✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané | |||||||||
376,6 km |
2 - 6 |
58 000 m |
5 291 mil. € |
61,1 min. |
2,6 |
2,9 |
1/2021 - 10/2021 |
|||||||
1 | 12/2013 | D1 | 14,9 km | 4 | 4 388 m | 341 mil. € | 12,4 min. | 1 | 1 | |||||
2 | 1/2014 | D1 | 11,3 km | 4 | 3 585 m | 517 mil. € | 7,1 min. | 2 | 3 | 1/2021 (0,0) | ||||
3 | 6/2014 | D1 | 13,5 km | 4 | 2 605 m | 555 mil. € | 9,9 min. | 1 | 2 | |||||
4 | 7/2016 | D4 | 4,4 km | 4 - 6 | 1 | 2 | ||||||||
5 | 7/2016 | D4 | 22,6 km | 4 - 6 | 1 | 2 | ||||||||
6 | 7/2016 | R7 | 6,4 km | 4 - 6 | 13,7 min. | 1 | 1 | 10/2021 | ||||||
7 | 6/2017 | D1 | 7,9 km | 4 | 3 376 m | 434 mil. € | 6,7 min. | 1 | 2 | 10/2021 | ||||
8 | 12/2017 | D1 | 2,6 km | 4 | 76 m | 39 mil. € | 1 | 1 | 1/2021 (0,0) | |||||
9 | 7/2019 | R4 | 4,3 km | 4 | 1 221 m | 179 mil. € | 1 | 3 | ||||||
10 | 8/2019 | R2 | 13,5 km | 4 | 1 631 m | 142 mil. € | 5,0 min. | 2 | 2 | |||||
11 | 3/2020 | R2 | 9,1 km | 4 | 2 765 m | 267 mil. € | 2,6 min. | 3 | 4 | |||||
12 | 3/2021 | R3 | 4,4 km | 2 | 1 703 m | 70 mil. € | 3,6 min. | 2 | 2 | |||||
13 | 1. | 10/2021 | R4 | 14,3 km | 4 | 1 401 m | 202 mil. € | 2 | 1 | Projekt nebol hodnotený v rámci prioritizácie z dôvodu obmedzení metodiky (aglomerácie veľkých miest - potrebné posúdiť multimodálne). Má byť vypracovaná štúdia uskutočniteľnosti a CBA podľa aktuálne platnej metodiky, a to najneskôr pred začiatkom finančne náročných fáz prípravy. V závislosti od výsledkov budú takéto projekty po zverejnení štúdie a jej hodnotení zaradené do realizácie. | ||||
14 | 71. - 78. | po 2040 | R1 | 42,1 km | 4 | 631 mil. € | 5 | 5 | Projekt nebol hodnotený v rámci prioritizácie, nemá ešte štúdiu uskutočniteľnosti | |||||
15 | 71. - 78. | po 2040 | R7 | 29,2 km | 2 | 3 494 m | 230 mil. € | 5 | 5 | |||||
16 | 71. - 78. | po 2040 | R3 | 10,3 km | 2 | 395 m | 92 mil. € | 4 | 2 | Uvedené je poradie projektu Severojužné prepojenie, ktorý má zahŕňať viacero úsekov tvoriacich prepojenie od severnej D1 až po hranicu s Maďarskom. Porovnávacia štúdia variantov v trase R3 alebo R1 má ukázať, ktoré z možných riešení je vhodnejšie a efektívnejšie. Popredné umiestnenie medzi prioritami sa teda nebude týkať všetkých úsekov, pri ktorých je nateraz uvedené. | ||||
17 | 71. - 78. | po 2040 | D3 | 3,1 km | 4 | 60 mil. € | 5 | 5 | Projekt nebol hodnotený v rámci prioritizácie | |||||
18 | 71. - 78. | po 2040 | R7 | 32,8 km | 2 | 6 851 m | 367 mil. € | 5 | 5 | |||||
19 | 71. - 78. | po 2040 | R3 | 58,5 km | 2 | 14 945 m | 611 mil. € | 4 | 4 | Uvedené je poradie projektu Severojužné prepojenie, ktorý má zahŕňať viacero úsekov tvoriacich prepojenie od severnej D1 až po hranicu s Maďarskom. Porovnávacia štúdia variantov v trase R3 alebo R1 má ukázať, ktoré z možných riešení je vhodnejšie a efektívnejšie. Popredné umiestnenie medzi prioritami sa teda nebude týkať všetkých úsekov, pri ktorých je nateraz uvedené. | ||||
20 | 71. - 78. | po 2040 | R7 | 71,3 km | 2 | 9 563 m | 553 mil. € | 5 | 5 | |||||
376,6 km |
2 - 6 |
58 000 m |
5 291 mil. € |
61,1 min. |
2,6 |
2,9 |
1/2021 - 10/2021 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku