✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
<3,5 t
|
1 - optimálne,
5 - neprimerané | |||||||||||
401,2 km |
2 - 6 |
5 675 mil. € |
197,1 mil. € |
1 065 - 93 344 | 2,6 |
5/2017 - 10/2021 |
||||||||||
1 | 10/2013 | ![]() | D3 | 12,3 km | 2 | 377 mil. € | 30,0 mil. € | 2 541 - 3 501 | 194 - 270 | 2 | 6/2017 | |||||
2 | 12/2013 | ![]() | D1 | 14,9 km | 4 | D 26,5/100 | 341 mil. € | 20,7 mil. € | 12 491 - 24 900 | 926 - 1 852 | 1 | |||||
3 | 1/2014 | ![]() | D1 | 11,3 km | 4 | D 26,5/100 | 517 mil. € | 38,8 mil. € | 23 579 - 28 413 | 1 675 - 2 070 | 3 | 1/2021 (0,0) | ||||
4 | 6/2014 | ![]() | D1 | 13,5 km | 4 | D 26,5/100 | 555 mil. € | 37,3 mil. € | 22 691 - 32 334 | 1 254 - 2 069 | 2 | |||||
5 | 6/2014 | ![]() | D3 | 4,3 km | 4 | D 24,5/80 | 269 mil. € | 23,2 mil. € | 28 413 - 37 927 | . . . | 1 886 - 2 202 | 2 | 12/2017 | |||
6 | 8/2014 | ![]() | R2 | 7,9 km | 4 | 88 mil. € | 7,5 mil. € | 14 357 - 15 923 | 818 - 1 092 | 1 | 5/2017 | |||||
7 | 7/2016 | ![]() | R7 | 17,4 km | 4 | R 24,5/120 | 8 544 - 13 236 | 609 - 806 | 3 | 7/2020 (0,0) | ||||||
8 | 7/2016 | ![]() | D4 | 4,4 km | 4 - 6 | D 33,5/120, D 26,5/120 | 2 | |||||||||
9 | 7/2016 | ![]() | D4 | 22,6 km | 4 - 6 | D 33,5/120, D 26,5/120 | 32 336 - 93 344 | . . . | 1 679 - 8 658 | 2 | ||||||
10 | 7/2016 | ![]() | R7 | 8,4 km | 4 | R 31,5/120 | 13 102 - 19 993 | 676 - 881 | 1 | 7/2020 (0,0) | ||||||
11 | 7/2016 | ![]() | R7 | 6,4 km | 4 - 6 | R 31,5/120 | 27 633 - 44 493 | . . . | 1 073 - 2 257 | 1 | 10/2021 | |||||
12 | 11/2016 | ![]() | D1 | 14,4 km | 4 | D 26,5/120 | 241 mil. € | 17,9 mil. € | 3 166 - 11 562 | 191 - 682 | 2 | 12/2019 (0,0) | ||||
13 | 12/2016 | ![]() | D3 | 5,7 km | 4 | D 24,5/80 | 269 mil. € | 21,7 mil. € | 11 465 - 18 743 | 741 - 995 | 2 | 12/2020 (0,0) | ||||
14 | 6/2017 | ![]() | D1 | 7,9 km | 4 | D 26,5/100 | 434 mil. € | 19 072 - 21 988 | 1 228 - 1 350 | 2 | 10/2021 | |||||
15 | 12/2017 | ![]() | D1 | 2,6 km | 4 | R 22,5/80 | 39 mil. € | 14 624 | 800 | 1 | 1/2021 (0,0) | |||||
16 | 71. - 78. | po 2040 | ![]() | R1 | 42,1 km | 4 | R 24,5/120 | 631 mil. € | 5 713 - 13 545 | 469 - 796 | 5 | |||||
17 | 71. - 78. | po 2040 | ![]() | R7 | 29,2 km | 2 | R 11,5/120 | 230 mil. € | 2 156 - 6 890 | 244 - 497 | 5 | |||||
18 | 71. - 78. | po 2040 | ![]() | R3 | 10,3 km | 2 | R 24,5/120(100), plánované v 1/2-profile | 92 mil. € | 5 098 - 5 557 | 421 - 428 | 2 | Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 43, schválené vládou SR v septembri 2020 "Je potrebné preveriť predovšetkým trasovanie severojužného prepojenia medzi diaľnicou D1, rýchlostnou cestou R1/R2 a hranicou s Maďarskom. Sieť TEN-T CORE dnes počíta s vedením tohto koridoru cez Turiec, Krupinu a Šahy rýchlostnou cestou R3. Alternatívy vedenia tejto cesty rýchlostnou cestou R1 popod Nízke Tatry a variantami napojenia na Maďarsko prostredníctvom R3 z Hronského Beňadiku cez Levice alebo s využitím existujúcej a rozostavanej R2 medzi Zvolenom a Lučencom je potrebné samostatne preveriť a zamerať prípravu na jednu najefektívnejšiu alternatívu." Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 29, schválené vládou SR v septembri 2020"> "TEN-T Core koridor severo-južného prepojenia je zaradený do priorizácie (rovnako ako všetky TEN-T Core úseky), ale nie je hodnotený z pohľadu ekonomickej návratnosti a plnenia cieľov. Projekt je vzhľadom na svoj rozsah potrebné posúdiť samostatnou štúdiou uskutočniteľnosti podľa aktuálnej metodiky a dopravným modelom, ktorý zohľadní diaľkové tranzitné vzťahy a prevedenú dopravu." Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 43, schválené vládou SR v septembri 2020 "Je potrebné preveriť predovšetkým trasovanie severojužného prepojenia medzi diaľnicou D1, rýchlostnou cestou R1/R2 a hranicou s Maďarskom. Sieť TEN-T CORE dnes počíta s vedením tohto koridoru cez Turiec, Krupinu a Šahy rýchlostnou cestou R3. Alternatívy vedenia tejto cesty rýchlostnou cestou R1 popod Nízke Tatry a variantami napojenia na Maďarsko prostredníctvom R3 z Hronského Beňadiku cez Levice alebo s využitím existujúcej a rozostavanej R2 medzi Zvolenom a Lučencom je potrebné samostatne preveriť a zamerať prípravu na jednu najefektívnejšiu alternatívu." Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 29, schválené vládou SR v septembri 2020 | ||||
19 | 71. - 78. | po 2040 | ![]() | D3 | 3,1 km | 4 | D 26,5/100 | 60 mil. € | 5 420 - 8 693 | 476 - 755 | 5 | |||||
20 | 71. - 78. | po 2040 | ![]() | R7 | 32,8 km | 2 | R 11,5/120 | 367 mil. € | 2 228 - 6 331 | 178 - 352 | 5 | |||||
21 | 71. - 78. | po 2040 | ![]() | R3 | 58,5 km | 2 | R 24,5/120, plánované v 1/2-profile | 611 mil. € | 3 247 - 11 434 | 214 - 760 | 4 | Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 43, schválené vládou SR v septembri 2020 "Je potrebné preveriť predovšetkým trasovanie severojužného prepojenia medzi diaľnicou D1, rýchlostnou cestou R1/R2 a hranicou s Maďarskom. Sieť TEN-T CORE dnes počíta s vedením tohto koridoru cez Turiec, Krupinu a Šahy rýchlostnou cestou R3. Alternatívy vedenia tejto cesty rýchlostnou cestou R1 popod Nízke Tatry a variantami napojenia na Maďarsko prostredníctvom R3 z Hronského Beňadiku cez Levice alebo s využitím existujúcej a rozostavanej R2 medzi Zvolenom a Lučencom je potrebné samostatne preveriť a zamerať prípravu na jednu najefektívnejšiu alternatívu." Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 29, schválené vládou SR v septembri 2020"> "TEN-T Core koridor severo-južného prepojenia je zaradený do priorizácie (rovnako ako všetky TEN-T Core úseky), ale nie je hodnotený z pohľadu ekonomickej návratnosti a plnenia cieľov. Projekt je vzhľadom na svoj rozsah potrebné posúdiť samostatnou štúdiou uskutočniteľnosti podľa aktuálnej metodiky a dopravným modelom, ktorý zohľadní diaľkové tranzitné vzťahy a prevedenú dopravu." Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 43, schválené vládou SR v septembri 2020 "Je potrebné preveriť predovšetkým trasovanie severojužného prepojenia medzi diaľnicou D1, rýchlostnou cestou R1/R2 a hranicou s Maďarskom. Sieť TEN-T CORE dnes počíta s vedením tohto koridoru cez Turiec, Krupinu a Šahy rýchlostnou cestou R3. Alternatívy vedenia tejto cesty rýchlostnou cestou R1 popod Nízke Tatry a variantami napojenia na Maďarsko prostredníctvom R3 z Hronského Beňadiku cez Levice alebo s využitím existujúcej a rozostavanej R2 medzi Zvolenom a Lučencom je potrebné samostatne preveriť a zamerať prípravu na jednu najefektívnejšiu alternatívu." Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 29, schválené vládou SR v septembri 2020 | ||||
22 | 71. - 78. | po 2040 | ![]() | R7 | 71,3 km | 2 | R 11,5/120 | 553 mil. € | 1 065 - 4 239 | 71 - 279 | 5 | |||||
401,2 km |
2 - 6 |
5 675 mil. € |
197,1 mil. € |
1 065 - 93 344 | 2,6 |
5/2017 - 10/2021 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku