✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané |
skutočnosť podľa zmluvy
|
+ posun v rokoch
za posledné cca 4 roky | |||||||||||
17 úsekov |
454,7 km |
2 - 6 |
5 775 mil. € |
32,2 min. |
1 065 - 32 968 | 4,1 |
3,9 |
10/2035 - po 2040 |
0.34 - 1.22 | |||||||||
1 | 64. - 68. | 8/2033 | D1 | 12,6 km | 4 | 418 mil. € | 5,5 min. | 9 503 - 9 802 | 3 | 3 | 25,0 | 8/2036 (+7,9) | 0,44 | |||||
2 | 64. - 68. | 8/2033 | D1 | 18,2 km | 4 | 192 mil. € | 8,3 min. | 6 207 - 8 525 | 2 | 2 | 24,0 | 8/2036 (+7,9) | 1,22 | |||||
3 | 69. - 70. | 8/2034 | R3 | 14,0 km | 2 | 305 mil. € | 3 | 3 | 15,5 | 8/2037 (+5,9) | nedostupný údaj | |||||||
4 | 62. - 63. | 10/2032 | D2 | 8,5 km | 6 | 90 mil. € | 32 968 | . . . | 5 | 5 | 12,8 | 10/2035 (+5,6) | nedostupný údaj | |||||
5 | 64. - 68. | 8/2033 | D1 | 15,8 km | 4 | 139 mil. € | 8,9 min. | 4 033 - 8 369 | 4 | 3 | 24,0 | 8/2036 (+7,7) | 0,66 | |||||
6 | 71. - 78. | po 2040 | R1 | 42,1 km | 4 | 631 mil. € | 5 713 - 13 545 | 5 | 5 | 12,5 | po 2040 | nedostupný údaj | ||||||
7 | 57. - 58. | 6/2031 | R8 | 54,9 km | 4 | 1 020 mil. € | 4 151 - 11 477 | 3 | 5 | 13,7 | 6/2036 (+2,3) | 0,53 | ||||||
8 | 69. - 70. | 8/2034 | R2 | 49,0 km | 2 | 662 mil. € | 5 762 - 14 648 | 4 | 4 | 23,8 | 8/2037 (+5,9) | nedostupný údaj | ||||||
9 | 71. - 78. | po 2040 | R7 | 29,2 km | 2 | 230 mil. € | 2 156 - 6 890 | 5 | 5 | 16,9 | po 2040 (0,0) | 0,72 | ||||||
10 | 64. - 68. | 8/2033 | D1 | 12,1 km | 4 | 162 mil. € | 1,9 min. | 10 444 - 14 783 | 3 | 3 | 24,0 | 8/2036 (+7,7) | 0,66 | |||||
11 | 71. - 78. | po 2040 | R3 | 10,3 km | 2 | 92 mil. € | 5 098 - 5 557 | 4 | 2 | 14,3 | po 2040 (0,0) | nedostupný údaj | ||||||
12 | 71. - 78. | po 2040 | D3 | 3,1 km | 4 | 60 mil. € | 5 420 - 8 693 | 5 | 5 | 13,3 | po 2040 (0,0) | nedostupný údaj | ||||||
13 | 64. - 68. | 8/2033 | D1 | 15,5 km | 4 | 136 mil. € | 7,6 min. | 1 698 - 6 812 | 4 | 3 | 24,0 | 8/2036 (+7,7) | 0,53 | |||||
14 | 62. - 63. | 10/2032 | D2 | 6,9 km | 6 | 107 mil. € | 5 | 5 | 12,8 | 10/2035 (+5,9) | nedostupný údaj | |||||||
15 | 71. - 78. | po 2040 | R7 | 32,8 km | 2 | 367 mil. € | 2 228 - 6 331 | 5 | 5 | 16,9 | po 2040 (0,0) | 0,71 | ||||||
16 | 71. - 78. | po 2040 | R3 | 58,5 km | 2 | 611 mil. € | 3 247 - 11 434 | 4 | 4 | 14,3 | po 2040 (+13,9) | nedostupný údaj | ||||||
17 | 71. - 78. | po 2040 | R7 | 71,3 km | 2 | 553 mil. € | 1 065 - 4 239 | 5 | 5 | 16,9 | po 2040 (0,0) | 0,34 | ||||||
17 úsekov |
454,7 km |
2 - 6 |
5 775 mil. € |
32,2 min. |
1 065 - 32 968 | 4,1 |
3,9 |
10/2035 - po 2040 |
0.34 - 1.22 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku