✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané | ||||||||||
14 úsekov |
162,3 km |
2 - 8 |
4 273 mil. € |
42,4 min. |
2,4 |
2,2 |
|||||||||
1 | 12/2013 | D1 | 14,9 km | 4 | Hubová, Likavka, Ivachnová | 341 mil. € | 9,5 min. | 1 | 1 | ||||||
2 | 6/2014 | D1 | 13,5 km | 4 | Lietavská Lúčka | 555 mil. € | 8,0 min. | 1 | 2 | ||||||
3 | 3. | 3/2022 | D1 | 3,5 km | 8 | Ivanka sever | 149 mil. € | 1 | 1 | ||||||
4 | 7. | 2/2024 | D1 | 13,5 km | 4 | Turany 2, Hubová | 1 235 mil. € | 7,4 min. | 1 | 1 | Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 29, schválené vládou SR v septembri 2020 "> "Dopravne prioritné projekty s vysokými nákladmi by mali byť v rámci ďalšej prípravy preverené z hľadiska technického riešenia a možnosti optimalizácie nákladov. Týka sa to predovšetkým úseku D1 Turany – Hubová a úsekov D3 Žilina, Brodno – Kysucké Nové Mesto, D3 Kysucké Nové Mesto – Oščadnica a R4 Lipníky – Kapušany, ktorých náklady sú vyššie ako benchmark pre podobnú náročnosť terénu a skladbu objektov. Znížením nákladov je možné uvoľniť rozpočtové prostriedky pre ďalšie projekty." Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 29, schválené vládou SR v septembri 2020 | ||||
5 | 10. | 4/2024 | D1 | 3,8 km | 2 | 57 mil. € | 3 | 5 | |||||||
6 | 18. | 4/2025 | D1 | 1,1 km | 2 | 12 mil. € | 2 | 1 | |||||||
7 | 34. - 36. | 6/2027 | D1 | 10,6 km | 8 | Senec | 234 mil. € | 2 | 1 | ||||||
8 | 39. - 40. | 3/2028 | D1 | 19,9 km | 6 | Zeleneč nová, Trnava rekonštrukcia | 321 mil. € | 3 | 2 | ||||||
9 | 46. | 3/2029 | D1 | 7,3 km | 4 | 321 mil. € | 0,8 min. | 3 | 3 | ||||||
10 | 64. - 68. | 8/2033 | D1 | 12,6 km | 4 | Dargov | 418 mil. € | 3,1 min. | 3 | 3 | |||||
11 | 64. - 68. | 8/2033 | D1 | 18,2 km | 4 | Hriadky, Pozdišovce | 192 mil. € | 4,2 min. | 2 | 2 | |||||
12 | 64. - 68. | 8/2033 | D1 | 15,8 km | 4 | Sobrance | 139 mil. € | 5,6 min. | 4 | 3 | |||||
13 | 64. - 68. | 8/2033 | D1 | 12,1 km | 4 | Michalovce | 162 mil. € | -0,3 min. | 3 | 3 | |||||
14 | 64. - 68. | 8/2033 | D1 | 15,5 km | 4 | Záhor | 136 mil. € | 4,1 min. | 4 | 3 | |||||
14 úsekov |
162,3 km |
2 - 8 |
4 273 mil. € |
42,4 min. |
2,4 |
2,2 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku