✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
pozemky
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané |
prebratie
| |||||||||||
19 úsekov |
376,8 km |
2 - 6 |
4 940 mil. € |
709,9 mil. € |
1 065 - 93 344 | 2,5 |
2,8 |
12/2019 - 10/2021 | ||||||||||
1 | 12/2013 | D1 | 14,9 km | 4 | 341 mil. € | 22,9 mil. € | 12 491 - 24 900 | 1 959 - 3 852 | 1 | 1 | ||||||||
2 | 1/2014 | D1 | 11,3 km | 4 | 517 mil. € | 14,7 mil. € | Trasu od Bratislavy po križovatku Rondel v centre Žiliny tento úsek D1 predĺži o vyše 3 km a zrýchli sotva o 1 minútu. Zo zdrojovej a cieľovej dopravy Žiliny zrýchli citeľne iba cesty začínajúce alebo končiace na juhu Žiliny. | 23 579 - 28 413 | 3 986 - 4 379 | 2 | 3 | 1/2021 (0,0) | ||||||
3 | 6/2014 | D1 | 13,5 km | 4 | 555 mil. € | 2,4 mil. € | Trasu od Martina po križovatku Rondel v centre Žiliny tento úsek D1 s tunelom Višňové skráti o 2,5 km a zrýchli v priemere o cca 11 minút pre osobné a 9 minút pre nákladné vozidlá. Pre tranzit medzi Martinom a Kysucami bude skrátenie 1 km a časová úspora cca 8 minút. | 22 691 - 32 334 | 1 602 - 4 842 | 1 | 2 | |||||||
4 | 7/2016 | R7 | 17,4 km | 4 | 30,8 mil. € | 8 544 - 13 236 | 973 - 1 185 | 2 | 3 | 7/2020 (0,0) | ||||||||
5 | 7/2016 | D4 | 4,4 km | 4 - 6 | 50,2 mil. € | 1 | 2 | |||||||||||
6 | 7/2016 | D4 | 22,6 km | 4 - 6 | 179,5 mil. € | 32 336 - 93 344 | . . . | 3 640 - 7 825 | 1 | 2 | ||||||||
7 | 7/2016 | R7 | 8,4 km | 4 | 25,1 mil. € | 13 102 - 19 993 | 807 - 1 139 | 1 | 1 | 7/2020 (0,0) | ||||||||
8 | 7/2016 | R7 | 6,4 km | 4 - 6 | 70,3 mil. € | 27 633 - 44 493 | . . . | 1 503 - 3 183 | 1 | 1 | 10/2021 | |||||||
9 | 11/2016 | D1 | 14,4 km | 4 | 241 mil. € | 31,8 mil. € | 3 166 - 11 562 | 102 - 937 | 2 | 2 | 5/2015 | 12/2019 (0,0) | ||||||
10 | 12/2016 | D3 | 5,7 km | 4 | 269 mil. € | 16,6 mil. € | 11 465 - 18 743 | 3 351 - 3 914 | 1 | 2 | 6/2014 | 12/2020 (0,0) | ||||||
11 | 6/2017 | D1 | 7,9 km | 4 | 434 mil. € | 43,9 mil. € | 19 072 - 21 988 | 1 935 - 2 218 | 1 | 2 | 5/2015 | 10/2021 | ||||||
12 | 12/2017 | D1 | 2,6 km | 4 | 39 mil. € | 10,3 mil. € | 14 624 | 1 378 | 1 | 1 | 1/2021 (0,0) | |||||||
13 | 71. - 78. | po 2040 | R1 | 42,1 km | 4 | 631 mil. € | 60,7 mil. € | 5 713 - 13 545 | 644 - 1 514 | 5 | 5 | |||||||
14 | 71. - 78. | po 2040 | R7 | 29,2 km | 2 | 230 mil. € | 30,0 mil. € | 2 156 - 6 890 | 363 - 573 | 5 | 5 | 5/2016 | ||||||
15 | 71. - 78. | po 2040 | R3 | 10,3 km | 2 | 92 mil. € | 15,0 mil. € | 5 098 - 5 557 | 1 155 - 1 257 | 4 | 2 | 2/2016 | ||||||
16 | 71. - 78. | po 2040 | D3 | 3,1 km | 4 | 60 mil. € | 0,1 mil. € | 5 420 - 8 693 | 538 - 614 | 5 | 5 | 6/2014 | ||||||
17 | 71. - 78. | po 2040 | R7 | 32,8 km | 2 | 367 mil. € | 40,0 mil. € | 2 228 - 6 331 | 150 - 416 | 5 | 5 | 5/2016 | ||||||
18 | 71. - 78. | po 2040 | R3 | 58,5 km | 2 | 611 mil. € | 27,5 mil. € | 3 247 - 11 434 | 616 - 1 456 | 4 | 4 | 5/2015 | ||||||
19 | 71. - 78. | po 2040 | R7 | 71,3 km | 2 | 553 mil. € | 38,0 mil. € | 1 065 - 4 239 | 144 - 733 | 5 | 5 | 5/2016 | ||||||
19 úsekov |
376,8 km |
2 - 6 |
4 940 mil. € |
709,9 mil. € |
1 065 - 93 344 | 2,5 |
2,8 |
12/2019 - 10/2021 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku