✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
plánovaný
|
odhad NDS
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané |
aké primeranejšie varianty alebo optimalizácie riešenia treba posúdiť
|
+ posun v rokoch
za posledné cca 4 roky | |||||||
1 | R1 | 42,1 km | 4 | 631 mil. € | 5 | 5 | Preťažovaniu diaľnice D1 v dopravnej špičke treba predchádzať nie plánovaním ďalších rýchlociest ale zlepšením ponuky vlakov medzi Trnavou a Bratislavou, prípadne aj Sencom a Bratislavou (15-minútový interval v špičke v pracovných dňoch). | po 2040 | ||||
2 | R7 | 29,2 km | 2 | 230 mil. € | 5 | 5 | po 2040 (0,0) | ostatné | ||||
3 | R3 | 10,3 km | 2 | 92 mil. € | 4 | 2 | po 2040 (0,0) | variant TEN-T | ||||
4 | D3 | 3,1 km | 4 | 60 mil. € | 5 | 5 | Dostavba na 4-pruh tu nebude potrebná celé desaťročia. O to zarážajúce je, že NDS na prípravu už minula vyše 1,3 milióna eur. | po 2040 (0,0) | ||||
5 | R7 | 32,8 km | 2 | 367 mil. € | 5 | 5 | po 2040 (0,0) | ostatné | ||||
6 | R3 | 58,5 km | 2 | 611 mil. € | 4 | 4 | po 2040 (+13,9) | variant TEN-T | ||||
7 | R7 | 71,3 km | 2 | 553 mil. € | 5 | 5 | po 2040 (0,0) | ostatné | ||||
7 úsekov |
247,3 km |
2 - 4 |
2 544 mil. € |
4,7 |
4,4 |
po 2040 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku