✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
plánovaný
|
odhad NDS
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané |
aspoň) zmenšiť skôr ako b
| |||||||||||
15 úsekov |
126,9 km |
23,1 % |
2 - 6 |
19 393 m |
2 509 mil. € |
2 552 - 93 344 | 2,5 |
2,8 |
|||||||
1 | D4 | 4,4 km | 4 - 6 | 1 | 2 | ||||||||||
2 | D4 | 22,6 km | 4 - 6 | 32 336 - 93 344 | . . . | 1 | 2 | ||||||||
3 | R4 | 4,3 km | 20,6 % | 4 | 884 m | 179 mil. € | 15 837 - 18 098 | 1 | 3 | ||||||
4 | R4 | 14,3 km | 7,2 % | 4 | 1 036 m | 202 mil. € | 10 088 - 50 895 | 2 | 1 | ||||||
5 | R4 | 10,2 km | 14,0 % | 4 | 1 432 m | 299 mil. € | 22 341 - 30 731 | 1 | 3 | ||||||
6 | R4 | 8,2 km | 5,5 % | 2 | 453 m | 94 mil. € | 4 001 | 3 | 3 | ||||||
7 | R4 | 4,0 km | 36,7 % | 4 | 1 468 m | 105 mil. € | 14 625 | 2 | 2 | ||||||
8 | D4 | 12,4 km | 4 | 772 mil. € | 3 | 4 | Preťažené cesty v hlavnom meste treba v prvom rade odľahčiť lepším využitím koľajovej dopravy. Konkrétne zatraktívnenie denného docházdzania do Bratislavy verejnou dopravou - doplnenie zrýchlených vlakov a 15-minútový interval vlakov z Trnavy, Senca a Malaciek v špičke, lepšia nadväznosť autobusov k vlakom, posilnenie možností parkovania pri železničných staniciach a zastávkach v širšom regióne, z ktorého sa denne dochádza do metropoly. | ||||||||
9 | R4 | 6,5 km | 32,4 % | 2 | 2 104 m | 116 mil. € | 6 651 - 9 113 | 2 | 3 | ||||||
10 | R4 | 7,0 km | 24,6 % | 2 | 1 721 m | 122 mil. € | 3 407 - 3 769 | 2 | 2 | ||||||
11 | R4 | 7,9 km | 57,5 % | 2 | 4 546 m | 129 mil. € | 2 552 - 2 737 | 4 | 3 | ||||||
12 | D4 | 3,6 km | 4 | 133 mil. € | 5 | 5 | V uvedenej trase je potrebné riešiť radšej doplnenie zrýchlených vlakov medzi Bratislavou a Viedňou. Prínosom by bola aj elektrifikácia trate cez Marcheg, prípadne tiež jej zdvojkoľajnenie. | ||||||||
13 | R4 | 8,0 km | 36,3 % | 2 | 2 907 m | 133 mil. € | 5 814 - 7 518 | 4 | 3 | ||||||
14 | R4 | 7,5 km | 24,3 % | 2 | 1 826 m | 124 mil. € | 3 769 - 3 897 | 3 | 3 | ||||||
15 | R4 | 6,0 km | 17,0 % | 2 | 1 017 m | 101 mil. € | 3 782 - 6 302 | 4 | 3 | ||||||
15 úsekov |
126,9 km |
23,1 % |
2 - 6 |
19 393 m |
2 509 mil. € |
2 552 - 93 344 | 2,5 |
2,8 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku