✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané | |||||||||||
608,6 km |
2 - 6 |
8 906 mil. € |
158,8 km |
1 065 - 93 344 | 2,8 |
2,9 |
5/2017 - 10/2021 | |||||||||
1 | 10/2013 | D3 | 12,3 km | 2 | 377 mil. € | 2 541 - 3 501 | 2 | 2 | 6/2017 | |||||||
2 | 12/2013 | D1 | 14,9 km | 4 | 341 mil. € | 14,9 km | 12 491 - 24 900 | 1 | 1 | 4/2002 | ||||||
3 | 1/2014 | D1 | 11,3 km | 4 | 517 mil. € | 11,3 km | 23 579 - 28 413 | 2 | 3 | 7/2005 | 1/2021 (0,0) | |||||
4 | 6/2014 | D1 | 13,5 km | 4 | 555 mil. € | 13,5 km | 22 691 - 32 334 | 1 | 2 | 7/2005 | ||||||
5 | 6/2014 | D3 | 4,3 km | 4 | 269 mil. € | 28 413 - 37 927 | . . . | 4 | 2 | 12/2017 | ||||||
6 | 8/2014 | R2 | 7,9 km | 4 | 88 mil. € | 14 357 - 15 923 | 1 | 1 | 5/2017 | |||||||
7 | 7/2016 | R7 | 17,4 km | 4 | 17,4 km | 8 544 - 13 236 | 2 | 3 | 12/2012 | 7/2020 (0,0) | ||||||
8 | 7/2016 | D4 | 4,4 km | 4 - 6 | 1 | 2 | 6/2014 | |||||||||
9 | 7/2016 | D4 | 22,6 km | 4 - 6 | 32 336 - 93 344 | . . . | 1 | 2 | 6/2014 | |||||||
10 | 7/2016 | R7 | 8,4 km | 4 | 12,0 km | 13 102 - 19 993 | 1 | 1 | 12/2012 | 7/2020 (0,0) | ||||||
11 | 7/2016 | R7 | 6,4 km | 4 - 6 | 3,4 km | 27 633 - 44 493 | . . . | 1 | 1 | 5/2017 | 10/2021 | |||||
12 | 11/2016 | D1 | 14,4 km | 4 | 241 mil. € | 3 166 - 11 562 | 2 | 2 | 6/2007 | 12/2019 (0,0) | ||||||
13 | 12/2016 | D3 | 5,7 km | 4 | 269 mil. € | 5,7 km | 11 465 - 18 743 | 1 | 2 | 9/2006 | 12/2020 (0,0) | |||||
14 | 6/2017 | D1 | 7,9 km | 4 | 434 mil. € | 7,9 km | 19 072 - 21 988 | 1 | 2 | 3/2009 | 10/2021 | |||||
15 | 12/2017 | D1 | 2,6 km | 4 | 39 mil. € | 14 624 | 1 | 1 | 2/2006 | 1/2021 (0,0) | ||||||
16 | 57. - 58. | 6/2031 | R8 | 54,9 km | 4 | 1 020 mil. € | 4 151 - 11 477 | 3 | 5 | 12/2026 | ||||||
17 | 62. - 63. | 10/2032 | D2 | 8,5 km | 6 | 90 mil. € | 32 968 | . . . | 5 | 5 | 3/2027 | |||||
18 | 62. - 63. | 10/2032 | D2 | 6,9 km | 6 | 107 mil. € | 5 | 5 | 3/2027 | |||||||
19 | 64. - 68. | 8/2033 | D1 | 12,6 km | 4 | 418 mil. € | 12,6 km | 9 503 - 9 802 | 3 | 3 | 11/2027 | |||||
20 | 64. - 68. | 8/2033 | D1 | 18,2 km | 4 | 192 mil. € | 18,2 km | 6 207 - 8 525 | 2 | 2 | 11/2027 | |||||
21 | 64. - 68. | 8/2033 | D1 | 15,8 km | 4 | 139 mil. € | 14,7 km | 4 033 - 8 369 | 4 | 3 | 11/2027 | |||||
22 | 64. - 68. | 8/2033 | D1 | 12,1 km | 4 | 162 mil. € | 11,8 km | 10 444 - 14 783 | 3 | 3 | 11/2027 | |||||
23 | 64. - 68. | 8/2033 | D1 | 15,5 km | 4 | 136 mil. € | 15,5 km | 1 698 - 6 812 | 4 | 3 | 11/2027 | |||||
24 | 69. - 70. | 8/2034 | R3 | 14,0 km | 2 | 305 mil. € | 3 | 3 | 4/2029 | |||||||
25 | 69. - 70. | 8/2034 | R2 | 49,0 km | 2 | 662 mil. € | 5 762 - 14 648 | 4 | 4 | 4/2029 | ||||||
26 | 71. - 78. | po 2040 | R1 | 42,1 km | 4 | 631 mil. € | 5 713 - 13 545 | 5 | 5 | Postup možnej prípravy bude stanovený po spracovaní štúdie realizovateľnosti | ||||||
27 | 71. - 78. | po 2040 | R7 | 29,2 km | 2 | 230 mil. € | 2 156 - 6 890 | 5 | 5 | Štúdia realizovateľnosti odporučila realizovať modrý variant v 1/2 profile po roku 2040 | ||||||
28 | 71. - 78. | po 2040 | R3 | 10,3 km | 2 | 92 mil. € | 5 098 - 5 557 | 4 | 2 | V zmysle záverov Štúdie realizovateľnosti sa uvažuje s výstavbou úseku po roku 2040, existujúca - nedávno zmodernizovaná - cesta I/65 by dovtedy mala kapacitne vyhovovať | ||||||
29 | 71. - 78. | po 2040 | D3 | 3,1 km | 4 | 60 mil. € | 5 420 - 8 693 | 5 | 5 | 11/2009 | Štúdia uskutočniteľnosti nepreukázala potrebu dostavby na plný profil | |||||
30 | 71. - 78. | po 2040 | R7 | 32,8 km | 2 | 367 mil. € | 2 228 - 6 331 | 5 | 5 | Štúdia realizovateľnosti odporučila realizovať modrý variant v 1/2 profile po roku 2040 | ||||||
31 | 71. - 78. | po 2040 | R3 | 58,5 km | 2 | 611 mil. € | 3 247 - 11 434 | 4 | 4 | Štúdia realizovateľnosti odporučila realizovať po roku 2040 | ||||||
32 | 71. - 78. | po 2040 | R7 | 71,3 km | 2 | 553 mil. € | 1 065 - 4 239 | 5 | 5 | Štúdia realizovateľnosti odporučila realizovať modrý variant v 1/2 profile po roku 2040 | ||||||
608,6 km |
2 - 6 |
8 906 mil. € |
158,8 km |
1 065 - 93 344 | 2,8 |
2,9 |
5/2017 - 10/2021 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku