✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané | |||||||||||||
345,9 km |
12,1 % |
2 - 6 |
37 |
6 165 mil. € |
1 698 - 93 344 | 2,1 |
2,3 |
5/2017 - 10/2021 |
||||||||||
1 | 64. - 68. | 8/2033 | D1 | 12,6 km | 1,3 % | 4 | 1 | Dargov | 418 mil. € | 9 503 - 9 802 | 3 | 3 | ||||||
2 | 11/2016 | D1 | 14,4 km | 12,2 % | 4 | 3 | Budimír (Košice-Sever), Košické Olšany, Bidovce | 241 mil. € | 3 166 - 11 562 | 2 | 2 | 12/2019 (0,0) | ||||||
3 | 64. - 68. | 8/2033 | D1 | 18,2 km | 2,3 % | 4 | 2 | Hriadky, Pozdišovce | 192 mil. € | 6 207 - 8 525 | 2 | 2 | ||||||
4 | 7/2016 | R7 | 17,4 km | 4 | 2 | Šamorín, Holice | 8 544 - 13 236 | 2 | 3 | 7/2020 (0,0) | ||||||||
5 | 69. - 70. | 8/2034 | R3 | 14,0 km | 18,9 % | 2 | 2 | Sklené,
Ráztočno | 305 mil. € | 3 | 3 | Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 43, schválené vládou SR v septembri 2020 "Je potrebné preveriť predovšetkým trasovanie severojužného prepojenia medzi diaľnicou D1, rýchlostnou cestou R1/R2 a hranicou s Maďarskom. Sieť TEN-T CORE dnes počíta s vedením tohto koridoru cez Turiec, Krupinu a Šahy rýchlostnou cestou R3. Alternatívy vedenia tejto cesty rýchlostnou cestou R1 popod Nízke Tatry a variantami napojenia na Maďarsko prostredníctvom R3 z Hronského Beňadiku cez Levice alebo s využitím existujúcej a rozostavanej R2 medzi Zvolenom a Lučencom je potrebné samostatne preveriť a zamerať prípravu na jednu najefektívnejšiu alternatívu." Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 29, schválené vládou SR v septembri 2020"> "TEN-T Core koridor severo-južného prepojenia je zaradený do priorizácie (rovnako ako všetky TEN-T Core úseky), ale nie je hodnotený z pohľadu ekonomickej návratnosti a plnenia cieľov. Projekt je vzhľadom na svoj rozsah potrebné posúdiť samostatnou štúdiou uskutočniteľnosti podľa aktuálnej metodiky a dopravným modelom, ktorý zohľadní diaľkové tranzitné vzťahy a prevedenú dopravu." Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 43, schválené vládou SR v septembri 2020 "Je potrebné preveriť predovšetkým trasovanie severojužného prepojenia medzi diaľnicou D1, rýchlostnou cestou R1/R2 a hranicou s Maďarskom. Sieť TEN-T CORE dnes počíta s vedením tohto koridoru cez Turiec, Krupinu a Šahy rýchlostnou cestou R3. Alternatívy vedenia tejto cesty rýchlostnou cestou R1 popod Nízke Tatry a variantami napojenia na Maďarsko prostredníctvom R3 z Hronského Beňadiku cez Levice alebo s využitím existujúcej a rozostavanej R2 medzi Zvolenom a Lučencom je potrebné samostatne preveriť a zamerať prípravu na jednu najefektívnejšiu alternatívu." Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 29, schválené vládou SR v septembri 2020 | ||||||
6 | 1/2014 | D1 | 11,3 km | 0,0 % | 4 | Žilina 655 m | 0 | 517 mil. € | 23 579 - 28 413 | 2 | 3 | 1/2021 (0,0) | ||||||
7 | 12/2013 | D1 | 14,9 km | 29,1 % | 4 | 3 | Hubová, Likavka, Ivachnová | 341 mil. € | 12 491 - 24 900 | 1 | 1 | |||||||
8 | 7/2016 | D4 | 4,4 km | 4 - 6 | 2 | Čierna voda, Rača | 1 | 2 | ||||||||||
9 | 7/2016 | D4 | 22,6 km | 4 - 6 | 6 | Jarovce, Rusovce, Ketelec, Rovinka, Ivanka západ, Ivanka sever | 32 336 - 93 344 | . . . | 1 | 2 | ||||||||
10 | 7/2016 | R7 | 8,4 km | 4 | 1 | Dunajská Lužná | 13 102 - 19 993 | 1 | 1 | 7/2020 (0,0) | ||||||||
11 | 6/2014 | D1 | 13,5 km | 17,2 % | 4 | 1 | Lietavská Lúčka | 555 mil. € | 22 691 - 32 334 | 1 | 2 | |||||||
12 | 64. - 68. | 8/2033 | D1 | 15,8 km | 1,1 % | 4 | 1 | Sobrance | 139 mil. € | 4 033 - 8 369 | 4 | 3 | ||||||
13 | 57. - 58. | 6/2031 | R8 | 54,9 km | 4 | 1 | 1 020 mil. € | 4 151 - 11 477 | 3 | 5 | ||||||||
14 | 69. - 70. | 8/2034 | R2 | 49,0 km | 5,3 % | 2 | 4 | Prievidza, Brusno, Handlová, Nová Lehota | 662 mil. € | 5 762 - 14 648 | 4 | 4 | Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 43, schválené vládou SR v septembri 2020 "Je potrebné preveriť predovšetkým trasovanie severojužného prepojenia medzi diaľnicou D1, rýchlostnou cestou R1/R2 a hranicou s Maďarskom. Sieť TEN-T CORE dnes počíta s vedením tohto koridoru cez Turiec, Krupinu a Šahy rýchlostnou cestou R3. Alternatívy vedenia tejto cesty rýchlostnou cestou R1 popod Nízke Tatry a variantami napojenia na Maďarsko prostredníctvom R3 z Hronského Beňadiku cez Levice alebo s využitím existujúcej a rozostavanej R2 medzi Zvolenom a Lučencom je potrebné samostatne preveriť a zamerať prípravu na jednu najefektívnejšiu alternatívu." Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 29, schválené vládou SR v septembri 2020"> "TEN-T Core koridor severo-južného prepojenia je zaradený do priorizácie (rovnako ako všetky TEN-T Core úseky), ale nie je hodnotený z pohľadu ekonomickej návratnosti a plnenia cieľov. Projekt je vzhľadom na svoj rozsah potrebné posúdiť samostatnou štúdiou uskutočniteľnosti podľa aktuálnej metodiky a dopravným modelom, ktorý zohľadní diaľkové tranzitné vzťahy a prevedenú dopravu." Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 43, schválené vládou SR v septembri 2020 "Je potrebné preveriť predovšetkým trasovanie severojužného prepojenia medzi diaľnicou D1, rýchlostnou cestou R1/R2 a hranicou s Maďarskom. Sieť TEN-T CORE dnes počíta s vedením tohto koridoru cez Turiec, Krupinu a Šahy rýchlostnou cestou R3. Alternatívy vedenia tejto cesty rýchlostnou cestou R1 popod Nízke Tatry a variantami napojenia na Maďarsko prostredníctvom R3 z Hronského Beňadiku cez Levice alebo s využitím existujúcej a rozostavanej R2 medzi Zvolenom a Lučencom je potrebné samostatne preveriť a zamerať prípravu na jednu najefektívnejšiu alternatívu." Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 29, schválené vládou SR v septembri 2020 | |||||
15 | 64. - 68. | 8/2033 | D1 | 12,1 km | 3,2 % | 4 | 1 | Michalovce | 162 mil. € | 10 444 - 14 783 | 3 | 3 | ||||||
16 | 6/2017 | D1 | 7,9 km | 23,7 % | 4 | 2 | Prešov západ, Prešov juh | 434 mil. € | 19 072 - 21 988 | 1 | 2 | 10/2021 | ||||||
17 | 7/2016 | R7 | 6,4 km | 4 - 6 | 1 | Prievoz | 27 633 - 44 493 | . . . | 1 | 1 | 10/2021 | |||||||
18 | 12/2017 | D1 | 2,6 km | 2,9 % | 4 | 0 | 39 mil. € | 14 624 | 1 | 1 | 1/2021 (0,0) | |||||||
19 | 64. - 68. | 8/2033 | D1 | 15,5 km | 2,2 % | 4 | 1 | Záhor | 136 mil. € | 1 698 - 6 812 | 4 | 3 | ||||||
20 | 10/2013 | D3 | 12,3 km | 48,1 % | 2 | Poľana 898 m | 377 mil. € | 2 541 - 3 501 | 2 | 2 | 6/2017 | |||||||
21 | 8/2014 | R2 | 7,9 km | 10,2 % | 4 | 88 mil. € | 14 357 - 15 923 | 1 | 1 | 5/2017 | ||||||||
22 | 12/2016 | D3 | 5,7 km | 42,1 % | 4 | 2 | Čadca Podzávoz, Čadca Bukov | 269 mil. € | 11 465 - 18 743 | 1 | 2 | 12/2020 (0,0) | ||||||
23 | 6/2014 | D3 | 4,3 km | 45,0 % | 4 | 1 | Brodno - dočasná | 269 mil. € | 28 413 - 37 927 | . . . | 4 | 2 | 12/2017 | |||||
345,9 km |
12,1 % |
2 - 6 |
37 |
6 165 mil. € |
1 698 - 93 344 | 2,1 |
2,3 |
5/2017 - 10/2021 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku