✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané | |||||||||||
126,9 km |
2 - 6 |
25 |
2 509 mil. € |
2 552 - 93 344 | 2,5 |
2,8 |
||||||||||
1 | 44. - 45. | 2/2029 | D4 | 3,6 km | 4 | 2 | 133 mil. € | 5 | Južné diaľničné prepojenie Bratislavy na Viedeň a rakúsku diaľničnú sieť má veľkú kapacitnú rezervu. Druhé - severné diaľničné prepojenie popri Marchegu teda v Rakúsku sotva prejde. Nevychádza totiž z odôvodnenej potreby riešiť dopravný problém, skôr sa na Slovensku používa ako zámienka na obhájenie a presadenie nadväzujúceho úseku D4 práve v polohe medzi Račou a Mariankou. Takéto riešenie si pritom vyžiada najdlhší, až vyše 11-kilometrový tunel a preťažené cesty v hlavnom meste odľahčí menej ako kratší tunel bližšie k Bratislave. | 5 | ||||||
2 | 32. - 33. | 12/2026 | D4 | 12,4 km | 4 | 1 | 772 mil. € | 3 | Naliehavosť dopravného problému tu netvorí tranzit ale vnútromestská doprava, resp. doprava s cieľom v Bratislave. Stav, keď doprava medzi východom a západom hlavného mesta preťažuje hneď dva mosty cez Dunaj, nie je dlhodobo udržateľný a časom si vyžiada riešenie. Východná a južná časť obchvatu Bratislavy, ktorá má vzniknuť v ramci PPP projektu D4R7, síce sčasti odbremení Prístavný most ale vôbec neodľahčí most Lafranconi, ktorý sa bude postupne blížiť k naplneniu kapacity. | 4 | 7/2018 | |||||
3 | 34. - 36. | 6/2027 | R4 | 6,5 km | 2 | 1 | 116 mil. € | 6 651 - 9 113 | 2 | 3 | 4/2017 | |||||
4 | 7/2016 | D4 | 4,4 km | 4 - 6 | 2 | 1 | 2 | |||||||||
5 | 7/2016 | D4 | 22,6 km | 4 - 6 | 6 | 32 336 - 93 344 | . . . | 1 | 2 | |||||||
6 | 1. | 10/2021 | R4 | 14,3 km | 4 | 3 | 202 mil. € | 10 088 - 50 895 | 2 | 1 | ||||||
7 | 50. - 52. | 5/2030 | R4 | 8,0 km | 2 | 1 | 133 mil. € | 5 814 - 7 518 | 4 | 3 | 4/2017 | |||||
8 | 19. | 6/2025 | R4 | 8,2 km | 2 | 1 | 94 mil. € | 4 001 | 3 | 3 | ||||||
9 | 28. - 29. | 8/2026 | R4 | 4,0 km | 4 | 1 | 105 mil. € | 14 625 | 2 | 2 | 4/2017 | |||||
10 | 7/2019 | R4 | 4,3 km | 4 | 1 | 179 mil. € | 15 837 - 18 098 | 1 | 3 | |||||||
11 | 4. | 9/2022 | R4 | 10,2 km | 4 | 1 | 299 mil. € | 22 341 - 30 731 | 1 | 3 | ||||||
12 | 50. - 52. | 5/2030 | R4 | 7,5 km | 2 | 1 | 124 mil. € | 3 769 - 3 897 | 3 | 3 | 4/2017 | |||||
13 | 34. - 36. | 6/2027 | R4 | 7,0 km | 2 | 1 | 122 mil. € | 3 407 - 3 769 | 2 | 2 | 4/2017 | |||||
14 | 50. - 52. | 5/2030 | R4 | 6,0 km | 2 | 1 | 101 mil. € | 3 782 - 6 302 | 4 | 3 | 4/2017 | |||||
15 | 42. - 43. | 11/2028 | R4 | 7,9 km | 2 | 2 | 129 mil. € | 2 552 - 2 737 | 4 | 3 | ||||||
126,9 km |
2 - 6 |
25 |
2 509 mil. € |
2 552 - 93 344 | 2,5 |
2,8 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku