019 | R4 | 4,3 km | 4 | 179 mil. € | NDS údaj neposkytla | 15 837 - 18 098 | 1 | 3 | 2/2006 | 10/2014 | |||||||
14 | 8/2019 | R2 | 13,5 km | 4 | 142 mil. € | NDS údaj neposkytla | 9 007 - 9 998 | 2 | 2 | 2/2006 | 12/2017 | |||||||
15 | 57. - 58. | 6/2031 | R8 | 54,9 km | 4 | 1 020 mil. € | NDS údaj neposkytla | 4 151 - 11 477 | 3 | 5 | 11/2024 | 6/2027 | ||||||
16 | 62. - 63. | 10/2032 | D2 | 8,5 km | 6 | 90 mil. € | NDS údaj neposkytla | 32 968 | . . . | 5 | 5 | 7/2020 | 1/2030 | Projekt nebol hodnotený v rámci prioritizácie z dôvodu obmedzení metodiky (aglomerácie veľkých miest - potrebné posúdiť multimodálne). Má byť vypracovaná štúdia uskutočniteľnosti a CBA podľa aktuálne platnej metodiky, a to najneskôr pred začiatkom finančne náročných fáz prípravy. V závislosti od výsledkov budú takéto projekty po zverejnení štúdie a jej hodnotení zaradené do realizácie. | ||||
17 | 62. - 63. | 10/2032 | D2 | 6,9 km | 6 | 107 mil. € | NDS údaj neposkytla | 5 | 5 | 7/2019 | 1/2030 | Projekt nebol hodnotený v rámci prioritizácie z dôvodu obmedzení metodiky (aglomerácie veľkých miest - potrebné posúdiť multimodálne). Má byť vypracovaná štúdia uskutočniteľnosti a CBA podľa aktuálne platnej metodiky, a to najneskôr pred začiatkom finančne náročných fáz prípravy. V závislosti od výsledkov budú takéto projekty po zverejnení štúdie a jej hodnotení zaradené do realizácie. | ||||||
18 | 64. - 68. | 8/2033 | D1 | 12,6 km | 4 | 418 mil. € | NDS údaj neposkytla | 9 503 - 9 802 | 3 | 3 | 3/1998 | 8/2030 | ||||||
19 | 64. - 68. | 8/2033 | D1 | 18,2 km | 4 | 192 mil. € | NDS údaj neposkytla | 6 207 - 8 525 | 2 | 2 | 4/1998 | 8/2030 | ||||||
20 | 64. - 68. | 8/2033 | D1 | 15,8 km | 4 | 139 mil. € | NDS údaj neposkytla | 4 033 - 8 369 | 4 | 3 | 3/1999 | 8/2030 | ||||||
21 | 64. - 68. | 8/2033 | D1 | 12,1 km | 4 | 162 mil. € | NDS údaj neposkytla | 10 444 - 14 783 | 3 | 3 | 3/1999 | 8/2030 | ||||||
22 | 64. - 68. | 8/2033 | D1 | 15,5 km | 4 | 136 mil. € | NDS údaj neposkytla | 1 698 - 6 812 | 4 | 3 | 3/1999 | 8/2030 | ||||||
23 | 69. - 70. | 8/2034 | R3 | 14,0 km | 2 | 305 mil. € | NDS údaj neposkytla | 3 | 3 | 12/2027 | 2/2032 | Uvedené je poradie projektu Severojužné prepojenie, ktorý má zahŕňať viacero úsekov tvoriacich prepojenie od severnej D1 až po hranicu s Maďarskom. Porovnávacia štúdia variantov v trase R3 alebo R1 má ukázať, ktoré z možných riešení je vhodnejšie a efektívnejšie. Popredné umiestnenie medzi prioritami sa teda nebude týkať všetkých úsekov, pri ktorých je nateraz uvedené. | ||||||
24 | 69. - 70. | 8/2034 | R2 | 49,0 km | 2 | 662 mil. € | 5,8 % | 5 762 - 14 648 | 4 | 4 | 2/2006 | 2/2032 | Projekt nebol hodnotený v rámci prioritizácie, severo-južná časť úseku (od Ráztočna po Žiar nad Hronom) však má byť súčasťou posúdenia variantov Severojužného prepojenia medzi diaľnicou D1 na severe Slovenska a hranicou s Maďarskom. | |||||
24 úsekov |
354,7 km |
2 - 6 |
5 948 mil. € |
1 698 - 93 344 | 2,3 |
2,6 |
12/2019 - 10/2021 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku