✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané | |||||||
14 úsekov |
162,3 km |
2 - 8 |
4 273 mil. € |
2,4 |
2,2 |
|||||||
1 | 12/2013 | 14,9 km | 4 | 341 mil. € | 1 | 1 | ||||||
2 | 6/2014 | 13,5 km | 4 | 555 mil. € | 1 | 2 | ||||||
3 | 3. | 3/2022 | 3,5 km | 8 | 149 mil. € | 1 | 1 | Súťaž vyhlásená v 9/2021 na zhotoviteľa obchádzkových trás a prestavby D1 po Triblavinu, v režime naprojektuj a postav | ||||
4 | 7. | 2/2024 | 13,5 km | 4 | 1 235 mil. € | 1 | 1 | Aktuálne sa vypracováva Dokumentácia pre následné posúdenie vôd (termín dodania 1.Q 2022), ktorá posúdi riešenie v zmysle vodného zákona. Následne by malo pokračovať územné konanie. Odporcovia projektu z dotknutého regiónu napadli závery EIA na súde. | ||||
5 | 10. | 4/2024 | 3,8 km | 2 | 57 mil. € | 3 | 5 | žiadna | ||||
6 | 18. | 4/2025 | 1,1 km | 2 | 12 mil. € | 2 | 1 | žiadna | ||||
7 | 34. - 36. | 6/2027 | 10,6 km | 8 | 234 mil. € | 2 | 1 | žiadna | ||||
8 | 39. - 40. | 3/2028 | 19,9 km | 6 | 321 mil. € | 3 | 2 | žiadna | ||||
9 | 46. | 3/2029 | 7,3 km | 4 | 321 mil. € | 3 | 3 | žiadna | ||||
10 | 64. - 68. | 8/2033 | 12,6 km | 4 | 418 mil. € | 3 | 3 | žiadna | ||||
11 | 64. - 68. | 8/2033 | 18,2 km | 4 | 192 mil. € | 2 | 2 | žiadna | ||||
12 | 64. - 68. | 8/2033 | 15,8 km | 4 | 139 mil. € | 4 | 3 | žiadna | ||||
13 | 64. - 68. | 8/2033 | 12,1 km | 4 | 162 mil. € | 3 | 3 | žiadna | ||||
14 | 64. - 68. | 8/2033 | 15,5 km | 4 | 136 mil. € | 4 | 3 | žiadna | ||||
14 úsekov |
162,3 km |
2 - 8 |
4 273 mil. € |
2,4 |
2,2 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku