✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
>12 t
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané | |||||||||||
11 úsekov |
122,6 km |
4 |
26,0 km |
5 420 - 21 743 | 3,2 |
3,4 |
||||||||||
1 | 5. | 4/2023 | R1 | 8,1 km | 4 | 12 387 - 17 316 | 1 550 - 2 151 | 434 - 541 | 2 | 3 | ||||||
2 | 11. | 6/2024 | R1 | 2,7 km | 4 | 16 268 | 2 761 | 1 263 | 4 | 3 | ||||||
3 | 25. | 1/2026 | D3 | 10,8 km | 4 | 10,8 km | 14 176 - 14 186 | 3 529 - 4 138 | 2 105 - 2 649 | 2 | 4 | |||||
4 | 27. | 5/2026 | D3 | 11,2 km | 4 | 11,2 km | 13 886 - 21 743 | 4 171 - 5 126 | 2 661 - 2 869 | 1 | 1 | |||||
5 | 30. | 10/2026 | R1 | 4,6 km | 4 | 11 611 | 1 689 | 693 | 4 | 3 | ||||||
6 | 31. | 11/2026 | D3 | 4,0 km | 4 | 4,0 km | 15 053 | 4 830 | 2 660 | 1 | 2 | |||||
7 | 37. - 38. | 2/2028 | R1 | 14,9 km | 4 | 8 140 - 13 204 | 1 405 - 2 512 | 544 - 944 | 3 | 3 | ||||||
8 | 55. - 56. | 5/2031 | R1 | 11,5 km | 4 | 7 784 | 1 477 | 636 | 4 | 4 | ||||||
9 | 55. - 56. | 5/2031 | R1 | 9,5 km | 4 | 9 704 - 13 715 | 1 608 - 2 367 | 598 - 1 086 | 4 | 4 | ||||||
10 | 71. - 78. | po 2040 | R1 | 42,1 km | 4 | 5 713 - 13 545 | 1 113 - 2 310 | 358 - 1 118 | 5 | 5 | ||||||
11 | 71. - 78. | po 2040 | D3 | 3,1 km | 4 | 5 420 - 8 693 | 1 014 - 1 369 | 41 - 376 | 5 | 5 | ||||||
11 úsekov |
122,6 km |
4 |
26,0 km |
5 420 - 21 743 | 3,2 |
3,4 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku