✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
3,5 - 12 t
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané |
aspoň) zmenšiť skôr ako b
|
skutočnosť podľa zmluvy
| ||||||||
122,6 km |
4 |
3 546 mil. € |
26,1 mil. € |
5 420 - 21 743 | 3,2 |
3,4 |
||||||||||
1 | 5. | 4/2023 | 8,1 km | 4 | 173 mil. € | 18,0 mil. € | 12 387 - 17 316 | 225 - 330 | 2 | 3 | ||||||
2 | 11. | 6/2024 | 2,7 km | 4 | 155 mil. € | 34,9 mil. € | 16 268 | 400 | 4 | 3 | ||||||
3 | 25. | 1/2026 | 10,8 km | 4 | 309 mil. € | 25,7 mil. € | 14 176 - 14 186 | 381 - 551 | 2 | 4 | Aj tento úsek by mohlo skôr odľahčiť (aspoň sčasti) zavedenie hustejšieho taktu vlakov medzi Čadcou a Žilinou s dobre nadväzujúcimi autobusmi, a tiež zriadenie novej železničnej zastávky na juhu Kysuckého Nového Mesta, kde je najväčšia koncentrácia pracovných miest (a teda každodenných cieľov dopravy) z celých Kysúc. | |||||
4 | 27. | 5/2026 | 11,2 km | 4 | 410 mil. € | 33,0 mil. € | 13 886 - 21 743 | 426 - 554 | 1 | 1 | Oveľa skôr ako diaľnica by preťažené cesty na Kysuciach mohlo odľahčiť zavedenie hustejšieho taktu vlakov medzi Čadcou a Žilinou s dobre nadväzujúcimi autobusmi, a tiež zriadenie novej železničnej zastávky na juhu Kysuckého Nového Mesta. Do priemyselného centra Kysúc sem dochádza okolo sedemtisíc zamestnancov a je škoda, že im kompetentní už skôr neumožnili dochádzať železnicou, ktorá prechádza v blízkosti najväčších závodov no nemá tam zastávku. NDS by mala urobiť maximum pre to, aby aspoň privádzač z existujúcej cesty na juh Kysuckého Nového Mesta postavila čo najskôr - tým aspoň sčasti odľahčí preťaženú križovatku pri Radoli. | |||||
5 | 30. | 10/2026 | 4,6 km | 4 | 100 mil. € | 19,7 mil. € | 11 611 | 213 | 4 | 3 | ||||||
6 | 31. | 11/2026 | 4,0 km | 4 | 179 mil. € | 40,9 mil. € | 15 053 | 588 | 1 | 2 | Aj tento úsek by mohlo skôr odľahčiť (aspoň sčasti) zavedenie hustejšieho taktu vlakov medzi Čadcou a Žilinou s dobre nadväzujúcimi autobusmi, a tiež zriadenie novej železničnej zastávky na juhu Kysuckého Nového Mesta, kde je najväčšia koncentrácia pracovných miest (a teda každodenných cieľov dopravy) z celých Kysúc. | |||||
7 | 37. - 38. | 2/2028 | 14,9 km | 4 | 785 mil. € | 50,2 mil. € | 8 140 - 13 204 | 192 - 339 | 3 | 3 | ||||||
8 | 55. - 56. | 5/2031 | 11,5 km | 4 | 406 mil. € | 33,4 mil. € | 7 784 | 204 | 4 | 4 | ||||||
9 | 55. - 56. | 5/2031 | 9,5 km | 4 | 339 mil. € | 33,4 mil. € | 9 704 - 13 715 | 256 - 340 | 4 | 4 | ||||||
10 | 71. - 78. | po 2040 | 42,1 km | 4 | 631 mil. € | 13,0 mil. € | 5 713 - 13 545 | 129 - 338 | 5 | 5 | ||||||
11 | 71. - 78. | po 2040 | 3,1 km | 4 | 60 mil. € | 19,1 mil. € | 5 420 - 8 693 | 150 - 245 | 5 | 5 | ||||||
122,6 km |
4 |
3 546 mil. € |
26,1 mil. € |
5 420 - 21 743 | 3,2 |
3,4 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku