Železnice Cesty Údaje Výstupy O projekte Podporte nás

1. Výber úsekov ciest (riadky tabuľky)77 / 85

Ťahy

D1 D2 D3 D4
R1 R2 R3 R4 R5 R6 R7 R8

Naliehavosť problému (1 - najvyššia)

1 2 3 4 5

Primeranosť riešenia (1 - optimálne)

1 2 3 4 5

Termín dokončenia podľa NDS

do 2025 2026-30 2031-35 2036-40 po 2040
Zobraziť pokročilé možnostiZobraziť mapu

2. Výber parametrov (stĺpce tabuľky)12 / 101

Fixné parametre (ľavá časť tabuľky)

Začiatok výstavby Ťah Stav Názov úseku
Základné parametre 2 / 5
+
Parametre a objekty 1 / 13
+
Odhadované náklady bez DPH 1 / 7
+
Cena podľa zmluvy bez DPH 0 / 3
+
Prínosy a efektívnosť projektu 0 / 17
+
Intenzity dopravy na súčasnej ceste v r. 2015 2 / 8
+
Hodnotenia a návrhy INEKO 1 / 6
+
Stav a priebeh prípravy 0 / 24
+
Perspektíva výstavby podľa NDS 0 / 6
+
Priebeh výstavby 1 / 6
+
Pozícia v cestných prioritách vlády SR 0 / 6
+
 
#
dátum
 
 
 
plánovaný
 
odhad NDS
 
 
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka
 
 
 
 
 
 
 
1 031,0 km
2 - 8
51 185 m
18 241 mil. €
1 065 - 62 652
3,2
1
1.
10/2021
R4
14,3 km
4
0 m
202 mil. €
10 088 - 50 895
904 - 3 909
2
2
3.
3/2022
D1
3,5 km
8
0 m
149 mil. €
62 652
.
.
.
6 104
1
3
4.
9/2022
R4
10,2 km
4
1 917 m
299 mil. €
22 341 - 30 731
2 404 - 2 267
1
4
5.
4/2023
R1
8,1 km
4
0 m
173 mil. €
12 387 - 17 316
775 - 1 092
2
5
6.
7/2023
R2
6,8 km
4
0 m
171 mil. €
11 764 - 50 895
770 - 3 909
3
6
7.
2/2024
D1
13,5 km
4
8 688 m
1 235 mil. €
13 676 - 21 949
1 888 - 3 445
1
7
8. - 9.
3/2024
R2
6,2 km
2
0 m
105 mil. €
5 304
954
2
8
8. - 9.
3/2024
R7
9,4 km
4
0 m
191 mil. €
6 428 - 9 084
876 - 1 135
4
9
10.
4/2024
D1
3,8 km
2
0 m
57 mil. €
10 312
757
3
10
11.
6/2024
R1
2,7 km
4
0 m
155 mil. €
16 268
1 868
4
11
12.
7/2024
R3
6,5 km
2
0 m
70 mil. €
6 706 - 9 733
1 175 - 1 262
2
12
13.
8/2024
R2
8,3 km
2
0 m
169 mil. €
5 277 - 6 250
977 - 1 002
2
13
14. - 15.
10/2024
R7
23,5 km
2
0 m
227 mil. €
4
14
14. - 15.
10/2024
R7
14,3 km
2
0 m
172 mil. €
4
15
16. - 17.
12/2024
R7
8,4 km
4
0 m
161 mil. €
6 403 - 9 478
1 163 - 1 158
4
16
16. - 17.
12/2024
R2
14,1 km
2
4 282 m
272 mil. €
5 792 - 7 064
714 - 765
3
17
18.
4/2025
D1
1,1 km
2
0 m
12 mil. €
2
18
19.
6/2025
R4
8,2 km
2
0 m
94 mil. €
4 001
1 490
3
19
20. - 23.
10/2025
R3
4,9 km
2
0 m
77 mil. €
2
20
20. - 23.
10/2025
R3
8,3 km
2
630 m
199 mil. €
5 550 - 9 787
782 - 1 231
2
21
20. - 23.
10/2025
R2
16,0 km
4
510 m
277 mil. €
9 654 - 12 079
1 577 - 2 085
2
22
20. - 23.
10/2025
R2
2,7 km
4
0 m
59 mil. €
12 862
1 935
3
23
24.
12/2025
R2
6,1 km
4
0 m
143 mil. €
12 157
1 811
3
24
25.
1/2026
D3
10,8 km
4
0 m
309 mil. €
14 176 - 14 186
2 654 - 3 209
2
25
26.
4/2026
R2
20,7 km
2
0 m
211 mil. €
6 969 - 10 726
1 217 - 1 494
4
26
27.
5/2026
D3
11,2 km
4
0 m
410 mil. €
13 886 - 21 743
3 433 - 3 421
1
27
28. - 29.
8/2026
R4
4,0 km
4
0 m
105 mil. €
14 625
1 651
2
28
28. - 29.
8/2026
R2
10,6 km
2
0 m
125 mil. €
6 412 - 8 112
966 - 1 184
4
29
30.
10/2026
R1
4,6 km
4
0 m
100 mil. €
11 611
1 066
4
30
31.
11/2026
D3
4,0 km
4
590 m
179 mil. €
15 053
3 812
1
31
32. - 33.
12/2026
D4
12,4 km
4
10 990 m
772 mil. €
3
32
32. - 33.
12/2026
R2
18,0 km
2
0 m
224 mil. €
10 140 - 11 010
1 245 - 1 287
3
33
34. - 36.
6/2027
D1
10,6 km
8
0 m
234 mil. €
62 652
.
.
.
6 104
2
34
34. - 36.
6/2027
R4
6,5 km
2
0 m
116 mil. €
6 651 - 9 113
750 - 771
2
35
34. - 36.
6/2027
R4
7,0 km
2
0 m
122 mil. €
3 407 - 3 769
1 298 - 1 289
2
36
37. - 38.
2/2028
R1
14,9 km
4
4 780 m
785 mil. €
8 140 - 13 204
830 - 1 460
3
37
37. - 38.
2/2028
R2
7,8 km
2
0 m
73 mil. €
5 587
711
5
38
39. - 40.
3/2028
D1
19,9 km
6
0 m
321 mil. €
42 774 - 54 519
.
.
.
3 862 - 4 344
3
39
39. - 40.
3/2028
R2
9,6 km
2
0 m
112 mil. €
8 634 - 11 116
1 189 - 1 517
2
40
41.
9/2028
R2
11,5 km
2
593 m
235 mil. €
7 793
1 259
2
41
42. - 43.
11/2028
R4
7,9 km
2
0 m
129 mil. €
2 552 - 2 737
826 - 1 507
4
42
42. - 43.
11/2028
R3
5,0 km
2
0 m
63 mil. €
9 492 - 10 279
1 111 - 1 112
3
43
44. - 45.
2/2029
R2
18,0 km
2
1 385 m
176 mil. €
5 189 - 6 389
787 - 807
5
44
44. - 45.
2/2029
D4
3,6 km
4
0 m
133 mil. €
5
45
46.
3/2029
D1
7,3 km
4
4 932 m
321 mil. €
10 359
1 767
3
46
47.
7/2029
R2
14,0 km
2
0 m
117 mil. €
5 809 - 8 826
881 - 1 194
5
47
48. - 49.
9/2029
R2
9,8 km
2
0 m
93 mil. €
6 452 - 10 032
780 - 984
5
48
48. - 49.
9/2029
R3
7,9 km
2
0 m
71 mil. €
5 441 - 8 427
1 024 - 1 288
4
49
50. - 52.
5/2030
R4
8,0 km
2
0 m
133 mil. €
5 814 - 7 518
349 - 902
4
50
50. - 52.
5/2030
R4
7,5 km
2
0 m
124 mil. €
3 769 - 3 897
1 289 - 1 580
3
51
50. - 52.
5/2030
R4
6,0 km
2
0 m
101 mil. €
3 782 - 6 302
1 492 - 1 737
4
52
53. - 54.
7/2030
R6
11,2 km
2
0 m
182 mil. €
7 234
632
4
53
53. - 54.
7/2030
R6
11,3 km
2
0 m
222 mil. €
2 561 - 5 054
427 - 551
4
54
55. - 56.
5/2031
R1
11,5 km
4
1 880 m
406 mil. €
7 784
940
4
55
55. - 56.
5/2031
R1
9,5 km
4
1 400 m
339 mil. €
9 704 - 13 715
975 - 1 570
4
56
57. - 58.
6/2031
R8
54,9 km
4
0 m
1 020 mil. €
4 151 - 11 477
573 - 1 333
3
57
57. - 58.
6/2031
R3
14,0 km
4
0 m
191 mil. €
14 233 - 18 874
2 114 - 2 070
3
58
59.
7/2031
R2
17,5 km
4
0 m
287 mil. €
12 819 - 29 988
1 901 - 3 009
2
59
60. - 61.
8/2031
R3
8,7 km
2
0 m
94 mil. €
7 211
919
4
60
60. - 61.
8/2031
R3
10,9 km
2
0 m
129 mil. €
5 586 - 10 745
791 - 1 514
3
61
62. - 63.
10/2032
D2
8,5 km
6
0 m
90 mil. €
32 968
.
.
.
7 510
5
62
62. - 63.
10/2032
D2
6,9 km
6
0 m
107 mil. €
5
63
64. - 68.
8/2033
D1
12,6 km
4
4 008 m
418 mil. €
9 503 - 9 802
870 - 911
3
64
64. - 68.
8/2033
D1
18,2 km
4
0 m
192 mil. €
6 207 - 8 525
911 - 840
2
65
64. - 68.
8/2033
D1
15,8 km
4
0 m
139 mil. €
4 033 - 8 369
461 - 640
4
66
64. - 68.
8/2033
D1
12,1 km
4
0 m
162 mil. €
10 444 - 14 783
876 - 901
3
67
64. - 68.
8/2033
D1
15,5 km
4
0 m
136 mil. €
1 698 - 6 812
242 - 519
4
68
69. - 70.
8/2034
R3
14,0 km
2
3 450 m
305 mil. €
3
69
69. - 70.
8/2034
R2
49,0 km
2
1 150 m
662 mil. €
5 762 - 14 648
743 - 1 148
4
70
71. - 78.
po 2040
R1
42,1 km
4
0 m
631 mil. €
5 713 - 13 545
644 - 1 514
5
71
71. - 78.
po 2040
R7
29,2 km
2
0 m
230 mil. €
2 156 - 6 890
363 - 573
5
72
71. - 78.
po 2040
R3
10,3 km
2
0 m
92 mil. €
5 098 - 5 557
1 155 - 1 257
4
73
71. - 78.
po 2040
D3
3,1 km
4
0 m
60 mil. €
5 420 - 8 693
538 - 614
5
74
71. - 78.
po 2040
R5
1,7 km
2
0 m
54 mil. €
7 972
2 756
3
75
71. - 78.
po 2040
R7
32,8 km
2
0 m
367 mil. €
2 228 - 6 331
150 - 416
5
76
71. - 78.
po 2040
R3
58,5 km
2
0 m
611 mil. €
3 247 - 11 434
616 - 1 456
4
77
71. - 78.
po 2040
R7
71,3 km
2
0 m
553 mil. €
1 065 - 4 239
144 - 733
5
 
 
 
 
 
1 031,0 km
2 - 8
51 185 m
18 241 mil. €
1 065 - 62 652
3,2
Dátum najnovšej aktualizácie databázy: 10/2021

Legenda

Intenzita dopravy na súčasnej ceste
Celková intenzita dopravy na existujúcej ceste v roku 2015
Ťažké nákladné vozidlá
Stredne ťažké nákladné vozidlá
Ľahké nákladné vozidlá
Osobné vozidlá
Fázy prípravy
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
jednotlivé fázy priebehu prípravy
 
Nezačatá fáza
 
Práve prebiehajúca fáza
 
Hotová fáza
 
 
Fáza, ktorá prebieha opakovane
 
 
Fáza, ktorá sa bude opakovať

jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku