✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
plánovaný
|
odhad NDS
|
na aktuálne plánovaný počet jazdných pruhov
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané | |||||||||||
21 úsekov |
389,4 km |
2 - 6 |
5 288 mil. € |
5 527 mil. € |
1 065 - 93 344 | 2,5 |
2,9 |
7/2020 - 10/2021 | |||||||
1 | D1 | 14,9 km | 4 | 341 mil. € | 288 mil. € | 12 491 - 24 900 | 1 959 - 3 852 | 1 | 1 | ||||||
2 | D1 | 11,3 km | 4 | 517 mil. € | 481 mil. € | Trasu od Bratislavy po križovatku Rondel v centre Žiliny tento úsek D1 predĺži o vyše 3 km a zrýchli sotva o 1 minútu. Zo zdrojovej a cieľovej dopravy Žiliny zrýchli citeľne iba cesty začínajúce alebo končiace na juhu Žiliny. | 23 579 - 28 413 | 3 986 - 4 379 | 2 | 3 | 1/2021 (0,0) | ||||
3 | D1 | 13,5 km | 4 | 555 mil. € | 535 mil. € | Trasu od Martina po križovatku Rondel v centre Žiliny tento úsek D1 s tunelom Višňové skráti o 2,5 km a zrýchli v priemere o cca 11 minút pre osobné a 9 minút pre nákladné vozidlá. Pre tranzit medzi Martinom a Kysucami bude skrátenie 1 km a časová úspora cca 8 minút. | 22 691 - 32 334 | 1 602 - 4 842 | 1 | 2 | |||||
4 | R7 | 17,4 km | 4 | 120 mil. € | 8 544 - 13 236 | 973 - 1 185 | 2 | 3 | 7/2020 (0,0) | ||||||
5 | D4 | 4,4 km | 4 - 6 | 100 mil. € | 1 | 2 | |||||||||
6 | D4 | 22,6 km | 4 - 6 | 470 mil. € | 32 336 - 93 344 | . . . | 3 640 - 7 825 | 1 | 2 | ||||||
7 | R7 | 8,4 km | 4 | 70 mil. € | 13 102 - 19 993 | 807 - 1 139 | 1 | 1 | 7/2020 (0,0) | ||||||
8 | R7 | 6,4 km | 4 - 6 | 100 mil. € | 27 633 - 44 493 | . . . | 1 503 - 3 183 | 1 | 1 | 10/2021 | |||||
9 | D3 | 5,7 km | 4 | 269 mil. € | 243 mil. € | 11 465 - 18 743 | 3 351 - 3 914 | 1 | 2 | 12/2020 (0,0) | |||||
10 | D1 | 7,9 km | 4 | 434 mil. € | 367 mil. € | 19 072 - 21 988 | 1 935 - 2 218 | 1 | 2 | 10/2021 | |||||
11 | D1 | 2,6 km | 4 | 39 mil. € | 25 mil. € | 14 624 | 1 378 | 1 | 1 | 1/2021 (0,0) | |||||
12 | R4 | 4,3 km | 4 | 179 mil. € | 155 mil. € | 15 837 - 18 098 | 964 - 1 246 | 1 | 3 | ||||||
13 | R2 | 13,5 km | 4 | 142 mil. € | 133 mil. € | 9 007 - 9 998 | 1 474 - 1 473 | 2 | 2 | ||||||
14 | R2 | 9,1 km | 4 | 267 mil. € | 255 mil. € | 8 780 - 11 203 | 1 657 - 1 567 | 3 | 4 | ||||||
15 | R1 | 42,1 km | 4 | 631 mil. € | 546 mil. € | 5 713 - 13 545 | 644 - 1 514 | 5 | 5 | ||||||
16 | R7 | 29,2 km | 2 | 230 mil. € | 182 mil. € | 2 156 - 6 890 | 363 - 573 | 5 | 5 | ||||||
17 | R3 | 10,3 km | 2 | 92 mil. € | 71 mil. € | 5 098 - 5 557 | 1 155 - 1 257 | 4 | 2 | ||||||
18 | D3 | 3,1 km | 4 | 60 mil. € | 60 mil. € | 5 420 - 8 693 | 538 - 614 | 5 | 5 | ||||||
19 | R7 | 32,8 km | 2 | 367 mil. € | 302 mil. € | 2 228 - 6 331 | 150 - 416 | 5 | 5 | ||||||
20 | R3 | 58,5 km | 2 | 611 mil. € | 541 mil. € | 3 247 - 11 434 | 616 - 1 456 | 4 | 4 | ||||||
21 | R7 | 71,3 km | 2 | 553 mil. € | 485 mil. € | 1 065 - 4 239 | 144 - 733 | 5 | 5 | ||||||
21 úsekov |
389,4 km |
2 - 6 |
5 288 mil. € |
5 527 mil. € |
1 065 - 93 344 | 2,5 |
2,9 |
7/2020 - 10/2021 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku