✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané | ||||||||
339,7 km |
2 - 8 |
8 465 mil. € |
1 698 - 62 652 | 2,7 |
2,7 |
||||||||
1 | 5. | 4/2023 | 8,1 km | 4 | 173 mil. € | - 0,8 % (B. Bystrica - Ružomberok) | 12 387 - 17 316 | 2 | 3 | ||||
2 | 46. | 3/2029 | 7,3 km | 4 | 321 mil. € | 10 359 | 3 | 3 | Projekt nebol hodnotený v rámci prioritizácie z dôvodu obmedzení metodiky. Má byť vypracovaná štúdia uskutočniteľnosti a CBA podľa aktuálne platnej metodiky, a to najneskôr pred začiatkom finančne náročných fáz prípravy. V závislosti od výsledkov bude projekt po zverejnení štúdie a jej hodnotení zaradený do realizácie. | ||||
3 | 64. - 68. | 8/2033 | 12,6 km | 4 | 418 mil. € | 7,7 % (Bidovce - št. hr. SR/UA) | 9 503 - 9 802 | 3 | 3 | ||||
4 | 39. - 40. | 3/2028 | 19,9 km | 6 | 321 mil. € | 42 774 - 54 519 | . . . | 3 | 2 | ||||
5 | 3. | 3/2022 | 3,5 km | 8 | 149 mil. € | 62 652 | . . . | 1 | 1 | Projekt nebol hodnotený v rámci prioritizácie z dôvodu obmedzení metodiky (aglomerácie veľkých miest - potrebné posúdiť multimodálne). Má byť vypracovaná štúdia uskutočniteľnosti a CBA podľa aktuálne platnej metodiky, a to najneskôr pred začiatkom finančne náročných fáz prípravy. V závislosti od výsledkov budú takéto projekty po zverejnení štúdie a jej hodnotení zaradené do realizácie. | |||
6 | 34. - 36. | 6/2027 | 10,6 km | 8 | 234 mil. € | 62 652 | . . . | 2 | 1 | Projekt nebol hodnotený v rámci prioritizácie z dôvodu obmedzení metodiky (aglomerácie veľkých miest - potrebné posúdiť multimodálne). Má byť vypracovaná štúdia uskutočniteľnosti a CBA podľa aktuálne platnej metodiky, a to najneskôr pred začiatkom finančne náročných fáz prípravy. V závislosti od výsledkov budú takéto projekty po zverejnení štúdie a jej hodnotení zaradené do realizácie. | |||
7 | 64. - 68. | 8/2033 | 18,2 km | 4 | 192 mil. € | 7,7 % (Bidovce - št. hr. SR/UA) | 6 207 - 8 525 | 2 | 2 | ||||
8 | 34. - 36. | 6/2027 | 6,5 km | 2 | 116 mil. € | 5,9 % (Kapušany - V. Komárnik) | 6 651 - 9 113 | 2 | 3 | ||||
9 | 12/2013 | 14,9 km | 4 | 341 mil. € | 12 491 - 24 900 | 1 | 1 | ||||||
10 | 55. - 56. | 5/2031 | 11,5 km | 4 | 406 mil. € | - 0,8 % (B. Bystrica - Ružomberok) | 7 784 | 4 | 4 | Uvedené je poradie projektu Severojužné prepojenie, ktorý má zahŕňať viacero úsekov tvoriacich prepojenie od severnej D1 až po hranicu s Maďarskom. Porovnávacia štúdia variantov v trase R3 alebo R1 má ukázať, ktoré z možných riešení je vhodnejšie a efektívnejšie. Popredné umiestnenie medzi prioritami sa teda nebude týkať všetkých úsekov, pri ktorých je nateraz uvedené. | |||
11 | 1. | 10/2021 | 14,3 km | 4 | 202 mil. € | 10 088 - 50 895 | 2 | 1 | Projekt nebol hodnotený v rámci prioritizácie z dôvodu obmedzení metodiky (aglomerácie veľkých miest - potrebné posúdiť multimodálne). Má byť vypracovaná štúdia uskutočniteľnosti a CBA podľa aktuálne platnej metodiky, a to najneskôr pred začiatkom finančne náročných fáz prípravy. V závislosti od výsledkov budú takéto projekty po zverejnení štúdie a jej hodnotení zaradené do realizácie. | ||||
12 | 50. - 52. | 5/2030 | 8,0 km | 2 | 133 mil. € | 5,9 % (Kapušany - V. Komárnik) | 5 814 - 7 518 | 4 | 3 | ||||
13 | 19. | 6/2025 | 8,2 km | 2 | 94 mil. € | 5,9 % (Kapušany - V. Komárnik) | 4 001 | 3 | 3 | ||||
14 | 6/2014 | 13,5 km | 4 | 555 mil. € | 22 691 - 32 334 | 1 | 2 | ||||||
15 | 28. - 29. | 8/2026 | 4,0 km | 4 | 105 mil. € | 5,9 % (Kapušany - V. Komárnik) | 14 625 | 2 | 2 | ||||
16 | 55. - 56. | 5/2031 | 9,5 km | 4 | 339 mil. € | - 0,8 % (B. Bystrica - Ružomberok) | 9 704 - 13 715 | 4 | 4 | Uvedené je poradie projektu Severojužné prepojenie, ktorý má zahŕňať viacero úsekov tvoriacich prepojenie od severnej D1 až po hranicu s Maďarskom. Porovnávacia štúdia variantov v trase R3 alebo R1 má ukázať, ktoré z možných riešení je vhodnejšie a efektívnejšie. Popredné umiestnenie medzi prioritami sa teda nebude týkať všetkých úsekov, pri ktorých je nateraz uvedené. | |||
17 | 64. - 68. | 8/2033 | 15,8 km | 4 | 139 mil. € | 7,7 % (Bidovce - št. hr. SR/UA) | 4 033 - 8 369 | 4 | 3 | ||||
18 | 71. - 78. | po 2040 | 42,1 km | 4 | 631 mil. € | 5 713 - 13 545 | 5 | 5 | Projekt nebol hodnotený v rámci prioritizácie, nemá ešte štúdiu uskutočniteľnosti | ||||
19 | 64. - 68. | 8/2033 | 12,1 km | 4 | 162 mil. € | 7,7 % (Bidovce - št. hr. SR/UA) | 10 444 - 14 783 | 3 | 3 | ||||
20 | 7/2019 | 4,3 km | 4 | 179 mil. € | 15 837 - 18 098 | 1 | 3 | ||||||
21 | 4. | 9/2022 | 10,2 km | 4 | 299 mil. € | 22 341 - 30 731 | 1 | 3 | Projekt nebol hodnotený v rámci prioritizácie z dôvodu obmedzení metodiky (aglomerácie veľkých miest - potrebné posúdiť multimodálne). Má byť vypracovaná štúdia uskutočniteľnosti a CBA podľa aktuálne platnej metodiky, a to najneskôr pred začiatkom finančne náročných fáz prípravy. V závislosti od výsledkov budú takéto projekty po zverejnení štúdie a jej hodnotení zaradené do realizácie. | ||||
22 | 10. | 4/2024 | 3,8 km | 2 | 57 mil. € | 10 312 | 3 | 5 | Projekt nebol hodnotený v rámci prioritizácie | ||||
23 | 18. | 4/2025 | 1,1 km | 2 | 12 mil. € | 2 | 1 | Projekt nebol hodnotený v rámci prioritizácie; | |||||
24 | 50. - 52. | 5/2030 | 7,5 km | 2 | 124 mil. € | 5,9 % (Kapušany - V. Komárnik) | 3 769 - 3 897 | 3 | 3 | ||||
25 | 34. - 36. | 6/2027 | 7,0 km | 2 | 122 mil. € | 5,9 % (Kapušany - V. Komárnik) | 3 407 - 3 769 | 2 | 2 | ||||
26 | 11. | 6/2024 | 2,7 km | 4 | 155 mil. € | - 0,8 % (B. Bystrica - Ružomberok) | 16 268 | 4 | 3 | Uvedené je poradie projektu Severojužné prepojenie, ktorý má zahŕňať viacero úsekov tvoriacich prepojenie od severnej D1 až po hranicu s Maďarskom. Porovnávacia štúdia variantov v trase R3 alebo R1 má ukázať, ktoré z možných riešení je vhodnejšie a efektívnejšie. Popredné umiestnenie medzi prioritami sa teda nebude týkať všetkých úsekov, pri ktorých je nateraz uvedené. | |||
27 | 30. | 10/2026 | 4,6 km | 4 | 100 mil. € | - 0,8 % (B. Bystrica - Ružomberok) | 11 611 | 4 | 3 | Uvedené je poradie projektu Severojužné prepojenie, ktorý má zahŕňať viacero úsekov tvoriacich prepojenie od severnej D1 až po hranicu s Maďarskom. Porovnávacia štúdia variantov v trase R3 alebo R1 má ukázať, ktoré z možných riešení je vhodnejšie a efektívnejšie. Popredné umiestnenie medzi prioritami sa teda nebude týkať všetkých úsekov, pri ktorých je nateraz uvedené. | |||
28 | 37. - 38. | 2/2028 | 14,9 km | 4 | 785 mil. € | - 0,8 % (B. Bystrica - Ružomberok) | 8 140 - 13 204 | 3 | 3 | Uvedené je poradie projektu Severojužné prepojenie, ktorý má zahŕňať viacero úsekov tvoriacich prepojenie od severnej D1 až po hranicu s Maďarskom. Porovnávacia štúdia variantov v trase R3 alebo R1 má ukázať, ktoré z možných riešení je vhodnejšie a efektívnejšie. Popredné umiestnenie medzi prioritami sa teda nebude týkať všetkých úsekov, pri ktorých je nateraz uvedené. | |||
29 | 64. - 68. | 8/2033 | 15,5 km | 4 | 136 mil. € | 7,7 % (Bidovce - št. hr. SR/UA) | 1 698 - 6 812 | 4 | 3 | ||||
30 | 50. - 52. | 5/2030 | 6,0 km | 2 | 101 mil. € | 5,9 % (Kapušany - V. Komárnik) | 3 782 - 6 302 | 4 | 3 | ||||
31 | 7. | 2/2024 | 13,5 km | 4 | 1 235 mil. € | 13 676 - 21 949 | 1 | 1 | |||||
32 | 42. - 43. | 11/2028 | 7,9 km | 2 | 129 mil. € | 5,9 % (Kapušany - V. Komárnik) | 2 552 - 2 737 | 4 | 3 | ||||
339,7 km |
2 - 8 |
8 465 mil. € |
1 698 - 62 652 | 2,7 |
2,7 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku