✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
- predĺženie
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané |
+ posun v rokoch
za posledné cca 4 roky |
|||||||||||
31 úsekov |
482,5 km |
2 - 8 |
8 592 mil. € |
9,9 km |
138,1 km |
1 065 - 62 652 | 3,6 |
3,4 |
6/2030 - po 2040 | |||||||||
1 | 7. | 2/2024 | D1 | 13,5 km | 4 | 1 235 mil. € | 5,5 km | 19,0 km | 13 676 - 21 949 | 81 - 144 | 1 | 1 | 12/2030 (+4,5) | |||||
2 | 31. | 11/2026 | D3 | 4,0 km | 4 | 179 mil. € | 0,0 km | 4,0 km | 15 053 | 564 | 1 | 2 | 11/2030 (+6,4) | |||||
3 | 32. - 33. | 12/2026 | D4 | 12,4 km | 4 | 772 mil. € | 3 | 4 | 6/2033 (+3,3) | |||||||||
4 | 34. - 36. | 6/2027 | D1 | 10,6 km | 8 | 234 mil. € | 62 652 | . . . | 530 | 2 | 1 | 6/2030 (+6,9) | ||||||
5 | 34. - 36. | 6/2027 | R4 | 6,5 km | 2 | 116 mil. € | 1,5 km | 7,9 km | 6 651 - 9 113 | 69 - 141 | 2 | 3 | 6/2030 (+3,7) | |||||
6 | 34. - 36. | 6/2027 | R4 | 7,0 km | 2 | 122 mil. € | 1,0 km | 8,0 km | 3 407 - 3 769 | 42 - 71 | 2 | 2 | 6/2030 (+3,7) | |||||
7 | 37. - 38. | 2/2028 | R1 | 14,9 km | 4 | 785 mil. € | 8 140 - 13 204 | 76 - 172 | 3 | 3 | 2/2031 (+6,9) | |||||||
8 | 37. - 38. | 2/2028 | R2 | 7,8 km | 2 | 73 mil. € | -0,5 km | 7,3 km | 5 587 | 54 | 5 | 4 | 2/2031 (+4,1) | |||||
9 | 39. - 40. | 3/2028 | D1 | 19,9 km | 6 | 321 mil. € | 42 774 - 54 519 | . . . | 266 - 354 | 3 | 2 | 9/2032 (+5,6) | ||||||
10 | 39. - 40. | 3/2028 | R2 | 9,6 km | 2 | 112 mil. € | 8 634 - 11 116 | 120 - 202 | 2 | 4 | 3/2031 (+5,9) | |||||||
11 | 41. | 9/2028 | R2 | 11,5 km | 2 | 235 mil. € | 0,6 km | 12,1 km | 7 793 | 82 | 2 | 4 | 9/2031 (+5,4) | |||||
12 | 42. - 43. | 11/2028 | R4 | 7,9 km | 2 | 129 mil. € | -0,3 km | 8,0 km | 2 552 - 2 737 | 21 - 33 | 4 | 3 | 11/2031 (+4,8) | |||||
13 | 42. - 43. | 11/2028 | R3 | 5,0 km | 2 | 63 mil. € | 9 492 - 10 279 | 112 - 134 | 3 | 2 | 11/2030 (+5,2) | |||||||
14 | 44. - 45. | 2/2029 | R2 | 18,0 km | 2 | 176 mil. € | 0,2 km | 17,2 km | 5 189 - 6 389 | 49 - 72 | 5 | 5 | 2/2032 (+4,9) | |||||
15 | 44. - 45. | 2/2029 | D4 | 3,6 km | 4 | 133 mil. € | 5 | 5 | 2/2033 (+4,5) | |||||||||
16 | 46. | 3/2029 | D1 | 7,3 km | 4 | 321 mil. € | 0,0 km | 7,3 km | 10 359 | 51 | 3 | 3 | 9/2033 (+5,8) | |||||
17 | 47. | 7/2029 | R2 | 14,0 km | 2 | 117 mil. € | 0,0 km | 14,0 km | 5 809 - 8 826 | 56 - 84 | 5 | 4 | 7/2032 (+5,3) | |||||
18 | 48. - 49. | 9/2029 | R2 | 9,8 km | 2 | 93 mil. € | 0,0 km | 9,8 km | 6 452 - 10 032 | 69 - 107 | 5 | 5 | 9/2032 (+5,6) | |||||
19 | 48. - 49. | 9/2029 | R3 | 7,9 km | 2 | 71 mil. € | 5 441 - 8 427 | 30 - 78 | 4 | 3 | 9/2032 (+4,1) | |||||||
20 | 50. - 52. | 5/2030 | R4 | 8,0 km | 2 | 133 mil. € | 0,4 km | 8,9 km | 5 814 - 7 518 | 59 - 68 | 4 | 3 | 5/2033 (+6,1) | |||||
21 | 50. - 52. | 5/2030 | R4 | 7,5 km | 2 | 124 mil. € | 1,3 km | 8,3 km | 3 769 - 3 897 | 42 - 55 | 3 | 3 | 5/2033 (+6,1) | |||||
22 | 50. - 52. | 5/2030 | R4 | 6,0 km | 2 | 101 mil. € | 0,3 km | 6,3 km | 3 782 - 6 302 | 12 - 96 | 4 | 3 | 5/2033 (+6,1) | |||||
23 | 53. - 54. | 7/2030 | R6 | 11,2 km | 2 | 182 mil. € | 7 234 | 66 | 4 | 3 | 7/2033 (+4,3) | |||||||
24 | 53. - 54. | 7/2030 | R6 | 11,3 km | 2 | 222 mil. € | 2 561 - 5 054 | 18 - 42 | 4 | 3 | 7/2033 (+4,3) | |||||||
25 | 71. - 78. | po 2040 | R1 | 42,1 km | 4 | 631 mil. € | 5 713 - 13 545 | 14 - 114 | 5 | 5 | Postup možnej prípravy bude stanovený po spracovaní štúdie realizovateľnosti | po 2040 | ||||||
26 | 71. - 78. | po 2040 | R7 | 29,2 km | 2 | 230 mil. € | 2 156 - 6 890 | 18 - 123 | 5 | 5 | Štúdia realizovateľnosti odporučila realizovať modrý variant v 1/2 profile po roku 2040 | po 2040 (0,0) | ||||||
27 | 71. - 78. | po 2040 | R3 | 10,3 km | 2 | 92 mil. € | 5 098 - 5 557 | 48 - 73 | 4 | 2 | V zmysle záverov štúdie realizovateľnosti sa uvažuje s výstavbou úseku po roku 2040, existujúca - nedávno zmodernizovaná - cesta I/65 by dovtedy mala kapacitne vyhovovať | po 2040 (0,0) | ||||||
28 | 71. - 78. | po 2040 | D3 | 3,1 km | 4 | 60 mil. € | 5 420 - 8 693 | 55 - 160 | 5 | 5 | Štúdia uskutočniteľnosti nepreukázala potrebu dostavby na plný profil | po 2040 (0,0) | ||||||
29 | 71. - 78. | po 2040 | R7 | 32,8 km | 2 | 367 mil. € | 2 228 - 6 331 | 8 - 149 | 5 | 5 | Štúdia realizovateľnosti odporučila realizovať modrý variant v 1/2 profile po roku 2040 | po 2040 (0,0) | ||||||
30 | 71. - 78. | po 2040 | R3 | 58,5 km | 2 | 611 mil. € | 3 247 - 11 434 | 45 - 182 | 4 | 4 | Štúdia realizovateľnosti odporučila realizovať po roku 2040 | po 2040 (+13,9) | ||||||
31 | 71. - 78. | po 2040 | R7 | 71,3 km | 2 | 553 mil. € | 1 065 - 4 239 | 5 - 61 | 5 | 5 | Štúdia realizovateľnosti odporučila realizovať modrý variant v 1/2 profile po roku 2040 | po 2040 (0,0) | ||||||
31 úsekov |
482,5 km |
2 - 8 |
8 592 mil. € |
9,9 km |
138,1 km |
1 065 - 62 652 | 3,6 |
3,4 |
6/2030 - po 2040 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku