✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
<3,5 t
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané |
2021 vs 2017)
| |||||||||
1 | 12/2013 | D1 | 14,9 km | 4 | 341 mil. € | 2 885 - 5 704 | 926 - 1 852 | 1 | 1 | |||||||
2 | 6/2014 | D1 | 13,5 km | 4 | 555 mil. € | Trasu od Martina po križovatku Rondel v centre Žiliny tento úsek D1 s tunelom Višňové skráti o 2,5 km a zrýchli v priemere o cca 11 minút pre osobné a 9 minút pre nákladné vozidlá. Pre tranzit medzi Martinom a Kysucami bude skrátenie 1 km a časová úspora cca 8 minút. | 2 856 - 6 911 | 1 254 - 2 069 | 1 | 2 | ||||||
3 | 7/2019 | R4 | 4,3 km | 4 | 179 mil. € | 1 881 - 2 213 | 917 - 967 | 1 | 3 | 5/2004 | ||||||
4 | 8/2019 | R2 | 13,5 km | 4 | 142 mil. € | 2 305 - 2 416 | 831 - 943 | 2 | 2 | 11/2004 | ||||||
5 | 3/2020 | R2 | 9,1 km | 4 | 267 mil. € | 2 408 - 2 413 | 751 - 846 | 3 | 4 | 11/2004 | ||||||
6 | 3/2021 | R3 | 4,4 km | 2 | 70 mil. € | 1 946 - 2 004 | 639 - 801 | 2 | 2 | 8/2006 | ||||||
59,8 km |
2 - 4 |
1 554 mil. € |
1,7 |
2,3 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku