✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
rok
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané | ||||||||||
23 úsekov |
336,7 km |
2 - 6 |
5 978 mil. € |
1 698 - 93 344 | 2,4 |
2,7 |
1/2021 - 10/2021 |
|||||||||
1 | 12/2013 | 14,9 km | 4 | D1 sever | 341 mil. € | 2030 | 12 491 - 24 900 | 1 | 1 | |||||||
2 | 1/2014 | 11,3 km | 4 | D1 sever | 517 mil. € | 23 579 - 28 413 | 2 | 3 | 1/2021 (0,0) | |||||||
3 | 6/2014 | 13,5 km | 4 | D1 sever | 555 mil. € | 2030 | 22 691 - 32 334 | 1 | 2 | |||||||
4 | 7/2016 | 4,4 km | 4 - 6 | D4 juh-východ | 1 | 2 | ||||||||||
5 | 7/2016 | 22,6 km | 4 - 6 | D4 juh-východ | 32 336 - 93 344 | . . . | 1 | 2 | ||||||||
6 | 7/2016 | 6,4 km | 4 - 6 | R7 západ | 27 633 - 44 493 | . . . | 1 | 1 | 10/2021 | |||||||
7 | 6/2017 | 7,9 km | 4 | D1 východ | 434 mil. € | 2030 | 19 072 - 21 988 | 1 | 2 | 10/2021 | ||||||
8 | 12/2017 | 2,6 km | 4 | D1 sever | 39 mil. € | 14 624 | 1 | 1 | 1/2021 (0,0) | |||||||
9 | 7/2019 | 4,3 km | 4 | R4 stred | 179 mil. € | 2030 | 15 837 - 18 098 | 1 | 3 | |||||||
10 | 8/2019 | 13,5 km | 4 | R2 stred | 142 mil. € | 2031 | 9 007 - 9 998 | 2 | 2 | |||||||
11 | 3/2020 | 9,1 km | 4 | R2 stred | 267 mil. € | 2030 | 8 780 - 11 203 | 3 | 4 | |||||||
12 | 3/2021 | 4,4 km | 2 | R3 sever (Orava) | 70 mil. € | 2030 | 10 334 - 11 542 | 2 | 2 | |||||||
13 | 1. | 10/2021 | 14,3 km | 4 | R2 východ, R4 juh | 202 mil. € | 2025 | 10 088 - 50 895 | 2 | 1 | ||||||
14 | 57. - 58. | 6/2031 | 54,9 km | 4 | R8 | 1 020 mil. € | 4 151 - 11 477 | 3 | 5 | |||||||
15 | 62. - 63. | 10/2032 | 8,5 km | 6 | D2 Záhorie | 90 mil. € | 2030 | 32 968 | . . . | 5 | 5 | |||||
16 | 62. - 63. | 10/2032 | 6,9 km | 6 | D2 Záhorie | 107 mil. € | 2030 | 5 | 5 | |||||||
17 | 64. - 68. | 8/2033 | 12,6 km | 4 | D1 východ | 418 mil. € | 2030 | 9 503 - 9 802 | 3 | 3 | ||||||
18 | 64. - 68. | 8/2033 | 18,2 km | 4 | D1 východ | 192 mil. € | 2030 | 6 207 - 8 525 | 2 | 2 | ||||||
19 | 64. - 68. | 8/2033 | 15,8 km | 4 | D1 východ | 139 mil. € | 2030 | 4 033 - 8 369 | 4 | 3 | ||||||
20 | 64. - 68. | 8/2033 | 12,1 km | 4 | D1 východ | 162 mil. € | 2030 | 10 444 - 14 783 | 3 | 3 | ||||||
21 | 64. - 68. | 8/2033 | 15,5 km | 4 | D1 východ | 136 mil. € | 2030 | 1 698 - 6 812 | 4 | 3 | ||||||
22 | 69. - 70. | 8/2034 | 14,0 km | 2 | R3 stred (Turiec) | 305 mil. € | 2030 | 3 | 3 | Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 43, schválené vládou SR v septembri 2020 "Je potrebné preveriť predovšetkým trasovanie severojužného prepojenia medzi diaľnicou D1, rýchlostnou cestou R1/R2 a hranicou s Maďarskom. Sieť TEN-T CORE dnes počíta s vedením tohto koridoru cez Turiec, Krupinu a Šahy rýchlostnou cestou R3. Alternatívy vedenia tejto cesty rýchlostnou cestou R1 popod Nízke Tatry a variantami napojenia na Maďarsko prostredníctvom R3 z Hronského Beňadiku cez Levice alebo s využitím existujúcej a rozostavanej R2 medzi Zvolenom a Lučencom je potrebné samostatne preveriť a zamerať prípravu na jednu najefektívnejšiu alternatívu." Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 29, schválené vládou SR v septembri 2020"> "TEN-T Core koridor severo-južného prepojenia je zaradený do priorizácie (rovnako ako všetky TEN-T Core úseky), ale nie je hodnotený z pohľadu ekonomickej návratnosti a plnenia cieľov. Projekt je vzhľadom na svoj rozsah potrebné posúdiť samostatnou štúdiou uskutočniteľnosti podľa aktuálnej metodiky a dopravným modelom, ktorý zohľadní diaľkové tranzitné vzťahy a prevedenú dopravu." Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 43, schválené vládou SR v septembri 2020 "Je potrebné preveriť predovšetkým trasovanie severojužného prepojenia medzi diaľnicou D1, rýchlostnou cestou R1/R2 a hranicou s Maďarskom. Sieť TEN-T CORE dnes počíta s vedením tohto koridoru cez Turiec, Krupinu a Šahy rýchlostnou cestou R3. Alternatívy vedenia tejto cesty rýchlostnou cestou R1 popod Nízke Tatry a variantami napojenia na Maďarsko prostredníctvom R3 z Hronského Beňadiku cez Levice alebo s využitím existujúcej a rozostavanej R2 medzi Zvolenom a Lučencom je potrebné samostatne preveriť a zamerať prípravu na jednu najefektívnejšiu alternatívu." Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 29, schválené vládou SR v septembri 2020 | ||||||
23 | 69. - 70. | 8/2034 | 49,0 km | 2 | R2 západ | 662 mil. € | 2030 | 5 762 - 14 648 | 4 | 4 | Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 43, schválené vládou SR v septembri 2020 "Je potrebné preveriť predovšetkým trasovanie severojužného prepojenia medzi diaľnicou D1, rýchlostnou cestou R1/R2 a hranicou s Maďarskom. Sieť TEN-T CORE dnes počíta s vedením tohto koridoru cez Turiec, Krupinu a Šahy rýchlostnou cestou R3. Alternatívy vedenia tejto cesty rýchlostnou cestou R1 popod Nízke Tatry a variantami napojenia na Maďarsko prostredníctvom R3 z Hronského Beňadiku cez Levice alebo s využitím existujúcej a rozostavanej R2 medzi Zvolenom a Lučencom je potrebné samostatne preveriť a zamerať prípravu na jednu najefektívnejšiu alternatívu." Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 29, schválené vládou SR v septembri 2020"> "TEN-T Core koridor severo-južného prepojenia je zaradený do priorizácie (rovnako ako všetky TEN-T Core úseky), ale nie je hodnotený z pohľadu ekonomickej návratnosti a plnenia cieľov. Projekt je vzhľadom na svoj rozsah potrebné posúdiť samostatnou štúdiou uskutočniteľnosti podľa aktuálnej metodiky a dopravným modelom, ktorý zohľadní diaľkové tranzitné vzťahy a prevedenú dopravu." Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 43, schválené vládou SR v septembri 2020 "Je potrebné preveriť predovšetkým trasovanie severojužného prepojenia medzi diaľnicou D1, rýchlostnou cestou R1/R2 a hranicou s Maďarskom. Sieť TEN-T CORE dnes počíta s vedením tohto koridoru cez Turiec, Krupinu a Šahy rýchlostnou cestou R3. Alternatívy vedenia tejto cesty rýchlostnou cestou R1 popod Nízke Tatry a variantami napojenia na Maďarsko prostredníctvom R3 z Hronského Beňadiku cez Levice alebo s využitím existujúcej a rozostavanej R2 medzi Zvolenom a Lučencom je potrebné samostatne preveriť a zamerať prípravu na jednu najefektívnejšiu alternatívu." Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 29, schválené vládou SR v septembri 2020 | |||||
23 úsekov |
336,7 km |
2 - 6 |
5 978 mil. € |
1 698 - 93 344 | 2,4 |
2,7 |
1/2021 - 10/2021 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku