✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané | ||||||||||||
406,6 km |
2 - 8 |
49 |
7 676 mil. € |
1 698 - 93 344 | 2,0 |
2,4 |
5/2017 - 10/2021 | ||||||||||
1 | 5. | 4/2023 | R1 | 8,1 km | 4 | 1 | Šalková | 173 mil. € | 12 387 - 17 316 | 2 | 3 | 09/2019 | |||||
2 | 64. - 68. | 8/2033 | D1 | 12,6 km | 4 | 1 | Dargov | 418 mil. € | 9 503 - 9 802 | 3 | 3 | nezačaté | |||||
3 | 3. | 3/2022 | D1 | 3,5 km | 8 | 1 | Ivanka sever | 149 mil. € | 62 652 | . . . | 1 | 1 | 1.10.2016 | ||||
4 | 11/2016 | D1 | 14,4 km | 4 | 3 | Budimír (Košice-Sever), Košické Olšany, Bidovce | 241 mil. € | 3 166 - 11 562 | 2 | 2 | 12/2019 (0,0) | ||||||
5 | 64. - 68. | 8/2033 | D1 | 18,2 km | 4 | 2 | Hriadky, Pozdišovce | 192 mil. € | 6 207 - 8 525 | 2 | 2 | nezačaté | |||||
6 | 7/2016 | R7 | 17,4 km | 4 | 2 | Šamorín, Holice | 8 544 - 13 236 | 2 | 3 | 7/2020 (0,0) | |||||||
7 | 69. - 70. | 8/2034 | R3 | 14,0 km | 2 | 2 | Sklené,
Ráztočno | 305 mil. € | 3 | 3 | nezačaté | ||||||
8 | 1/2014 | D1 | 11,3 km | 4 | 0 | 517 mil. € | Trasu od Bratislavy po križovatku Rondel v centre Žiliny tento úsek D1 predĺži o vyše 3 km a zrýchli sotva o 1 minútu. Zo zdrojovej a cieľovej dopravy Žiliny zrýchli citeľne iba cesty začínajúce alebo končiace na juhu Žiliny. | 23 579 - 28 413 | 2 | 3 | 1/2021 (0,0) | ||||||
9 | 12/2013 | D1 | 14,9 km | 4 | 3 | Hubová, Likavka, Ivachnová | 341 mil. € | 12 491 - 24 900 | 1 | 1 | |||||||
10 | 7/2016 | D4 | 4,4 km | 4 - 6 | 2 | Čierna voda, Rača | 1 | 2 | |||||||||
11 | 7/2016 | D4 | 22,6 km | 4 - 6 | 6 | Jarovce, Rusovce, Ketelec, Rovinka, Ivanka západ, Ivanka sever | 32 336 - 93 344 | . . . | 1 | 2 | |||||||
12 | 7/2016 | R7 | 8,4 km | 4 | 1 | Dunajská Lužná | 13 102 - 19 993 | 1 | 1 | 7/2020 (0,0) | |||||||
13 | 1. | 10/2021 | R4 | 14,3 km | 4 | 3 | Košice-juh, Krásna, Hrašovík | 202 mil. € | 10 088 - 50 895 | 2 | 1 | 11/2013 | |||||
14 | 6. | 7/2023 | R2 | 6,8 km | 4 | 2 | Ludvíkov Dvor, Haniska | 171 mil. € | 11 764 - 50 895 | 3 | 3 | 11/2013 | |||||
15 | 3/2020 | R2 | 9,1 km | 4 | 1 | Kriváň | 267 mil. € | 8 780 - 11 203 | 3 | 4 | 9/2018 | ||||||
16 | 6/2014 | D1 | 13,5 km | 4 | 1 | Lietavská Lúčka | 555 mil. € | Trasu od Martina po križovatku Rondel v centre Žiliny tento úsek D1 s tunelom Višňové skráti o 2,5 km a zrýchli v priemere o cca 11 minút pre osobné a 9 minút pre nákladné vozidlá. Pre tranzit medzi Martinom a Kysucami bude skrátenie 1 km a časová úspora cca 8 minút. | 22 691 - 32 334 | 1 | 2 | ||||||
17 | 64. - 68. | 8/2033 | D1 | 15,8 km | 4 | 1 | Sobrance | 139 mil. € | 4 033 - 8 369 | 4 | 3 | nezačaté | |||||
18 | 57. - 58. | 6/2031 | R8 | 54,9 km | 4 | 1 | 1 020 mil. € | 4 151 - 11 477 | 3 | 5 | nezačaté | ||||||
19 | 69. - 70. | 8/2034 | R2 | 49,0 km | 2 | 4 | Prievidza, Brusno, Handlová, Nová Lehota | 662 mil. € | 5 762 - 14 648 | 4 | 4 | nezačaté | |||||
20 | 64. - 68. | 8/2033 | D1 | 12,1 km | 4 | 1 | Michalovce | 162 mil. € | 10 444 - 14 783 | 3 | 3 | nezačaté | |||||
21 | 7/2019 | R4 | 4,3 km | 4 | 1 | Prešov - sever | 179 mil. € | 15 837 - 18 098 | 1 | 3 | 1.3.2012 | ||||||
22 | 4. | 9/2022 | R4 | 10,2 km | 4 | 1 | Kapušany | 299 mil. € | 22 341 - 30 731 | 1 | 3 | 1.5.2017 | |||||
23 | 6/2017 | D1 | 7,9 km | 4 | 2 | Prešov západ, Prešov juh | 434 mil. € | 19 072 - 21 988 | 1 | 2 | 10/2021 | ||||||
24 | 7/2016 | R7 | 6,4 km | 4 - 6 | 1 | Prievoz | 27 633 - 44 493 | . . . | 1 | 1 | 10/2021 | ||||||
25 | 12/2017 | D1 | 2,6 km | 4 | 0 | 39 mil. € | 14 624 | 1 | 1 | 1.2.2010 | 1/2021 (0,0) | ||||||
26 | 64. - 68. | 8/2033 | D1 | 15,5 km | 4 | 1 | Záhor | 136 mil. € | 1 698 - 6 812 | 4 | 3 | nezačaté | |||||
27 | 10/2013 | D3 | 12,3 km | 2 | 377 mil. € | 2 541 - 3 501 | 2 | 2 | 6/2017 | ||||||||
28 | 3/2021 | R3 | 4,4 km | 2 | 2 | Nižná,
Nižná - sever | 70 mil. € | 10 334 - 11 542 | 2 | 2 | 07/2010 | ||||||
29 | 8/2014 | R2 | 7,9 km | 4 | 88 mil. € | 14 357 - 15 923 | 1 | 1 | 5/2017 | ||||||||
30 | 12/2016 | D3 | 5,7 km | 4 | 2 | Čadca Podzávoz, Čadca Bukov | 269 mil. € | 11 465 - 18 743 | 1 | 2 | 12/2020 (0,0) | ||||||
31 | 6/2014 | D3 | 4,3 km | 4 | 1 | Brodno - dočasná | 269 mil. € | 28 413 - 37 927 | . . . | 4 | 2 | 12/2017 | |||||
406,6 km |
2 - 8 |
49 |
7 676 mil. € |
1 698 - 93 344 | 2,0 |
2,4 |
5/2017 - 10/2021 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku