✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané | ||||||||||||
22 úsekov |
401,2 km |
2 - 6 |
5 675 mil. € |
1 065 - 93 344 | 2,5 |
2,6 |
5/2017 - 10/2021 | ||||||||||
1 | 7/2016 | D4 | 22,6 km | 4 - 6 | D4 juh-východ | 32 336 - 93 344 | . . . | 5 319 - 16 483 | 1 | 2 | |||||||
2 | 7/2016 | R7 | 6,4 km | 4 - 6 | R7 západ | 27 633 - 44 493 | . . . | 2 576 - 5 440 | 1 | 1 | 10/2021 | ||||||
3 | 6/2014 | D3 | 4,3 km | 4 | D3 Kysuce | 269 mil. € | 28 413 - 37 927 | . . . | 6 242 - 6 867 | 4 | 2 | 12/2017 | |||||
4 | 6/2014 | D1 | 13,5 km | 4 | D1 sever | 555 mil. € | Trasu od Martina po križovatku Rondel v centre Žiliny tento úsek D1 s tunelom Višňové skráti o 2,5 km a zrýchli v priemere o cca 11 minút pre osobné a 9 minút pre nákladné vozidlá. Pre tranzit medzi Martinom a Kysucami bude skrátenie 1 km a časová úspora cca 8 minút. | 22 691 - 32 334 | 2 856 - 6 911 | 1 | 2 | ||||||
5 | 1/2014 | D1 | 11,3 km | 4 | D1 sever | 517 mil. € | Trasu od Bratislavy po križovatku Rondel v centre Žiliny tento úsek D1 predĺži o vyše 3 km a zrýchli sotva o 1 minútu. Zo zdrojovej a cieľovej dopravy Žiliny zrýchli citeľne iba cesty začínajúce alebo končiace na juhu Žiliny. | 23 579 - 28 413 | 5 661 - 6 449 | 2 | 3 | 1/2021 (0,0) | |||||
6 | 6/2017 | D1 | 7,9 km | 4 | D1 východ | 434 mil. € | 19 072 - 21 988 | 3 163 - 3 568 | 1 | 2 | 10/2021 | ||||||
7 | 12/2013 | D1 | 14,9 km | 4 | D1 sever | 341 mil. € | 12 491 - 24 900 | 2 885 - 5 704 | 1 | 1 | |||||||
8 | 7/2016 | R7 | 8,4 km | 4 | R7 západ | 13 102 - 19 993 | 1 483 - 2 020 | 1 | 1 | 7/2020 (0,0) | |||||||
9 | 8/2014 | R2 | 7,9 km | 4 | R2 stred | 88 mil. € | 14 357 - 15 923 | 2 678 - 3 447 | 1 | 1 | 5/2017 | ||||||
10 | 12/2016 | D3 | 5,7 km | 4 | D3 Kysuce | 269 mil. € | 11 465 - 18 743 | 4 092 - 4 909 | 1 | 2 | 12/2020 (0,0) | ||||||
11 | 12/2017 | D1 | 2,6 km | 4 | D1 sever | 39 mil. € | 14 624 | 2 178 | 1 | 1 | 1/2021 (0,0) | ||||||
12 | 7/2016 | R7 | 17,4 km | 4 | R7 západ | 8 544 - 13 236 | 1 582 - 1 991 | 2 | 3 | 7/2020 (0,0) | |||||||
13 | 71. - 78. | po 2040 | R1 | 42,1 km | 4 | R1 západ | 631 mil. € | 5 713 - 13 545 | 1 113 - 2 310 | 5 | 5 | ||||||
14 | 11/2016 | D1 | 14,4 km | 4 | D1 východ | 241 mil. € | 3 166 - 11 562 | 293 - 1 619 | 2 | 2 | 12/2019 (0,0) | ||||||
15 | 71. - 78. | po 2040 | R3 | 58,5 km | 2 | R3 juh | 611 mil. € | 3 247 - 11 434 | 830 - 2 216 | 4 | 4 | ||||||
16 | 71. - 78. | po 2040 | D3 | 3,1 km | 4 | D3 Kysuce | 60 mil. € | 5 420 - 8 693 | 1 014 - 1 369 | 5 | 5 | ||||||
17 | 71. - 78. | po 2040 | R3 | 10,3 km | 2 | R3 stred (Turiec) | 92 mil. € | 5 098 - 5 557 | 1 576 - 1 685 | 4 | 2 | ||||||
18 | 71. - 78. | po 2040 | R7 | 29,2 km | 2 | R7 stred | 230 mil. € | 2 156 - 6 890 | 607 - 1 070 | 5 | 5 | ||||||
19 | 71. - 78. | po 2040 | R7 | 32,8 km | 2 | R7 stred | 367 mil. € | 2 228 - 6 331 | 328 - 768 | 5 | 5 | ||||||
20 | 10/2013 | D3 | 12,3 km | 2 | D3 Kysuce | 377 mil. € | 2 541 - 3 501 | 410 - 725 | 2 | 2 | 6/2017 | ||||||
21 | 71. - 78. | po 2040 | R7 | 71,3 km | 2 | R7 stred | 553 mil. € | 1 065 - 4 239 | 215 - 1 012 | 5 | 5 | ||||||
22 | 7/2016 | D4 | 4,4 km | 4 - 6 | D4 juh-východ | 1 | 2 | ||||||||||
22 úsekov |
401,2 km |
2 - 6 |
5 675 mil. € |
1 065 - 93 344 | 2,5 |
2,6 |
5/2017 - 10/2021 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku