✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané | |||||||||||
298,4 km |
2 - 4 |
4 879 mil. € |
130,7 mil. € |
57,6 min. |
5 189 - 50 895 | 3,0 |
3,4 |
|||||||||
1 | 8/2019 | R2 | 13,5 km | 4 | 142 mil. € | 4,4 mil. € | 5,0 min. | 415 mil. € spolu za 68 km R2 Kriváň - Tornaľa s odhadovanými investičnými nákladmi cca 900 mil. € | 9 007 - 9 998 | 2 | 2 | |||||
2 | 3/2020 | R2 | 9,1 km | 4 | 267 mil. € | 6,0 mil. € | 2,6 min. | 415 mil. € spolu za 68 km R2 Kriváň - Tornaľa s odhadovanými investičnými nákladmi cca 900 mil. € | 8 780 - 11 203 | 3 | 4 | |||||
3 | 6. | 7/2023 | R2 | 6,8 km | 4 | 171 mil. € | 2,6 mil. € | 449 mil. € spolu za obe etapy - 32 km R2 Šaca - Košické Olšany s investičnými nákladmi 372 mil. € | 11 764 - 50 895 | 3 | 3 | |||||
4 | 8. - 9. | 3/2024 | R2 | 6,2 km | 2 | 105 mil. € | 3,1 mil. € | 1,6 min. | 415 mil. € spolu za 68 km R2 Kriváň - Tornaľa s odhadovanými investičnými nákladmi cca 900 mil. € | 5 304 | 2 | 2 | ||||
5 | 13. | 8/2024 | R2 | 8,3 km | 2 | 169 mil. € | 3,0 mil. € | 2,3 min. | 415 mil. € spolu za 68 km R2 Kriváň - Tornaľa s odhadovanými investičnými nákladmi cca 900 mil. € | 5 277 - 6 250 | 2 | 2 | ||||
6 | 16. - 17. | 12/2024 | R2 | 14,1 km | 2 | 272 mil. € | 11,6 mil. € | 5,1 min. | 208 mil. € spolu za 50 km R2 Tornaľa - Včeláre s investičnými nákladmi 611 mil. € | 5 792 - 7 064 | 3 | 2 | ||||
7 | 20. - 23. | 10/2025 | R2 | 16,0 km | 4 | 277 mil. € | 5,8 mil. € | 5,3 min. | 9 654 - 12 079 | 2 | 2 | |||||
8 | 20. - 23. | 10/2025 | R2 | 2,7 km | 4 | 59 mil. € | 1,5 mil. € | 1,1 min. | 12 862 | 3 | 4 | |||||
9 | 24. | 12/2025 | R2 | 6,1 km | 4 | 143 mil. € | 5,8 mil. € | 1,4 min. | 12 157 | 3 | 4 | |||||
10 | 25. | 1/2026 | D3 | 10,8 km | 4 | 309 mil. € | 7,2 mil. € | 3,3 min. | 14 176 - 14 186 | 2 | 4 | |||||
11 | 26. | 4/2026 | R2 | 20,7 km | 2 | 211 mil. € | 3,8 mil. € | 1,9 min. | 415 mil. € spolu za 68 km R2 Kriváň - Tornaľa s odhadovanými investičnými nákladmi cca 900 mil. € | 6 969 - 10 726 | 4 | 4 | ||||
12 | 27. | 5/2026 | D3 | 11,2 km | 4 | 410 mil. € | 11,7 mil. € | 7,6 min. | 13 886 - 21 743 | 1 | 1 | |||||
13 | 28. - 29. | 8/2026 | R2 | 10,6 km | 2 | 125 mil. € | 1,8 mil. € | 2,3 min. | 415 mil. € spolu za 68 km R2 Kriváň - Tornaľa s odhadovanými investičnými nákladmi cca 900 mil. € | 6 412 - 8 112 | 4 | 4 | ||||
14 | 31. | 11/2026 | D3 | 4,0 km | 4 | 179 mil. € | 7,0 mil. € | 1,9 min. | 15 053 | 1 | 2 | |||||
15 | 32. - 33. | 12/2026 | R2 | 18,0 km | 2 | 224 mil. € | 6,8 mil. € | 1,7 min. | 154 mil. eur | 10 140 - 11 010 | 3 | 5 | ||||
16 | 37. - 38. | 2/2028 | R2 | 7,8 km | 2 | 73 mil. € | 3,3 mil. € | 0,1 min. | 208 mil. € spolu za 50 km R2 Tornaľa - Včeláre s investičnými nákladmi 611 mil. € | 5 587 | 5 | 4 | ||||
17 | 39. - 40. | 3/2028 | R2 | 9,6 km | 2 | 112 mil. € | 4,8 mil. € | 8 634 - 11 116 | 2 | 4 | ||||||
18 | 41. | 9/2028 | R2 | 11,5 km | 2 | 235 mil. € | 6,1 mil. € | 3,7 min. | 7 793 | 2 | 4 | |||||
19 | 44. - 45. | 2/2029 | R2 | 18,0 km | 2 | 176 mil. € | 10,1 mil. € | 2,4 min. | 208 mil. € spolu za 50 km R2 Tornaľa - Včeláre s investičnými nákladmi 611 mil. € | 5 189 - 6 389 | 5 | 5 | ||||
20 | 47. | 7/2029 | R2 | 14,0 km | 2 | 117 mil. € | 5,5 mil. € | 1,2 min. | 201 mil. € spolu za 32 km R2 Včeláre - Šaca s investičnými nákladmi 288 mil. € | 5 809 - 8 826 | 5 | 4 | ||||
21 | 48. - 49. | 9/2029 | R2 | 9,8 km | 2 | 93 mil. € | 4,1 mil. € | 0,8 min. | 208 mil. € spolu za 50 km R2 Tornaľa - Včeláre s investičnými nákladmi 611 mil. € | 6 452 - 10 032 | 5 | 5 | ||||
22 | 59. | 7/2031 | R2 | 17,5 km | 4 | 287 mil. € | 8,7 mil. € | 6,3 min. | 69 mil. eur | 12 819 - 29 988 | 2 | 2 | ||||
23 | 69. - 70. | 8/2034 | R2 | 49,0 km | 2 | 662 mil. € | 5,5 mil. € | 5 762 - 14 648 | 4 | 4 | ||||||
24 | 71. - 78. | po 2040 | D3 | 3,1 km | 4 | 60 mil. € | 0,3 mil. € | 5 420 - 8 693 | 5 | 5 | ||||||
298,4 km |
2 - 4 |
4 879 mil. € |
130,7 mil. € |
57,6 min. |
5 189 - 50 895 | 3,0 |
3,4 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku