✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané |
+ posun v rokoch
za posledné cca 4 roky | ||||||||||
14 úsekov |
162,3 km |
8,2 % |
2 - 8 |
16 |
4 273 mil. € |
2,4 |
2,2 |
7/2023 - 8/2036 |
||||||||
1 | 12/2013 | D1 | 14,9 km | 29,1 % | 4 | 3 | 341 mil. € | 1 959 - 3 852 | 1 | 1 | 2023 (+1,0) | |||||
2 | 6/2014 | D1 | 13,5 km | 17,2 % | 4 | 1 | 555 mil. € | 1 602 - 4 842 | 1 | 2 | 2024 (+4,0) | |||||
3 | 3. | 3/2022 | D1 | 3,5 km | 14,0 % | 8 | 1 | 149 mil. € | 6 104 | 1 | 1 | 9/2025 (+4,6) | Projekt nebol hodnotený v rámci prioritizácie z dôvodu obmedzení metodiky (aglomerácie veľkých miest - potrebné posúdiť multimodálne). Má byť vypracovaná štúdia uskutočniteľnosti a CBA podľa aktuálne platnej metodiky, a to najneskôr pred začiatkom finančne náročných fáz prípravy. V závislosti od výsledkov budú takéto projekty po zverejnení štúdie a jej hodnotení zaradené do realizácie. | |||
4 | 7. | 2/2024 | D1 | 13,5 km | 9,9 % | 4 | 2 | 1 235 mil. € | 1 888 - 3 445 | 1 | 1 | 12/2030 (+4,5) | ||||
5 | 10. | 4/2024 | D1 | 3,8 km | 27,0 % | 2 | 0 | 57 mil. € | 757 | 3 | 5 | 4/2027 (+4,1) | Projekt nebol hodnotený v rámci prioritizácie | |||
6 | 18. | 4/2025 | D1 | 1,1 km | 2,9 % | 2 | 0 | 12 mil. € | 2 | 1 | 1/2027 (+5,0) | Projekt nebol hodnotený v rámci prioritizácie; | ||||
7 | 34. - 36. | 6/2027 | D1 | 10,6 km | 0,3 % | 8 | 1 | 234 mil. € | 6 104 | 2 | 1 | 6/2030 (+6,9) | Projekt nebol hodnotený v rámci prioritizácie z dôvodu obmedzení metodiky (aglomerácie veľkých miest - potrebné posúdiť multimodálne). Má byť vypracovaná štúdia uskutočniteľnosti a CBA podľa aktuálne platnej metodiky, a to najneskôr pred začiatkom finančne náročných fáz prípravy. V závislosti od výsledkov budú takéto projekty po zverejnení štúdie a jej hodnotení zaradené do realizácie. | |||
8 | 39. - 40. | 3/2028 | D1 | 19,9 km | 6 | 2 | 321 mil. € | 3 862 - 4 344 | 3 | 2 | 9/2032 (+5,6) | |||||
9 | 46. | 3/2029 | D1 | 7,3 km | 9,0 % | 4 | 0 | 321 mil. € | 1 767 | 3 | 3 | 9/2033 (+5,8) | Projekt nebol hodnotený v rámci prioritizácie z dôvodu obmedzení metodiky. Má byť vypracovaná štúdia uskutočniteľnosti a CBA podľa aktuálne platnej metodiky, a to najneskôr pred začiatkom finančne náročných fáz prípravy. V závislosti od výsledkov bude projekt po zverejnení štúdie a jej hodnotení zaradený do realizácie. | |||
10 | 64. - 68. | 8/2033 | D1 | 12,6 km | 1,3 % | 4 | 1 | 418 mil. € | 870 - 911 | 3 | 3 | 8/2036 (+7,9) | ||||
11 | 64. - 68. | 8/2033 | D1 | 18,2 km | 2,3 % | 4 | 2 | 192 mil. € | 911 - 840 | 2 | 2 | 8/2036 (+7,9) | ||||
12 | 64. - 68. | 8/2033 | D1 | 15,8 km | 1,1 % | 4 | 1 | 139 mil. € | 461 - 640 | 4 | 3 | 8/2036 (+7,7) | ||||
13 | 64. - 68. | 8/2033 | D1 | 12,1 km | 3,2 % | 4 | 1 | 162 mil. € | 876 - 901 | 3 | 3 | 8/2036 (+7,7) | ||||
14 | 64. - 68. | 8/2033 | D1 | 15,5 km | 2,2 % | 4 | 1 | 136 mil. € | 242 - 519 | 4 | 3 | 8/2036 (+7,7) | ||||
14 úsekov |
162,3 km |
8,2 % |
2 - 8 |
16 |
4 273 mil. € |
2,4 |
2,2 |
7/2023 - 8/2036 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku